Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
Clovelly halászfalu PDF Nyomtatás E-mail

Clovelly térképe

A kicsiny halászfalut három fő probléma izgatja: a kalózok jelenléte, a fiatalok szerelmi élete és a falut újra meg újra megtámadó Szkapulárik. E három témához kötődik az összes felvehető küldetés itt a csodálatos tengerparti kis településen, ahol a nap sugarait csillogva veri vissza a tenger és a parti föveny.


A halász problémája (Fisherman's problem)

Küldetést adja: Etar

Az alaphelyzet az, hogy Etar, egy helyi halász nem mer kimenni a nyílt vízre halászni, mert attól fél, hogy a Stico öbölben horgonyzó kalózhajó kizsákmányolja - mint ahogy azt szokta. És ha jön majd a kereskedő hajó, nem tud eladni semmit. Segítsünk a szerencsétlennek. Ha elvégzünk a kalóznak egy feladatot, boldogan továbbáll. Hát tegyük meg, aztán jöjjünk vissza jutalmunkért.˛


Találkozó egy kalózzal (Meeting with a pirate)

Küldetést adja: Etar

Először is megkér, hogy az ügy érdekében etessük be a Virgul nevű kalózt egy Ashosba tartó színarany hajóval, hátha elhúzza a csíkot. Hát poroljunk el a Stico öbölbe. Amikor odaérünk, a küldetés teljesül.


Clovelly környéke


Találd meg az iránytűt (Find the compass)

Küldetést adja: Virgul

Hát mikor szóba elegyedünk az "utazó kereskedővel" - ahogy ő nevezi magát, kiderül, hogy nem jókedvében ücsörög az öbölben ölbe tett kézzel. A problémája az, hogy az egyik legénye ellopta tőle az iránytűjét, és így esélye sincs kihajózni. Ha visszaszerezzük neki az iránytűjét, már itt sincs, megy a dolgára. Ha a következő küldetést felvesszük, megkapjuk az iránytűt. Akár vissza is adhatjuk Virgulnak, hadd tűnjön el az öbölből.


Iránytű keresés (Finding the compass)

Küldetést adja: Virgul

Át kell kutatnaunk a közeli barlangrendszert az iránytűért. A küldetés akkor teljesül, amikor a parttól nem messze lévő (térképünkön megjeleölésre került) barlanghoz érünk és meglátjuk Grestont.


Greston kérése (Greston's require)

Küldetést adja: Greston

Greston, aki a barlangban él, egy szívességet kér tőlünk. Menjünk el a Clovellyben élő anyjához és mondjuk el neki, hogy Greston azt üzeni, "Nagyon sajnálom". Ha elvállaljuk, máris odaadja nekünk az iránytűt. Édesanyja - akit egyébként Faodának hívnak - a falu szélén lakik, de a térképen világít a lakhelye. Amikor átadjuk neki az üzenetet, teljesül a küldetés, más dolgunk nem is maradt már.


Szerelmi vetélytárs (Rivals in love)

Küldetést adja: Aias Moratos

Aias Moratos azt akarja, rúgjuk fel Theron Hloost, mert pipogya, nyámnyila alak létére járni merészel a lányával. Ő a város közepén él egy kunyhóban. Ez a feladat egyrészt elindít egy küldetés lavinát, másrészt pedig csak akkor oldható meg, ha a végén megszerzett gyűrűt Aias Moratosnak adjuk át. A másik megoldás esetén ez a küldetés visszavonásra kerül.


Ifjú szerelmesek (Young lovers)

Küldetést adja: Theron Hloos

Amikor beszélgetni kezdünk az ifjú hősszerelmessel, azért ne üssük le rögtön. Hagyjuk, hadd beszéljen. Megkér minket, szabadítsuk ki szerelmét, Mayát, szülei házából. Először is beszéljünk Maya édesanyjával.


Mi a legjobb egy lánynak (What is the best for a daughter)

Küldetést adja: Jemma Moratos

Maya anyja megkér, hogy tájékoztassuk a vőjelöltjét, mutasson fel legalább egy megfelelő eljegyzési gyűrűt. A küldetés akkor fog csak teljesülni, ha az asszonynak átadjuk a gyűrűt Theron kérésére.


