Fegyverek Nyomtatás

A játék egyik legfontosabb - és legszórakoztatóbb - része a Hősünk páncéllal és fegyverzettel való ellátása. Célunk természetesen az, hogy minél jobb, minél erősebb védelemmel és fegyverzettel ruházzuk fel kedvenc karakterünket, s emellett természetesen az is fontos, hogy ez a fegyverzet minél inkább szolgálja a Hős képességeit. Számos fegyver van a játékban, melynek használata valamilyen feltételhez kötött - ezért ha tehetjük, mihamarabb tervezzük meg, milyen harcmodort alakítunk ki Hősünk számára. Próbáljuk mindig a legnagyobb sebzésű fegyvereket beszerezni, amit a képességeihez mérten a lehető legjobban tud használni. Ehhez nyújhat némi segítséget az alábbi rövid leírás és a gyűjteményünk, melyek hasznos információt tartalmaznak a különböző fegyverek felszerelésére, azok kombinációs lehetőségeire, és természetesen a "csalókat" sem hagyjuk ki a számításból.

A fegyverzet
Azonos fegyverek a felszerelésben

Először is nyissuk meg a Felszerelést (I), és vegyük szemügyre, hogyan épül fel karakterünk fegyverezete. Balról jobbra haladva a fegyverzet elemei a következők: elsődleges fegyver a jobb kézben (1) (itt jönnek a gyűrűk és a mellvért), tegez (2), alatta a tőr (3), másodlagos fegyver/pajzs (4), a jobb kéz helye alatt található két alternatív "elsődleges fegyver" foglalat (5-6), melyek további két jobb kézbe való fegyver "betárazását" teszik lehetővé. Ezeket a fegyvereket célszerű úgy megválasztani, hogy különböző stílusú harcmodorhoz alkalmazkodjanak (pl. egy íjat és egy lesújtó fegyvert, vagy mágusbotot). Maga a fegyverzet ennyiből áll, elsősorban ezekkel az eszközökkel harcolhat a hős az ellenfelek ellen. Természetesen a fegyverek további extra tulajdonságokkal bírhatnak, vagy támogathatják/erősíthetik a hős bizonyos képzettségeit, vagy tulajdonságait.

A Hős fegyverrel való felszerelése minden esetben ugyanúgy történik. Ha üres a fegyver helye, vagy ha már visel valamilyen fegyvert, a kívánt új eszközt vagy egér duplakattintással tehetjük be a helyére/cserélhetjük ki a meglévővel, vagy a "fogd és vidd" módszerrel a megfelelő foglalat fölé húzzuk. Előfordul, hogy olyan típusú fegyverre teszünk szert, amilyennel már rendelkezünk, vagy amilyet már visel a hős. Az ilyen felszerelést onnan ismerjük fel, hogy amikor az egeret ráhúzzuk, az zöld színűre változik! (7) Ez nagyon hasznos lehet. Ugyanis ha nem kívánjuk felszerelni, akkor az ilyen elemeket egymásra húzva egyesíthetjük, s több helyet szabadíthatunk fel a hátizsákunkban (azonban az adott tárgy súlya növekedni fog!). Ha viszont a hősünk is ilyet visel, ezt ráhúzva a "párjára" megerősíthetjük a meglévő fegyver sebzési és egyéb értékeit, illetve újak is hozzáadódhatnak az új fegyverrel. Minden egybeépítéssel növekszik a tárgy szintje, s egy adott tárgy ily módon történő fejlesztése maximum az 50-es szintig kivitelezhető.

Az új fegyver megválasztásához a játék oly módon nyújt segítséget, hogy amikor egy fegyver fölé húzzuk az egeret, automatikusan kiírja, hogy az aktuálisan felszerelt eszköz milyen sebzési és egyéb tulajdonságokkal bír, s ezzel párhuzamosan megjelenik az új fegyver statisztikája is (8). Így azonnal össze tudjuk hasonlítani a lehetőségeket, s hamar eldönthetjük, megéri-e a csere vagy sem. Az aktuális fegyverünk sebzési értékeit a Hős statisztikai értékei alatt láthatjuk (9), sorrendben előbb a fzikai sebzés és annak típusa (pl. Kaszaboló sebzés ld. ábra), majd utána az egyéb sebzés mértéke (ld. léleksebzés).

Fontos!

  • Ha egy tegezt adunk a hős felszereléséhez, az akkor is kifejti hatását, ha a karakter nem használ íjat!
  • Ha elsődleges fegyverként kétkezes fegyvert használunk, a bal kézben tartott tárgy (második fegyver, vagy pajzs) inaktívvá válik, így pl. egy pajzs már nem fejti ki jótékony hatását. Tehát ha először mondjuk két egykezes fegyvert helyezünk a hős két kezébe (feltéve, hogy ismeri a Dupla penge képességet), majd egy második fegyverként egy kétkezes kardot, akkor ha a kétkezest vesszük elő, a másodlagos fegyvert - értelemszerűen - nem fogjuk tudni használni. Ekkor a bal kézben lévő fegyver piros színű lesz (ld. 1. ábra "4"). Viszont ha visszaváltunk az egykezes fegyverre, akkor a bal kezes fegyverünket újra használhatjuk.
  • Fegyvereinket erősítő kövek segítségével különböző extra sebzéssel láthatjuk el: tűz, fagy, villám, lélek és méreg sebzéssel. Az erősítő kövek részletes leírását a "Fegyver erősítő kövek" címszó alatt olvashatod.

A leírásokban találtok majd minden tárgyhoz csítkódot. Ahhoz, hogy ezek működjenek - minden betöltés után - meg kell nyomni a "0" gombot (konzol előhívása), majd be kell gépelni a "TwoWorldsCheats" vagy "ThisIsGreatGame" szót (így, ahogy ide le van írva). Ezután lehet használni a csíteket.

Minden kód alapvetően három számból áll: az első az adott felszerelés szintje (érdemes a hős szintjéhez közeli értéket megadni, s ezzel növelni sebzését vagy védelmét), a második az adott felszerléshez hozzárendelt extrák (pl.: védelmek, képességek stb., de ezzel vigyázni kell, mert ha pl. eltérő képességekkel hívtok be két ugyanolyan tárgyat, azokat már nem lehet összeilleszteni egymással), a harmadik az adott felszerelés száma (ez a leírásukban szerepel). Ezeket az értékeket kedvünk szerint kombinálhatjuk.

A különböző fegyvereket eltérő módon kell behívni, ezért jól olvassátok el az adott típusú felszereléshez tartozó bevezetőket.


 

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information