Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
Északi határ PDF Nyomtatás E-mail

Északi határvidék


A hóhér kötele (The hangman's rope) / Bitófa domb (Gallows Hill)

Küldetést adja: Basil Tyral
Hírnév: Nekromanták

Basil nekromanta, aki Komorintól északra lakik. Megkér minket, hogy hozzunk neki egy kötelet, mellyel felakasztottak valakit. Menjünk a Bitófa dombra (jelölve a térképen), kissé délre Rovant falutól. A domb tetején összefutunk néhány szörnyikével (nem gáz). Találjuk meg a földön heverő kötelet és nyomás vissza. Azért ha már ott vagyunk, ne hagyjuk ott a két darab világító rontás sarjadékot sem (egy későbbi küldetéshez szükség lesz rá).


Fekete mágia (Black magic)

Küldetést adja: Basil Tyral
Hírnév: Nekromanták

A köteles küldi teljesítése után kapunk mégegy megbízást Basiltől. Ezúttal azt akarja, hogy vigyünk el pár varázsbábut a közeli barlangba. Nosza: odakocogunk, és amint belépünk a barlangba, a csempészek holtan esnek össze. Nyomás vissza a zséért.


Több kötél (More rope)

Küldetést adja: Basil Tyral

Basil még több kötelet óhajt. Igazából nem kell már semmit sem tennünk a küldetés elfogadása után. Kicsit arrébb megyünk az udvartól, mire kiírja, hogy a küldetés kész. Nézzünk vissza Basil tanyájára, s egy őrrel találjuk szembe magunkat. Ha azt mondjuk, kerestünk kötelet, akkor meg kell vele küzdenünk, egyéb esetben harc nélkül elenged minket.


Rovant és környéke, Bitófa domb


Az elveszett őrjárat (The lost patrol)

Küldetést adja: Holi
Hírnév: Testvériség

Egy ifjú tagja a Testvériségnek, nevezett Holi megkér minket, nézzünk utána testvérének Orna bányában. Az elveszett őrjárat az alagút keleti részében található. Ha visszamegyünk Holihoz, kapunk némi aranyat.


Az Orna bánya (The Orna mine) / Veszélyes szomszédság (Dangerous Neighbourhood)

Küldetést adja: Alfron Dekar
Hírnév: Testvériség

Alfron Dekar felkínál nekünk egy küldetést, melynek kapcsán meg kell keresnünk és likvidálnunk kell a törpe vezetőt, aki az Orna bányában tartózkodik. 1000 arany jár a küldetésért - 300 előre, 700, ha letudtuk. (Nem beszélve róla, hogy király vérteket szedhetünk le a levert törpékről!) Nem egyszerű feladat a játék elején. A bányába való bejutáshoz le kell szabdalnunk pár törpét (vegyük számításba a Maliel Szentélyt a törpék háza a mellett!) - azért ha nagyon nem boldogulunk velük, még ne menjünk le a bányába. És ügyeljünk arra is, hgoy ne vegyenek minket körül. A vezető a bánya közepe táján lelhető fel - először próbáljuk meg becserkészni az őröket egyenként. Aztán ha a vezetőnek annyi, lépjünk vissza Alfronhoz a jutalomért. (Visszafelé számítsunk törpeszellemek társaságára, ha éjszakába nyúlt a harcunk.)

Megjegyzés: És bár csábítóan hívogatnak minket Yamalin óriási, tömör városfalai, YAMALINBA NEM LEHET BEJUTNI se a föld alatt, se a föld fölött, semmilyen mágikus, vagy cseles módszerrel, sem pedig csalással. Yamalin városa sem a Two Worlds első, sem pedig második részében nem elérhető.


Elfelejtett szóbeszéd (Forgotten lore)

Küldetést adja: Elmeir Tanenn

Egy Elmeir nevű zsoldos - már hogy az szeretne lenni :-) - ad nekünk egy kulcsot, amely azt a kaput nyitja, amin a játék első helyszínén nem juthattunk át (Komorintól északra). Noszahát, menjünk oda (akár teleportálhatunk is!), használjuk a kulcsot, ugorjunk fel a hordókra, onnan az oltárra. Itt kapunk 5 ügyességi pontot. Kifelé menet kicsi zöld rohangáló törpe szellemekkel kell számolnunk.

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information