Angilak-sziget PDF Nyomtatás E-mail

Angilak-sziget


A tűz szelencéje - Casqet of Embers

Küldetést adja: Edwin

Miután kicseréltük Teal ikayortéját a hamisra, és az igazit elvisszük Marennak és Edwinnek, a kalóz szelleme hálából egy igazán hasznos információval lát el minket. Az egyik kalóznak volt egy rendkívüli erejű varázstárgy a birtokában, de amikor ő is el akart menekülni a többi kalózzal együtt a Repülő erőd láttán, futás közben elejtette. Később olorumok jártak arra és Maren látta, hogy az egyikük felveszi és magával hurcolja. Bizonyára Sanerk falvára vitte, hogy ott odaadja a törzsfőnöknek, ahogy ez náluk szokás.
Irány tehát Sanerk falva az Angilak-sziget nyugati oldalán. Ha még nem jártunk itt, akkor rengeteg olorum harcosra, íjászra és mágusra számítsunk, továbbá akad még itt olorum pávián is. Ha kiirtottuk a falut megszálló olorumokat (az épületekben is vannak), akkor haladjunk tovább a helységet áteszelő úton, majd az utolsó házat elhagyván térjünk le az útról jobbra, ahol megpillanthatunk egy barlang bejáratot. Ide kell bemennünk.
Olorum barlangEz a barlang nem túl bonyolult felépítésű, viszont csak úgy tudunk előre haladni, át a zárt ajtókon, ha minden nagyobb teremben minden ellenséggel végzünk. Így tehát az első csarnokban öljünk le mindent, ami mozog, majd a kinyíló ajtón át menjünk tovább a hegy gyomrába. A következő szakaszon is takarítsunk egyet, és haladjunk még tovább. Ebben az átmeneti részen mentsünk egyet, mert miután belépünk a legnagyobb csarnokba, bezárul mögöttünk az ajtó és csak azután hagyhatjuk el a helyet, hogy végeztünk mindenkivel.
Szóval ha felkészültünk, lépjünk be az utolsó, legnagyobb terembe. Itt számos olorummal kell szembenéznünk, de a mi célunk valójában a törzsfőnök, aki viseli a sisakot, vagyis A tűz szelencéjét. A törzsfőnököt azonban egy halhatatlanságot adó aura veszi körül, amely az alattvalóiból nyeri erejét. Ezért először mindenki mással végezni kell, s csak azután van értelme elkezdeni kóstolgatni a törzsfőnököt. Ez persze nem zárja ki azt, hogy ő viszont nyugodtan és eredményesen támadhat minket, szóval nem egyszerű megvívni ezt a csatát. Amikor viszont sikerül végre kinyuvasztani őtörzsfőnökségét, kutassuk át a tetemét és vegyük el tőle, ami most már minket illet. Csapjuk is a fejünkbe az ügyes ki sisakot, ami nem csak védelmet biztosít számunkra, de állandó megvilágítást is ad, ami főleg a sötét helyeken lezajló harcok közben jelent nagy előnyt. A távozáshoz használjuk a teremben a törzsfőnök halálakor megjelenő teleportot.


Nyughatatlan szellem - Restless Ghost

Küldetést adja: Elhagyatott szekér

Valójában ezt a küldetést már akkor megkapjuk, mikor megközelítjük a helyet, ahol az elhagyatott szekér áll. Ezt pedig célszerű akkor megtenni, amikor a "Mindannyian agyagból vagyunk" küldetést végezzük éppen Tornak sámán részére, mivel a szekér az Elárasztott bányától nem messze nyugatra található. (Egyébként bármikor felvehető!) Tehát a bányától induljunk el nyugati irányban és az elágazásnál is tartsunk tovább arra. Amikor megközelítjük a helyet, néhány pokolharcos azonnal ránk támad, őket öljük meg, majd nézzünk szét alaposan a különös szekér körül. Kutassuk át az út mentén heverő holttestet és vizsgáljuk meg a szekér előtt fekvő tetemeket. Ezután nézzünk bele a szekéren lévő ládába, vegyük ki belőle a cifra göncöket. Ekkor nyughatatlan szellemek jelennek meg: a szekér előtt a rénszarvas szellemek, a szekér bakján pedig az "utazó" szelleme. Kutassunk tovább - ezúttal a zsákokban. Itt találunk majd ajándékokat, meg leveleket. Olvassuk el őket.
Mostanra nyilván világossá vált előttünk az ismeretlen utazó személye, és úticélja, s mert megidéztük őt, már teljesítenünk kell a küldetését helyette, hogy megtalálja örök nyugalmát. Először látogassunk el a féldriádok falvára, ahol Billynek valószínűleg már elvégeztük a "Kalózok nem sírnak" küldetést. A térképen jelölt háznál nézzünk szét. Az ajtón nem juthatunk be, próbáljuk meg az ablakon át. Másszunk fel az ablak alatt álló taligára, majd öltsük fel a cifra holmikat és a görbe botot, aztán az ablakon át másszunk be a házba. Tegyük Suus ajándékát a párnája alá, majd távozzunk az ablakon át.
Következő állomásunk Sanerk. Amikor itt jártunk korábban, talán feltűnt már az a ház, ahol létrákon fel lehetett jutni egészen a kéményig. Most közelítsük meg a falu legészakibb házikóját, s másszunk fel a tetejére, a kéményhez. Ha levettük volna, vegyük vissza a szükséges felszerelést, hogy hitelesen végezzük a dolgunkat. A kéményen át lógjunk be a házba, hagyjuk a párna alatt Kicsi Tom ajándékát, s kifelé menet is a kandallót használjuk.
Már csak egy ajándékunk maradt: Metszőé. Ugorjunk vissza a Kóbor dühhöz, menjünk a fedélközbe, s ott is Metsző kabinjába. A függőágyán a párnája alá rejtsük el ajándékát.
Ekkor megjelenik előttünk a Nyughatatlan szellem, visszaveszi a cifra holmikat és a botját. Csakhogy tartogat ám nekünk valamit: mi is kapunk egy ajándékot! :-) Kérjük el tőle. Ezután ő eltűnik, mi pedig gazdagabbak leszünk egy Menyét nevű csizmával, ami 20%-kal növeli a sebességünket.

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information