Tolvaj szomszéd (Thief in the neighbourhood)

Küldetést adja: Theron Hloos

Beszéljünk Theronnal az anya kéréséről, mire kiderül, hogy volt neki egy szép jegygyűrűje már, csak ellopták. Egész pontosan a szomszéd ismerőse aludt egyszer nála, mivel nem kapott máshol szállást, s másnap reggel eltűnt a gyűrűvel együtt. Hát beszéljünk a kedves szomszéddal (Tomal Aikos), aki egyáltalán nem bízott meg a "barátjában" és már az is gyanús, hogy egy akkora házban miért is nem tudta elszállásolni a fickót. Már az is szóba kerül, hogy Aias Moratos bérelte fel, de a szomszéd erre már nagyon hőzöngeni kezd. Amikor megtudjuk, hogy a "barátja" igenis tolvaj és igenis nála volt a gyűrű, jöjjünk vissza hozzá és némi ejnye-bejnye után hagyjuk békén.


A gyűrű nyomában (Following the way of the ring)

Küldetést adja: Tomal Aikos

Theron szomszédja végül csak kiböki, hogy a "barátja" vitte magával a gyűrűt. Még azt is megmutatja nekünk, most hol találhatjuk meg. (Villogó pont a térképünkön.) Hát kocogjunk oda, és dumcsizzunk. Ha egy kicsit erélyesebben szólunk az ipsére, az átadja nekünk a gyűrűt, de a csihi-puhit sehogysem ússzuk meg. Hát nyomjunk az arcába, aztán fejezzük be ezt a küldetést.


Beszélj Mayaval (Talk to Maya)

Küldetést adja: Jemma Moratos

Miután megszereztük a gyűrűt és nem Aias Moratosnak adjuk oda, hanem Theronhoz megyünk vele, akkor az ifjú megkér, hogy adjuk át Maya édesanyjának. Erre Jemma beleegyezik a házasságukba és beenged Mayához. Hát lépjünk be és beszélgessünk vele.


Eljegyzési segítség (Helping the engagement)

Küldetést adja: Maya Moratos

Maya megkér minket, beszéljünk Solan Murbarral. Ő segíteni fog a fiatal szerelmeseknek és összeadja őket. Maya meg majd kilopózik oda. Ha megkerssük a papot és beszélünk vele, az boldogan fogadja a hírt, hogy sikerült a fiataloknak az eljegyzést kieszközölniük.


Probléma a Szkapulárikkal (A problem with Scapulari)

Küldetést adja: Verno

Verno a falu közepén álldigál. Megkér minket, hogy végezzünk a Szkapulárikkal, akik zaklatják a helyi közösséget. Hálókat szakítanak el, hajókat borítanak fel stb. Muszáj megoldanunk a problémát, különben a falunak vége. Ha teljesítjük a következő küldetéseket, megoldjuk a Szkapulári-rejtélyt és a falu megmenekül. Ha minddel végeztünk, visszagyalogolhatunk Vernohoz és elkérhetjük jutalmunkat.


Találj egy mágust (Find a mage)

Küldetést adja: Verno

Verno úgy bocsát utunkra, hogy keressük meg a Clovellytől dél-nyugatra lakó mágust, aki tanulmányokat folytat a Szkapulárikkal kapcsolatban. Hát induljunk el Clovelly déli kapujától az úton, ami inkább a part felé visz. Egyszercsak elérkezünk egy nagy kúriához, melynek udvarán ott ücsörög egy padon az említett mágus, Hesmar Bratya. A küldetés kész.


