Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
Tudtad-e? PDF Nyomtatás E-mail

Tudtad-e, hogy...

  • ... megcsinálhatod a szerencsédet Antaloorban... és mindössze hét farkasszív kell hozzá?!
    Mi sem egyszerűbb! Menj a Keleti Katonai táborba a Gon partján és keresd meg Bodlot. A kantin előtt fog ácsorogni, amely a fő bejárattól balra helyezkedik el. Bodlonak hét farkasszívre van szüksége egy speciális recepthez - és ha adsz neki, elárulja, hogyan juthatsz egy kis titkos kincshez Qudinarban. 50.000 szépséges arany tallérocska, elrejtve egy régi, felborított csónak alatt a szigetváros észak-nyugati partján. Talált pénz, mi? Ó, bocs... Akarom mondani, néhány friss farkasszívvel keresett pénz, persze!
  • ... még akkor is bejuthatsz Enklávéba, ha nincs elég hírneved?
    Minden, amire szükséged van, némi ügyesség... az út nem az őrzött, zárt kapun át vezet - hanem át a kerítésen! Ha közeledsz a kapu felé, fordulj balra a nagy szikla felé. Menj mögé, ugorj a tetejére - innen közvetlenül átszökkenhetsz a kerítésen az Enklávéba. A visszafelé út ugyanitt visz, csak ezúttal a raktárban lévő ládákat használva juthatsz fel. Ó, és ne aggódj - Enklávé lakóit nem érdekli, hogyan jutottál be...
  • ...egy pár alkímiai alapelv ismeretében jobb eredményeket érhetsz el?
    1. szabály:Italokhoz ne keverj ideiglenes és állandó hatású összetevőket - egyetlen ideiglenes hatású összetevő tönkretehet egy permanens italt.
    2. szabály:Ha italt használsz alapanyagként, végeredményként italt kapsz.
    3. szabály:Ha főként ideiglenes hatású ásványokat használsz, végeredményként csapdát, vagy bombát kapsz.
  • ... hogy néhány csapda és távolsági fegyver könnyedén végezhet erős ellenféllel is?
    Csak rakj sorba pár csapdát - de fogó csapda legyen! Amikor a szörny besétál az első csapdába, megtámadhatod íjjal és nyíllal vagy mágiával - de mindig maradj a többi csapda mögött! Amikor a szörny végre kiszabadul az első csapdából és elindul feléd, rögtön beleesik a következő csapdába - aztán kapd elő a rozsdás fegyvered - míg a szörny meg nem murdál! De - vedd figyelembe a csapdák időkorlátait - különben a Szörny akadálytalanul megközelíthet, s közben csak egy dolog jár a fejében... az életed!
  • ... hogy van egy nagy titka Ashosnak?
    Nincs minden veszve, ha véletlenül lopáson kapnak és kizárnak a városból. Egy dolog, hogy a főkapuk bezárulnak előtted - de van egy titkos bejárat a városba, bár úsznod kell egy keveset hozzá. Menj a városfal déli részéhez, amíg belebotlasz a Gon folyóba ömlő főcsatornába. Itt két rúd hiányzik a rácsból - és ez lesz a rejtett be- és kijutási pont.
  • ... akár 6.000 aranyat is kereshetsz?
    És ehhez a finom kis summához mindössze 3 katapult kioldószerkezetre van szükséged. Látogass el Raul Danghoz, a Testvériség tagjához Cathalon katonai edzőtáborába. Ő adja a feladatot, hogy szedj össze három katapult kioldószerkezetet Hadeborg erődjéből, mely az orkok kezére jutott... ezért 3.000 aranyat ígér neked. Szép kis összeg, ahogy mondani szokás... de a fekete piacon a dupláját éri! Keresd meg Trados Prophitert - a Cathalon nyugati kapujától induló és a Gon felé, délnek kanyarodó út mentén fog ácsorogni.
  • ... a libamáj igen jótékonyan hat az egészségre?
    Ha nem akarod mindig italokkal visszatölteni az életerődet, állati eredetű táplálékot is kipróbálhatsz. A libamáj pedig kifejezetten jót tesz neked - edd csak meg és máris 500 HP-d töltődik vissza. De először is szerezz egy tömött libát! Mivel vadlibák már nincsenek, csak szelíd példányokat találsz a falvak közelében. A szárnyasok gazdája általában a közelben vannak - és esetleg kifogásolhatják, ha hirtelen elkezded aprítani libaállományukat! Amíg nem ölsz és eszel túl sokat a falusiak háziállataiból, nem lesz problémád...
  • ... szabadon mozoghatsz a vérszomjas orkok hordái között - a megfelelő álcában?
