Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
A történetről... PDF Nyomtatás E-mail

Meglepő fordulatok egy akciódús kalandban

Öt év telt el azóta, hogy a drámai események a romlás szélére sodorták a világot... és a hős ereje a végkimerültség határán van. Fogolyként sínylődik Gandohar várának börtönében és abbéli reménye, hogy megmentheti húgát, a szabadságával együtt elveszett. A gonosz ellen folytatott önfeláldozó harc ellenére az ikreket szétválasztották és Kyra immár egy erős varázslat hatása alatt áll, melyből nincs menekvés. A gonosz erők megkísérlik felébreszteni egy ősi generáció szunnyadó hatalmát, hogy uralkodhassanak egész Antaloor felett. A hőst eközben elhagyja ereje és tehetetlenül figyeli az eseményeket...

Ám ahogy kétségbeesése mélypontra jut, egy teljesen váratlan irányból csillan fel a remény sugara. A gyűlölt orkok egy mentőosztagot állítottak össze és a hős meglepetten tapasztalja, hogy megmentik őt kínzói karmai közül. Továbbra is szkeptikus maradván a két eleddig halálos ellenség között hirtelen kialakult fegyverszünettel szemben, a hősnek ismét egy teljesen új helyzettel kell szembenéznie... most ki kell derítenie, miért segítettek neki az orkok - és minél többet meg kell tudnia rejtélyes vezetőjükről, a legendás Sárkány Királynőről. A Királynő gyönyörű és titokzatos - de a hős kénytelen megbízni benne, ha véghez akarja vinni régóta tervezett bosszúját. Így aztán veszélyes útra indul a gonosz által megrontott földön - egy utazásra, mely reményei szerint fényt deríthet Gandohar sötét múltjára és segít neki megtalálni a hatalmas varázsló gyenge pontját... csak akkor mentheti meg végre húgát, Kyrát.

Gandohar nyomasztó és baljóslatú palotája csupán egy a számtalan lenyűgöző helyszín közül, melyek a játékos avatárjára várnak. E csodás helyek közül kettőt érdemes kiemelni. Az egyik a Sárkány Királynő sziklás szigete sötét katakombáival és rejtélyes templomromjával. A másik a sivatagi ikerváros: Hatmandor és Cheznaddar. Hatmandor a kereskedelem virágzó központja, míg Cheznaddar látott már szebb napokat is, és vonzza azokat, kik a sötétben szeretnek settenkedni. A játékost a kalandok során meglátogatott helyszínek rabul ejtik majd - s csak hogy két újabb elbűvölő tájat említsünk, ott van Új Ashos csodálatos ázsiai világa, valamint a legendás Veneficus Egyetem, ahol a leghatalmasabb mágusok osztják meg tudásukat a kíváncsi diákokkal. A Conney kicsiny falvába és a mocsarak mélyén rejlő Tir Geal településre tett kirándulások pedig hasznos titkokat fednek fel Gandohar sötét múltjából.

Számos karakter bír saját, színes háttértörténettel, amely megadja létminőségüket, így töltve meg élettel a világot; például olyan karakterek, mint Ed Teal, a leghírhedtebb és legravaszabb kalóz, ki valaha hajózott Antaloor tengerein. Még a Lawrence Lexington féle átlagos fickók is bírnak akkor karizmával, hogy újra meg újra becsábítsák a játékost Antaloor világába.

Minden helyszín és karakter - valamint a szorosan hozzájuk kapcsolódó kalandok - utazásra hívja a játékost Antaloor múltjába, mely egyben a hős múltját is jelenti. És sok meglepetés lesz még, mielőtt a világ végzetét eldöntő utolsó nagy csata megkezdődik...

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information