Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
Történet a kézikönyvből PDF Nyomtatás E-mail

A történet mostanáig...

Antaloor még mindig nem épült fel teljesen a 300évvel ezelőtti eseményekből. Zűrzavar tört ki az egész világon, mikor Aziraal, a pusztítás istene figyelmen kívül hagyta az örökérvényű, istenek között létrejött megállapodást, és elhatározta, hogy saját hataloméhes útját követi. Egyesítette az Ork hordákat és megtámadta a civilizált világot. Az Orkok mondái szerint Antaloornak hosszútávon jobbat tett volna, ha Aziraal nem állítják meg... és a Mágusok Társaságának egy titkos kutatási csoportja által folytatott legújabb tanulmányok szerint, Aziraal azért lázadt fel, mert ő volt az egyetlen isten, aki egyetlen teremtménynek sem tudott lelket adni. Csak egy kisebb kiegyensúlyozatlanság az istenek mennyei csarnokában, gondolnád... de végzetes követekzményekkel? A kutatók tanácstalanok, miért volt annyira elkeseredett Aziraal, hogy lelket adhasson az orkjainak. Természetesen számtalan szóbeszéd terjed erről - egyszerűen hihetetlen szóbeszédek is - de egyelőre ezekkel ne foglalkozzunk... nem kívánunk a továbbiakban az Orkokról beszélni - legalábbis addig nem, amíg nincs az összes tény a birtokunkban. Sok víz le fog folyni a Gon hídja alatt, amíg megtudjuk, mi az igazság. Akárhogyis, térjünk vissza a történelmi tényekre, eseményekre, ahogy lezajlottak! A háború szörnyű és véres vihara során senki sem sejtette Aziraal indítékait...

300 évvel Aziraal száműzése után, egy fivér és egy húg belekeveredik abba a harcba, ami az Orkok és a szabad világ között robbant ki. Kyra, a hős húga, hirtelen titkozatos körülmények között eltűnik. A hős, egy fejvadász, felkutatja egész Antaloort utána. Kalandjai során a sziget távoli helyeire jut el. Állandóan kutatva a nyomok után, amelyek hollétéről árulkodhatnak, fürkésző szemmel és nyitott füllel jár utazásai során. A zsoldos feladatokból, amiket kap, nem csak információkat gyűjtött, hanem aranyat is szép számmal a felvett küldetésekért. Akárhogyis, nem mindig könnyű olyan feladatot találni, ami fizet. Hírnevet kell szereznie bizonyos csoportoknál, mielőtt rábíznának egy kényes ügyet. Sok hónapnyi kimerítő kutatás után megtalálja az első nyomot - egy titokzatos levél azt sugallja neki, hogy a messzi dél hegyes vidéke felé haladjon. Amilyen szerencséje van, hall egy lehetséges munkáról Komorin falvában, Thalmondtban, és az éppen útbaesik, tehát újra szabad az út számára. A falusiak Komorinban is szerencsésnek mondhatják magukat, hogy találtak egy olyan zsoldost, aki segít a problémájuk megoldásában. A legtöbb fiatal és életerős férfi elment délre harcolni az Orkok ellen. Ennél a pontnál kezdődik a Two Worlds története.

Egy magányos zsoldos érkezik Thalmontba, egy vad, hegyes tartományba, ami teljesen ismeretlen számára. Vajon sikerül neki megtalálni testvérét?

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information