Yatholen haragja (Wrath of Yathollen)

Küldetést adja: Hesmar Bratya

A mágustól megtudhatjuk, hogy a Szkapulárik akkor szoktak megjelenni, ha Yathollen, a tenger ura dühe megtestesül. Ahhoz viszont, hogy az isten ilyen mértékben haragra gerjedjen, valaminek történnie kellett a faluban. Vissza kell térnünk a faluba és kiderítenünk, mi dühítette fel Yathollent. Ezt a feladatot csak akkor tudjuk teljesíteni, ha már tisztában vagyunk minden eseménnyel, azok okaival és kezünkben a megoldás. Ekkor már csak vissza kell majd térnünk a mágushoz, hogy megerősítést nyerjünk, s megtudjuk, a Szkapulárik visszahúzódtak a tengerbe. (Ezután mehetünk majd vissza Vernohoz.)


Colvelly nyomozás (Clovelly investigation)

Küldetést adja: Hesmar Bratya

Az előző küldetéssel együtt kapujuk meg. Eszerint találnunk kell valakit a faluban, aki talán tud valamit egy nemrég történt furcsa esetről. A térképünkön egy pont jelöli Brovent, akinél az első közvetlen információt kaphatjuk ezügyben. Konkrétan azt meséli el, hogy bátyja nemrégiben a tengeren halászott és a csónak beleborult a vízbe. Elvileg tudott úszni, de Broven állítása szerint biztosan vihar volt.


Amerleen férjének testvére (The brother of Amerleen's husband)

Küldetést adja: Broven

Borven azt tanácsolja, beszéljünk Amerleennel, aki Broven fivérének felesége volt és rendkívüli módon lesújtotta férjének halála. Hát beszéljünk vele, hogy továbbléphessünk. Amerleen is csak megerősíti ezt és ekkor megtudhatjuk azt is, hogy Amerleen megátkozta Yathollent, amiért elvette tőle élete értelmét. Ezután ugorjunk el Hesmar Bratyához (használjuk a falu és a mágus melletti teleportokat!), mondjuk el neki, mit derítettünk ki. Igenám, de szerinte ez még nem elég indok, hogy Yathollen ennyire feldühödjön. A jogos harag az emberek szívében eddig még soha nem hozott ilyen mértékű bosszút az isten részéről. Valaminek még lennie kell. Nosza vissza a faluba, s elébb beszéljünk Brovennal. Kicsit erélyesebb kommunikációnk eredményeképpen kiderült, hogy a férfi és fivére egyik este veszekedtek a bevételek miatt. Broven meglökte bátyját, aki nekiesett az asztalnak. Megijedt. Kivitte testvére holttestét oda, ahol most a Szkapulárik fészke van.


Beszélj Amerleennel (Talk to Amerleen)

Küldetést adja: Hesmar Bratya

Ezt az értesülést megszerezvén ugorjunk vissza Hesmar Bratyához, aki egyetlen megoldást talál ki a problémára. Mivel Yathollent jogtalanul átkozták meg, ezért valamivel ki kell engesztelni az istent, különben nem lehet tudni, meddig tart dühe (10 vagy akár 100 évig is). Valószínűleg nehéz lesz megoldani a helyzetet, ugyanis a faluból valakit fel kell áldozni, hogy Yathollen haragja csillapuljon. Menjünk hát vissza Amerleenhez és mondjuk el, mi is történt valójában. Ekkor Amerleen magába roskad, hiszen jogtalan haragjával katasztrófát okozott a falunak. Viszont azt kéri, mondjuk el Brovennak, hogy ne eméssze magát, mert ő megbocsát neki mindenért. Hagyjuk hát magára szegény asszonyt.


Yatholen megbékélése (Yathollen's reconciliation)

Küldetést adja: Amerleen

Sétáljunk át szomszédjához, Brovenhoz és álljunk szóba vele. Ekkor ő beszámol nekünk arról, hogy az asszony - alighogy otthagytuk őt - belerohant a tengerbe és feláldozta magát Clovelly faluért. Broven azonban fél, hogy bárki is megtudja, mit tett, kéri hogy ne mondjuk el senkinek. Hát egyvalakinek azért elmondhatjuk: Hesmar Bratyának. S ő ekkor beszámol nekünk arról is, hogy a Szkapulárik visszavonulnak a tengerbe, s eszerint valóban ez volt oka Yathollen haragjának. Ezután már visszamehetünk Vernohoz is, hogy lezárjuk a küldetés-sorozat első feladatát.

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information