Leírások Nyomtatás

A "Two Worlds II" feltárja Antaloor történelmének egy újabb fejezetét. A hősnek vissza kell jutnia rejtélyes gyökereihez, s kalandjai során meglepő fordulatokban lesz része. A történet, a hangulat és a technológia tökéletes egyvelege lenyűgöző RPG játékélményt kínál.

A történet
Lélegzetelállító utazás Antaloor múltjába

Aziraal, a Tűz istenének bukása után a Sötét Nagyúr, Gandohar csaknem elérte célját, hogy megbontsa az elemek közti egyensúlyt. Sötét mágia áramlott a világba, hogy betöltse az űrt. Felismervén a lehetőséget a sötét erők fölötti teljes irányítás megszerzésére, Gandohar elkezdi felhasználni Aziraal hatalmát, akit csapdába ejtett Kyrában, az Árvák leszármazottjában. Kyra származás ellenére képtelen elviselni ezt a megterhelést. Miután Antaloort már a markában tartja, Gandohar új tervet eszel ki Oswarothban álló erdőjében. Vannak még, kik harcolnak a zsarnok ellen azt remélve, hogy a maguk oldalára állíthatják az erőegyensúlyt. Az Antaloorért folyó küzdelem folytatódik...
Öt év telt el azóta, hogy a drámai események a romlás szélére sodorták a világot. A hős most fogoly Gandohar kastélyának börtönében. Abbéli reménye, hogy megmentheti húgát, a szabadságával együtt veszett el. S ahogy a kétségbeesés lassan úrrá lesz rajta, onnan jön segítség, ahonnan a legkevésbé várta volna. Az Orkoktól, a fajtól, melyet a hős mindig is gyűlölt, s akik most összeállítottak egy mentőosztagot, hogy kiszabadítsák a hőst fogságából. Olyan földre jut ki, melyet a gonosz megszentségtelenített. Megkezdi utazását, melynek során fényt akar deríteni Gandohar sötét múltjára azt remélve, hogy így talál egy gyenge pontot az ellenség védelmén. Ha elbukik, örökre elveszíti húgát.

Bővebben...
 
A játékmenetről
A rugalmasság, a kreativitás és a csúcstechnológia tökéletes kombinációja

A "Two Worlds II" tökéletes ötvözete a klasszikus és az újszerű RPG elemeknek, hangulatnak és technológiának. Egy összetett küldetés rendszer és egy izgalmas főcselekmény szippant be téged Antaloor világába, melyet a mellékküldetések tesznek még színesebbé. A gazdag játékvilág és a lenyűgöző hangulat viszik előre a történetet és ragadja meg a játékos figyelmét veszélyt és felfedezéseket ígérve a fő küldetéseken és az átvezető videók segítségével.
Fejlett MI, kiegyenlítési szabványok, tapasztalt írók, egy aktív harc rendszer, az innovatív DEMONS mágia vezérlés és a PAPAK alkímia rendszer garantálnak rendkívüli játékélményt mind az új mind a tapasztalt játékosok számára. A játékba művészi szintű támadó és védekező rendszert építettünk be. Hárítások és a változó csapási eredmények igazi lehetőséget kínálnak a taktikára és az izgalmas harcra, mivel az MI saját maga foglal állást egy küzdelemben és dolgozza ki a maga stratégiáját. A fegyverek és páncélzat megtervezése terén a játék kivételes rugalmasságot biztosít. Ezen lehetőség sarkalatos pontja és mozgatórugója az újonnan kidolgozott CRAFT eszköz. A játékosok szétszedhetik tárgyaikat, hogy kinyerjék belőlük az alapanyagokat, s ezekből új egyedi tárgyakat készítsenek. A "Two Worlds II" grafikailag is kitűnő. Az erős GRACE motor olyan technológiai kiválóságokat kínál, mint a végtelen számú dinamikus fényforrás, a 24 bites HDR utófeldolgozás és a Real Eye Adaptation. Ez drasztikusan lecsökkenti a betöltési időt, fejleszti az általános játék teljesítményt és lehetővé teszi, hogy átlagos hardver követelmények mellett is teljes játékélményt nyújtson.

Bővebben...
 
A fejlesztésekről
A játék adta lehetőségek
  • Rugalmas harc rendszer variálható támadó mozdulatokkal, hárítással és különleges trükkökkel
  • Az erős GRACE motornak és a speciális eszközöknek köszönhető csúcstechnológia
  • Számos mini-játék töri meg a játékmentet mint például a kockázás
  • Intuitív felhasználói felület a DEMONS Mágia rendszerhez és a PAPAK Alkímia rendszerhez
  • Zsoldosok és mágiával teremtett lények kísérik a játékost
  • Összetett tárgy kezelő rendszer mozgatható és használható tárgyakkal
  • A speciális CRAFT eszköz lehetővé teszi a páncélzat és a fegyverek egyedi összeállítását
  • Számos Főellenség, és a velük járó különleges harci technikák illetve egyedi jutalmak
  • A rugalmas MoSens rendszer garantálja a valósághű mindennapokat és harci mozdulatokat
  • Változatos mozgás módok, mint a várakozás, futás, rohanás, lovaglás, úszás, hajózás és teleportálás
  • Magával ragadó háttér történet számos átvezető videóval
  • Kiterjedt Többjátékos rész, mely magában foglalja a felépítési/beállítási szimulációt
  • Sok NPC-nek megvan a maga élettörténete, mint a szélhámos Lucky Seannak, vagy a kalóz Ed Tealnek
  • Fantasztikus helyszínek, mint a Veneficus Könyvtár vagy az ördög barlangja
  • Az egyedi páncél készletek rugalmas harci stratégiák alkalmazását teszik lehetővé

Bővebben...
 
Háttértörténet
Antaloor történelme

Mikoron Antaloor teremtetett az idők kezdetén, számos nép lakta e paradicsomot, harmóniában élve egymással. Ám ez a béke nem tartott soká. Felkelések és polgárháborúk sora vette kezdetét - s az ellenségeskedés végül száműzte a harmóniát. A csatározások és a nagyobb háborúk végül oly mértéket öltöttek, hogy Antaloor civilicált élete összeomlott. Ennek hatása olyan messzire ért, hogy csaknem egész Antaloor beleroppant az erők rivalizálásába. A négy elem - Víz, Levegő, Föld és Tűz - erőszerkezetét a végletekig feszítették, s már csak herkulesi erőfeszítésekkel lehetett megóvni a világot a teljes katasztrófától. A pusztítás mértéke iszonyatos volt.

Bővebben...

 

 

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information