    Cathalonban vehetsz egy Ork álcázási páncélt Creotól... de ez csak egyszer viselhető. Szóval alaposan válaszd meg az időt és a helyet, amikor felveszed - mert mindenki Orknak fog nézni téged, ha viseled! Nem lenne túl jó ötlet Cathalonban felkapni! Othis ad egy engedélyt, melyet elvihetsz Creonak. Ha adsz Creonak 5.000 aranyat, megkaphatod tőle ezt a ritka hasznos holmit - és talán így körülnézhetsz Gor Gammarban!
  • ... Gorelin falva a Giriza, a Tolvaj Céh védőbástyája?
    Szóval, ha nem vagy elég erélyes fajta hős, a kapuőr nem fog beengedni és az utadba áll majd, míg nem gyűjtesz össze egy bizonyos mennyiségű Giriza reput... de azért van remény! Van egy (viszonylag) könnyű módja, hogy összekaparj néhány pontot. Menj a Tharbakin Keresztút fogadóba (az Ásatások felé vezető út mentén), oldd meg a "Titkos munka (Work withheld)" küldetést Storknak és az "Árnyak a család felett (Shadows over the family)" küldetést Keshi Lononak és így a makacs kapuőr feltárja előtted a falu extra lehetőségeit. De a küldetések során még az anyagi helyzeted is kiegyensúlyozottabbá válik!
  • ... megsemmisítheted Gor Gammar orkjait egy mágikus bombával?
    Azok számára, akik nem akarják átküzdeni magukat a katakombákon, hogy bejussanak az erődbe, VAN egy másik út is. A Halott Erdőben találod Ashmohart, a nekromantát. Ő fog adni egy szuper bombát - csak helyezd el Gor Gammar kapui előtt és a városban minden ork visszatér Teremtőjéhez! DE - légy óvatos! Nem babra megy a játék, mivel "A Skorpió fullánkja", a "Tisztítsd meg a tisztás Ashmohar számára" és a "Vidd el a mágikus eszközt Gor Gammarba" nem a legkönnyebb küldetés, amiket megkaphatsz...
  • ... néhány kristállyal előcsalogathatod a Fehér Sárkányt?
    Ha már egy ideje kószálsz a Drak’ar sivatagban, biztosan hallottál már a Fehér Sárkány legendájáról - de ha testközelből is látni akarod ezt a brutális teremtményt, beszélj Prantaxszal a Mahat oázisban - ő majd mesél a Sárkányfészekről - és arról, hogyan csalhatod elő a szörnyet. Álljon itt egy picike segítség: "Annak, aki keresi a Sárkányt, össze kell szednie a kicsiny kristályokat a sivatagból - ezek a települések, Sakál táborok és oázisok közelében találhatók - öt darab kristály már elő fogja csalogatni a szárnyas veszedelmet..."
  • ... a játék elején a romokban az örvénylő fény nem csak jól néz ki, de extra Képesség pontokhoz is juttat téged?
    Hogy ezeket a pontokat megszerezd, keresd meg Savras Ramot Észak-Thalmontban. Általában a "Rozsdás Ogre" tanyán lóg a Testvériség táborától nem messze. Beszélj vele és előbb-utóbb kapsz tőle egy kulcsot, amellyel bejuthatsz a régi templom zárt részébe. Amint belépsz a fénynyalábba, a Képességpontok megjelennek a Karakterablakban - és arra használhatod, amire jónak látod... Egyébként... két érdekes faládát is találsz az oltár mögött...
  • ... néhány növény véglegesen megemeli tulajdonságaidat minden erőfeszítés nélkül?
    Tényleg megéri kicsit odafigyelni a Természetre utazásaid során - Antaloorban rengeteg növényt gyűjthetsz, amely csodálatos hatást fejt ki, ha megeszed. Néhány csupán ideiglenes fejlődést hoz - de néhány ritka példány véglegesen megemeli az alap tulajdonságaidat! Emlékezz a nevekre - Kentaurvirág, Sáfrány és az Északi fagygyökér. Ha ilyen növényt találsz, külön-külön főzd meg őket, majd edd meg, és az ügyességed, erőd vagy akaraterőd véglegesen emelkedik egy ponttal!
  • ... van egy nagyobb (és bonyolultabb) küldetés Antaloorban, ahol egy másolat fejfájást okoz mindenkinek?
