Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
Nekromancia céh PDF Nyomtatás E-mail

Hatmandor és Cheznaddar környéke


Fekete gyertyák - Black Candles

Küldetés felvehető: Mágus céh hirdetőtáblájáról (Könyvtáros)

A Mágus céhházban a kissé hibbant könyvtáros mellett találunk egy hirdetőtáblát, ahová az iktatás után kikerülnek a mágusokhoz beérkező különböző kérések. Bajba jutott emberek, vagy mágusok felkérései, akinek tanonc híján külső segítségre van szükségük. A nekromanták részéről benyújtott első kérésben fekete gyertyákat kell készítenünk hódhájból. Ecélból négy hódot kell elejtenünk a hódhájukért. A Mágus céhháztól induljunk el Hatmandor felé az innen északnak vivő úton. Nemsokára jobb oldalon lesz egy mélyedés, ahol egy oltár is található. Ebben a hódfészekben igen sok hódot apríthatunk fel, tehát lesz bőven elegendő hódhájunk a küldetéshez. Ezután menjünk vissza a Mágus céhházba, s az első emeleten a folyosó jobb oldalán lévő helyiségben helyezzük el a hódhájat a sütőben. Húzzuk meg a kart a falon, melynek következtében a sütőben kiolvad a zsír és belefolyik az alatta lévő formába. Ezután vegyük ki a kész gyertyákat a sütőből, amit most el kell vinnünk a mezei kórházhoz. A kórházban a kapuval szemben láthatunk egy paravánt, menjünk be amögé és ott tegyük bele a művünket a kosárba. Jutalmunkat megtaláljuk a mágus céh hirdetőtáblája melletti ládában.


Hatmandor és Cheznaddar


Az új ruha - The New Clothes

Küldetés felvehető: Mágus céh hirdetőtáblájáról (Könyvtáros)

Ez a kérés a Depressziós Nuritól érkezett. Fekete mágusunk mindene fekete: a háza, a ház falai, még a ruhája is. És ettől valahogy kezd egyre depressziósabb lenni. Nemrég egy szabótól megrendelt egy fekete köpenyt, de most már inkább azt szeretné, ha vérvörös lenne. Mert hogy neki igazából az a kedvenc színe és már a gondolatától is felvidult. A vérvörös színhez szükségünk lesz legalább öt varacskos disznó vérére, hogy elérjük a kellő hatást. Azonban nem lehet akármilyen varacskos disznót levágni hozzá, hanem azt a csordát kell felszámolni, amelyik Hatmandor keleti falainak tövében röfög. Menjünk oda, csapoljuk le a malacokat, aztán az öt ampulla vérrel menjünk el Cheznaddarba a szabó házába. A házban megtaláljuk a szabót, aki holtan hever az ágya mellett, mert valószínűleg álmában lepte meg a halál. Így tehát ki kell szolgálnunk magunkat. Az emeleten a szekrényből vegyük ki a göncöt, majd a földszinten tegyük bele a ruhafestő üstbe a vérrel együtt. A falon lévő kapcsolókart meghúzva fessük meg a köpenyt, és vegyük magunkhoz. Az immár csodás vérvörös köpenyt most el kell helyeznünk Nuri titkos rejtekhelyén, ami az "Utolsó találkozás" halottasháztól kissé északra van a sziklafal tövében. Ha ide betettük a ruhadarabot, a minket megillető jutalom a Mágus céhházban lévő hirdetőtábla melletti ládában van (többek közt egy fekete színű nekromanta köpeny).


Kutyaélet - Dog's Life

Küldetés felvehető: Mágus céh hirdetőtáblájáról (Könyvtáros)

A némileg parancsoló hangnemben íródott felkérésben egy beteges ember követeli meg valaki segítségét. A betegsége miatt minden nap mutáns sakál szívből készült főzetet kellene meginnia, de most kifogyott a készlete. 5 mutáns sakál szívet kell beszereznünk Almasnak, de gyorsan, különben hamarosan már a napi feladatait sem tudja elvégezni. Minden bizonnyal lesz 5 mutáns sakál szívünk a felszerelésben. Ha mégsem, akkor a térképünkön bejelölésre kerülnek a sakál táborok szerte Hatmandorban és a környéken. Ha megvan a kért mennyiségű alapanyag, el kell vinnünk őket Zahdanba Almas házába. Amikor belépünk, azonnal látszik, ezt a házat bizony egy nekromanta lakja. Tegyük a szíveket a gyertyákból kirakott pentagramma közepén álló ládába. Ezután már csak egy kellemes feladatunk marad: felvenni a jutalmunkat a Mágus céh hirdetőtáblája melletti ládából.

Megjegyzés: ezt a küldetést csak azután tudjuk befejezni, hogy Nyelvtől felvettük a "Gyilkossági nyomozás" küldetést és megkapjuk egy őrtől a Déli kapu kulcsát.


