Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
Varázslat PDF Nyomtatás E-mail

A mágia épannyira szerves része az RPG játékoknak, mint a gamepad a konzoloknak, és a Two Worlds fejlesztői ezúttal a végletekig mentek el - a varázstekercsek hatásait egy kártyarendszerbe építették be, amelyről már korábban írtunk. Ezek a varázslókártyák mindenütt megtalálhatók és beszerezhetők Antaloorban - vagy sikeres küldetések után jutalomként megkaphatók. A kártyák a Varázskönyvben kerülnek elrendezésre, mely 5 mágia osztályra tagolódik.

Az 5 mágia osztály

Tűz mágia
Tűz mágia

Segítségével tűz varázslatok vihetők vége, melyek ellenségek akár egész csoportjait porlaszthatja hamuvá.
Víz mágia
Víz mágia

Ez főként fagyasztó varázslatokat használ, mely vagy megbénítja az ellenfelet, vagy fagyos halált oszt.
Levegő mágia
Levegő mágia

Lehetővé teszi az ellenség elsöprő erejű hulámokkal vagy villámcsapásokkal való megtámadását. Ugyanakkor igen hatékony feltöltő erővel bírnak (pl. erő, életerő, koncentráció).
Föld mágia
Föld mágia

Ez aztán tényleg sokoldalú - a pusztító erejű földrengésektől a gyógyító varázslatokig mindent magában foglal.
Nekromancia
Nekromancia

A tiltott mágia! Ennek segítségével megtanulható az élőhalottak feletti uralom, illetve az ellenfélre való átkok szórása és tartós hatású halálos ráolvasások.

Hasonlóan a 70 varázslókártyához, vannak különböző "erősítő kártyák". Ezek lehetővé teszik bizonyos kártyák hatásosabb "működését"... mint például kevesebb mana felhasználását, vagy a varázslat hatékonyságának fokozását. Az aktív varázslókártyák hatása, melyek egy speciális ablakban jelennek meg, akár háromféle erősítő kártyával növelhetők kártyánként.

Egy varázslat használata roppant egyszerű. A kiválasztott kártyák automatikusan a gyorsbillentyű sávba kerülnek, vagy odahelyezhetők a "fogd és vidd" technikával is. A játékos a számok segítségével aktiválja a hozzájuk rendelt különböző varázslatokat. Az éppen kiválasztott gyorsbillentyű (arany karika csillog körülötte) aktiválható a jobb egér gombbal is. Ezt természetesen a sűrűn használatos varázslatoknál érdemes használni.

Mindegyik mágia osztály 5 kört foglal magában. A tudás növelése egyre hatékonyabb varázslatok lehetőségét tárja fel. Szóló játékos módban a játék elején a játékos tudatlannak számít a mágia terén. Először is keresnie kell egy mestert, aki bevezeti őt valamely mágia osztály alapismereteibe. Ha erre sor került, a játékos növelheti tudását a képességpontok segítségével (pl. víz mágia tudást) és a varázslatok első körébe tartozó kártyákat már tudja is használni. Mindenegyes megszerzett és valamely mágia tudásba fektetett képességpont növeli a játékos adott típusú mágia osztálybeli képességeit. Amikor a képesség értéke eléri az ötöt, a tanuló átléphet a következő körbe és így tovább.

A különböző mágia osztályokhoz tartozó és erősítő kártyákról részletesen olvashatsz a Varázskártyák gyűjteményben.

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information