    Íme a kulcs: "Az igazi!" Ez a küldetést kétszer lehet felvenni Antaloorban! A játékos elkezdheti Szélfogóban és Négy kő falván is. Nem, ez nem programhiba - az ok magában a küldetésben rejlik - Annon Moha Négy kő falván azt állítja, hogy ő az igazi Annon Mágus - és Annon Moha Szélfogóban ugyanezt mondja... ígyhát előbb-utóbb neked kell állást foglalnod! Érdekesnek bizonyulhat szóba elegyedni Lokar Maiosszal Cathalonban - csak add oda neki a tükröt a küldetés elején és figyeld, mi történik...
  • ... remek showműsor nézője lehetsz, ha lecsalsz egy felnőtt Ogrét Szélfogóba?
    Készen állsz egy kis lazításra, hm? OK! Menj a Szélfogótól északnyugatra lévő szélmalomhoz. Találsz ott egy hatalmas Ogrét. Csald el Szélfogóba úgy, hogy rövid támadást indítasz ellene, majd visszavonulsz egy kissé. A dühödt Ogre ostoba, de veszélyes; követni fog téged a faluba. Amint az ottaniak észreveszik a szörnyet, visszavonulót fújnak, de az igaz harcosok szembenéznek a veszéllyel - a híres Ron Hogard kapitánnyal az élen!
  • ...egy árucikk ára sokat változhat attól függően, hogy milyen kereskedővel beszélsz?
    Mindannyian tudjuk, megéri utánajárni a jó áraknak a szupermarketekben és az Interneten - és ezalól Antaloor sem kivétel! A játék ármeghatározó rendszerét úgy tervezték, hogy legyen néhány kereskedő, amelyik rendesen le akarja húzni a játékost. Ezért eleinte érdemes a Céh üzleteiben vásárolni - mivel még itt a legbecsületesebb a vételi és eladási ár közti különbség. De ne feledjétek - amint jó hírnevet értek el a Tolvaj Céhnél (5 vagy több pont) tőlük vásároljátok meg, ami kell.
  • ... van néhány azonnal fogyasztható ital Antaloor boltjaiban, amelyek véglegesen megnövelik alapértékeidet?
    A normál italok mellett, mint a mana- és gyógyitalok, néhány kereskedőnél igazán hatásos recept is fellelhető - pénzért persze. Egyik ilyen a "Róka része" - mely véglegesen megemeli ügyességedet egy ponttal! A "Medve ereje" pedig ugyanilyen hatással van az erődre. Igyál egy kortyot a "Törpék elixírjéből" és az életerőd máris megnő - a kétpontos növelés bármikor jól jöhet - és tényleg végleges! És emlékezz az ősi rigmusra - "Vegyél, vegyél, vegyél... és nehogy sarat egyél!"
  • ...könnyedén megszabadulhatsz a tengerlakó Szkapuláriktól Dél-Antaloor partvidékén?
    Csak vedd fel Verno polgármester küldetését Clovelly halászfaluban, mely a "Probléma a Szkapulárikkal" címet viseli. A mellék küldetés sorozatban ("Yatholen haragja", "Amerleen férjének testvére" és "Beszélj Amerleennel") megoldod Yathollen, a tenger istene körüli rejtélyt. A Szkapulárik egy rég elfeledett átok rettenetes megtestesítői. Ezen kívül 650 aranyat kapsz a polgármestertől, ha teljesíted a küldetést! Szóval irány Clovelly és keresd meg a majort!
  • ... beosonhatsz Tharbakin északi városába egy sötét, titkos átjárón keresztül?
    Egy titkos földalatti járat vezet a város alatti katakombákból a város dél-keleti falánál lévő barlangba - de egy nehéz vasajtó zárja el az utat... a kulcsot, amire szükséged van, Eras Brakalettől kapod meg - aki a barlang bejárata előtt áll. Azt ajánlanám, mindjárt az elején oldd meg ezt a küldetést, mivel az ajtót belülről kell kinyitni... ha pedig néhány ártalmatlan lopás és gyanús ügy után mégis be akarsz jutni Tharbakinba... inkább nyisd ki azt az ajtót az elején! Nagyon hasznosnak fogod találni!!!
  • ... rekord összegre tehetsz szert, ha teszel a Girizának egy kis "szívességet"?
    Bezony, így igaz! 30.000 arany tallérocska... és mind a tiéd, ha megszerzed Aki Hosuno megbízását Qudinarban, mely szerint meg kell ölnöd Talor Ravinardot, a Kereskedő Céh vezetőjét - de mielőtt megkapnád a küldetést, szükséged van hírnévre a Girizánál. Ravinardot Cathalonban találod meg, az északi városkaputól balra. Az egyetlen dolog, amit észben kell tartanod, hogy meg kell ölnöd Ravinardot - és senki mást - ha végeztél vele, távozz és gyűjtsd be a 30.000 aranyat! A többivel ne foglalkozz!

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information