Rothadó csontváz - Rotting Skeleton

Küldetést adja: Rothadó csontváz a Testvériség Harcos céh alagsorában

Elképzelhető, hogy már első alkalommal is felfedezzük a rothadó csontvázat a Harcos céhház alagsorában, de akkor még nem tudunk mit kezdeni vele, csak a küldetés megjelenik a Küldetés naplóban. Azonban amikor Hosszúéletű Azhar halálához közeledik (ld. "A vadászat" küldetés), és nekünk adja egy kihullott fogát, meglepő dolgot vihetünk végbe. Menjünk le a csontvázhoz és kattintsunk rá. Azhar fogától életre kel a csontváz, odasétál a sarokban álló ládához, amit eddig nem lehetett kinyitni, és leszedi róla az azt óvó varázslatot. Most már kinyithatjuk a ládikót. Nem kevés kincsre tehetünk szert és megtaláljuk itt a Harcos céh előző céhmesterének végrendeletét. Ebből kiderül, hogy az előző céhmester valójában nekromanta volt, s minden vagyonát Bölcs Mahdira, vagy - ha nem ő találja meg ezt a ládát, - akkor arra az emberre hagyja, akinek sikerül kinyitnia a mágiával lepecsételt ládát. Hát, ezek mi voltunk. :-)


Új-Ashos környéke


Az ashosi teadélután - The Ashos Tea Party

Küldetés felvehető: új-ashosi hirdetőtábláról (Des Mon)

Ez egy igen érdekes témájú szerződés, mely szerint néhány gyógynövényt kell összeszednünk, hogy abból teakeveréket készíthessünk, s azzal megjelenjünk egy születésnapi partin. A teadélutánt az új-ashosi temetőben tartják meg. Nos, valójában elég egyszerű a dolgunk. Három különböző helyről három növényt kell leszakajtanunk. Az első virágot, egy Sisakvirágot a tengerparton találjuk, ha Új-Ashos nyugati kijáratától szinte egyenesen lemegyünk a tengerpartra, majd ott kissé jobbra megyünk. Két fekete párduc ólálkodik körülötte. Ezután egy Angyalgyökeret kell leszakajtanunk, amit Új-Ashostól délre, szintén a tengerparton találunk meg (a kikötővel szemközti parton). A harmadik, s egyben utolsó növény egy Harangláb, amit a várostól keletre találunk meg, a Mocsár felé vezető úttól jobbra a folyóparton. A virágokkal most menjünk el szépen a temetőbe a megfelelő sírhoz és helyezzük el őket az urnában. A jutalmunkat az új-ashosi hirdetőtábla tövében lévő ládából vehetjük magunkhoz.


Agygyűjtemény - Brain Collage

Küldetés felvehető: új-ashosi hirdetőtábláról (Des Mon)

Földalatti szörnytenyészetA szerződés szerint szkapulári agyak begyűjtésében kell segédkeznünk egy titkos földalatti lénytenyésztő laboratóriumban. 9 szkapulári agyat kell egészen pontosan kinyernünk a laborban tartott teremtményekből. Először is keressük meg a Földalatti szörnytenyészetet, amit Új-Ashostól messze északra találunk az út bal oldalán. Lépjünk be a barlangba. Itt hamar kiderül, hogy nem juthatunk be, mert a barlangban áll a víz. Vissza az útra, s kissé feljebb találunk egy házat. A házban a földszinten lesz egy kapcsolókar, amellyel leengedhetjük a vizet a barlangból. Most már lemehetünk a laboratóriumba és begyűjthetjük a szkapluárik agyát. Ha megvan mind a 9, tegyük bele őket a ház bejárata mellett álló ládába, ami eddig zárva volt. Ha már van nálunk 9 szkapulári agy, le sem kell mennünk a barlangba, ha nem akarunk. A feladat végeztével vegyük magunkhoz a megérdemelt jutalmat az új-ashosi hirdetőtábla melletti ládából.


Elah varázskönyve - Grimoire of Elah

Küldetés felvehető: új-ashosi hirdetőtábláról (Des Mon)

Új-AshosEz a küldetés több szakaszból áll. Először is meg kell keresnünk Elah varázskönyvét, amit elloptak tőle. A szerződés nem árul el túl sok részletet, csak annyit, ha megvan a varázskönyv, majd abból megtudjuk, mit kell tennünk azután. A varázskönyvet a Veneficus egyetem diákszállásán fogjuk megtalálni az egyik szobában egy szekrényben. Ha megvan a könyv, olvassuk el. A könyvben vörös betűkkel írt szöveg jelenik meg, mely utasít minket, hogy keressünk meg egy elhagyatott házat a várostól nem messze észak felé - a vörös betű nem véletlen, életerőnk megcsappan. Nem túl jó jel, de most már fejezzük be, amit elkezdtünk. Kocogjunk ki a mondott házhoz, menjünk le a pincéjébe. Miután megszabadultunk a csontvázaktól, ismét olvassuk el Elah varázskönyvét. Ekkor megjelenik Elah, mivel ezzel a rítussal kiszabadítottuk őt. Azonnal megtámad minket se szó, se beszéd. Küzdjünk meg vele és öljük meg. Ez a küldetés nem is igazi megbízás volt, hanem csak egy csapda, hogy Elah kiszabadulhasson, ezért aztán ezúttal nem számíthatunk semmiféle jutalomra.


