Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
Történet - egyéni forrásból PDF Nyomtatás E-mail

A világ örökre megváltozott, miután egy csatában megölték Aziraal-t, a háború istenét. Nem volt már senki, aki összefogja, és vezesse az ork hordát, irányt mutatva nekik az emberiség valaha volt legsötétebb háborújában. Az ork seregek folyamatosan vesztették a csatákat, csapatuk legyengült, katonáiknak nem volt többé miért harcolniuk. Az összetört horda ekkor feladva a háborút délre költözött, messze az emberektől. Ekkor alakult a Két Világ, melyet Two Worlds-nek is neveznek.


Történet

Azóta kétezer év telt el, de Aziraal sírhelyét még mindig nem találták meg. Az istenek féltve őrzik a gonosz lelkét rejtő sír kilétét, nehogy valaki felélessze őt, káoszt és szenvedést hozva ezzel ismét a világra. A horda és a szövetség közti törékeny béke azonban megtörni látszott, mikor egy bányász expedíció során a törpék egy rejtélyes templomra leltek, mélyen a hegy gyomrában. A világ vezetői csakhamar ráébredtek, hogy nem mást sikerült megtalálniuk, mint Aziraal sírját.

Az orkok ekkor újabb hadjáratot indítottak, abban a reményben, hogy ha elérnek a templomig, sikerül feléleszteniük ősi vezetőjüket. A világ újabb nagy háború elé nézett, mindenki készült az összecsapásra, az embereket félelem és feszültség gyötörte. Lassan bekövetkezni látszott, amitől mindenki rettegett. A Két Világ békéje felbomlik, ismét az lesz az úr, akinek erősebb kardja van.

A játék itt indít. Az orkok már elfoglalták a Gon folyó déli partját, most pedig a nagy Cathalom Birodalmat fenyegetik. Hősünk nem katonaként csöppen bele a történetbe. Ő egy hivatásos fejvadász, aki ezekben az időkben éppen eltűnt húga holléte után nyomoz. A lánynak három évvel ezelőtt veszett nyoma, pont akkor, amikor a horda megtámadta a falujukat. Miután egy rejtélyes idegentől értékes információkat kap, ifjú kalandorunk beáll a Dark Brotherhood seregbe, hogy segítségükkel választ keressen a lelkét sanyargató kérdésekre. Ki rabolhatta el a húgát? Vajon fogja még őt látni valaha az életben? Hol van Aziraal temploma, és miért segített neki egyáltalán ez az idegen?

Dióhéjban ennyi az alap történet, a cselekmény és a végkifejlet már csak rajtunk múlik. Ahogy a bevezetőből már sejteni lehetett, a Two Worlds bizony egy igen komoly cselekményszállal megáldott fantasy RPG, azon belül is a legtöbbek által kedvelt, free-roaming stílust képviseli. Karakterünket külső nézetből látjuk, bármerre mehetünk, bárkivel csatázhatunk, és azzal cseveghetünk, akivel csak kedvünk tartja. A harcok során hősünk folyamatosan fejlődik, a kardforgatás mellett pedig a varázsláshoz is igen komolyan ért. A Two Worlds-ben megvan tehát minden elem, ami egy jó RPG-hez kellhet, lássuk hát most, hogy mindezt milyen játékmenet mellett sikerült megvalósítani.


Az újabb történet leírást köszönjük bilko95-nek.

Forrás: "kétes". ;-)

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information