Jól vagyok! - Feeling Well

Küldetés felvehető: új-ashosi hirdetőtábláról (Des Mon)

A szerződés szerint segédkeznünk egy halott házi kedvenc felélesztésében. Ehhez háromféle szent vízre lesz szükség. Új-Ashostól messze északra kell bejárnunk egy kisebb területet, ahol beszerezhetjük a kellékeket. Ahogy megközelítjük az első szent kutat, néhány csontváz jelenik meg és azonnal megtámadnak minket. Miután őket lezúztuk, merítsünk meg egy fiolát az Áldott vizet tartalmazó kútban. Innen menjünk tovább északra a következő kút felé. Itt ugyanez a csontvázas jelenet lejátszódik, és merítsünk a Szent vízből. Innen nyugatnak kell tovább folytatnunk utunkat. Az utolsó kút közelében ismét meg kell küzdenünk a csontvázakkal. Vegyünk magunkhoz az Erősítő vízből is. Innen menjünk tovább végcélunkhoz, egy régi tünde temetőhöz, ahol egy áldozati oltáron egy vérlényt láthatunk holtan heverni. (Természetesen az úton még azért megtámad minket néhány csontváz.) Ahogy megközelítjük a tetemet, az rögvest életre kel. Mi pedig mehetünk vissza Új-Ashosba a hirdetőtábla melletti ládikóhoz a jutalmunkért.


Mocsár


Esernyő mese - Umbrella Story

Küldetés felvehető: új-ashosi hirdetőtábláról (Des Mon)

A szerződést egy ügyetlen mágus rakatta ki a hirdetőtáblára, aki egy félresikerült varázslattal véresőt idézett meg - a dolgozószobájában. Így most mindene vérben fog ázni, ha nem tesz valamit sürgősen. Jobb híján azt találta ki, hogy elátkozott medúzák bőréből készült esernyőket fog készíttetni. Az elátkozott medúzák híresek arról, hogy bőrük mindenfajta folyadéknak képesek ellenállni - így a vérnek is. Ezért aztán a szerződésben felkér minket arra, hogy keressünk fel egy helyet, ahol sok elátkozott medúza él, amolyan fészekszerűség az a terület számukra. Ez a hely a Mocsár keleti szélén van, középtájon, az Elveszett falutól nem messze. Ennek okán érdemes ezt a küldetést vagy "A falucska" küldetéssel együtt csinálni, vagy ha már ezt elvégeztük, akkor ennek a falunak a teleportját használni a gyorsabb utazás végett. Amikor beérünk a térképünkön is megjelölt medencébe, nem csak elátkozott medúzákkal kell szembenéznünk, hanem lesz ott néhány húsevő növény is a porontyaival együtt, amik felettébb idegesítők tudnak lenni, amikor amúgy egyszerre tudnak támadni a medúzákkal együtt. Ha kipucoltuk a meredélyt, pihegjünk egy kicsit és ruccanjunk vissza Új-Ashosba a jutalmunkért, melyet megtalálunk a hirdetőtábla melletti ládában.


Félbehagyott szertartás - Suspended Ritual

Küldetés felvehető: ashosi hirdetőtábláról (a Mocsárban)

Ezt a szerződést a régi Ashos romvárosában lévő hirdetőtábláról vesszük le. Jutalmat nem fogunk kapni érte, inkább a kaland és a tapasztalati pont a cél. A régi szerződés szerint egy mágus segítséget keresett magának egy szertartás elvégzéséhez, mivel azt egy mágus sem képes egymagában végigcsinálni. Próba szerencse alapon megkeressük a szertartás helyét, ami a Mocsár szívében van, kicsit délebbre attól a romtól, ahol Kaineth egyik emlékét is láthatjuk. Amikor megérkezünk a helyszínre, a képernyőn megjelenő instrukciók alapján meg kell találnunk azt a szörnyet, amely önként hajlandó az életét adni. Haladjunk tovább ebben a kanyonban, egy-két elátkozott medúza lesz csak útközben, más nemigen. A szoros végében találunk egy elátkozottat, ami nem támad meg minket! Fontos! Véletlenül se támadjunk rá semmilyen módon, mert akkor megszakítjuk a szertartást és ugrott a küldetés! Közelítsük meg, majd induljunk el szépen a szertartás helyszíne felé. Az elátkozott követni fog minket - önként. Amikor a díszes járólapokhoz érünk - ami tulajdonképpen a szertartás helye -, vegyük elő fegyverünket és öljük meg a lényt. Ekkor már ő is védekezni fog. Abban a pillanatban, mikor az áldozatunk elhalálozik, megjelenik helyette 5 másik elátkozottat, akik viszont rögvest és örömest ránk támadnak. Védekezzünk és támadjunk, öljük meg őket. Ha mind elhullott, heverjük ki a dolgot és mehetünk isten hírével. Jutalmat természetesen nem kapunk.

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information