Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
Giriza Tolvaj céh PDF Nyomtatás E-mail

Hatmandor és Cheznaddar


Hívatlan vendégek - Unsolicited Guests

Küldetés felvehető: hatmandori hirdetőtábláról (Bad Yi)

A szerződésben "ismeretlen egyének" arra kérnek minket, hogy tisztítsuk meg a csatornarendszert azoktól a szörnyektől, melyek nemrég vették be magukat az ő lakóhelyükre. Mivel bezárták ezeket a szörnyeket a csatornarendszer egy elszigetelt részébe, nekünk csak annyi a dolgunk, hogy szépen aláereszkedünk a cheznaddari csapóajtón, majd belépünk a lezárt szakaszra (Hatmandori szennyvízcsatorn térképet ld. kissé lejjeb). Itt lesz néhány óriás skorpió, ezeket kell nekünk kiíratni. Ha van nálunk elég ellenméreg és egy jó erős fegyver, akkor már csak az okozhat gondot, hogy szűk folyosókon kell velük harcolnunk. Próbáljuk meg őket kicsalni a tágasabb kamrába. Ha végeztünk, mehetünk vissza a hatmandori hirdetőtábla melletti ládában elhelyezett jutalmunkért.


Hatmandor és Cheznaddar környéke


Állhatatos őrök - Persistent Guards

Küldetés felvehető: hatmandori hirdetőtábláról (Bad Yi)

A szerződésben nem nagyon részletezik, miért van szükségük arra a régi, elhagyatott műhelyre, amely Hatmandortól délre található a sivatagban, de arra kérnek minket, hogy az ott még a haláluk után is szolgálatot végző őröket "mentsük fel kötelezettségük alól". Hát ezen sok magyaráznivaló nincs: menjünk el a Királynők keresztútja nevű kereszteződéshez, s onnan induljunk el dél-nyugat felé. Jobbra lesz egy "beugró", ahol már messziről látszik a műhely. A négy őrön kívül nincs ott semmi. A csontváz-őrökkel végezzünk, természetesen használjunk ezúttal lesújtó fegyvereket. Az egyikük egy íjász, a másik mágus, a maradék kettő pedig egy harcos. Eszerint bánjunk el velük. Ha végeztünk, s a műhely elcsendesül, térjünk vissza kedvenc jutalom-ládánkhoz és rámoljuk ki.


Családi ékszerek - Family Jewels

Küldetés felvehető: hatmandori hirdetőtábláról (Bad Yi)

BayanA névtelen megbízó azt a feladatot testálja ránk, hogy szedjük össze a családi ékszer darabjait és az egésszé összeállt darabot rejtsük el a csatornákban. Adva van egy családi ékszer, ami egy hatalmas kristály, de ezt ellopták, és hogy könnyebb legyen elrejteni, öt darabra törték szét, s így őrzik a kristályt öt különböző helyen szerte Erimos szigetén. Minden ház, ahol az ékszer egy-egy darabját tartáj, zárva lesz és zárnyitással tudunk csak bejutni. Ezért mindig ügyeljünk, hogy ne legyen senki a közelünkben, mikor behatolunk. (A házak helyzetét ld. az itt látható bayani és az előző küldetés elé beillesztett hatmandori térképen.) Az első ház, ahova el kell látogatnunk, Zahdanban, a lázadók táborának is otthont adó kis faluban van. Végezzünk a ránk támadó okkultistákkal, majd kutassuk át a házat. Az egyik ládában megleljük a kristály első darabját. Ugyanezt az eljárást kell lefolytatnunk még Bayanban, Daxialsban, és Cheznaddarban (itt két ház is lesz). Ha a kristály minden darabját megszereztük, az ékszer összeáll a felszerelésünkben. Most le kell mennünk a cheznaddari szennyvízcsatornába, s a lejárattól az eget is megkerülve el kell cuppognunk a megjelölt folyosóra, ahol a falban lesz egy dombormű. Ide kell elrejtenünk a családi ékszert. Ezután pedig mehetünk vissza a hatmandori hirdetőtáblához, ahol a hálás kuncsaft már elhelyezte számunkra a jutalmunkat.


Hatmandori szennyvízcsatorna


Kivásárlás - Buyout

Küldetést adja: Kidobóember

A cheznaddari csatornarendszerben ha a némi téblábolás után eljutunk egy hatalmas csarnokhoz, melynek aljában embereket látunk fel-alá mászkálni, akkor oda érdemes lemenni. (Már csak azért is, mert idelent van a Tolvajlás képességkönyv is!) Szóval ha lekukkantunk a népekhez, akkor a Kidobóember, akinek kedvenc szórakozása, hogy legyávakutyáz minket, felajánl egy fogadást. A részleteit azonban csakis a helyszínen hajlandó elmagyarázni. A helyszín pedig nem más, mint a verita bánya bejárata. Menjünk szépen oda, de kellőképpen készüljünk fel: legalább 7-es szintre fejlesszük fel a tolvajlás képességünket! Amikor odaérünk, szólítsuk meg a Kidobóembert, s ő elmagyarázza a játékszabályokat. A megadott időn belül ki kell rabolnunk a kapuban álló három őrt. Ez azt jelenti, hogy 5 perc alatt kell ezt a három embert kifosztanunk zsebtolvajlással.
Mentsünk - legalább egy gyorsmentéssel!
Abban a pillanatban, hogy álljuk a fogadást, az óra elindul. Álljunk az első őr háta mögé, de ne lopakodó módban (!) s mikor megjelenik egy mancs, akkor nyomjuk meg a bal egérgombot. Ekkor egy képernyőn három kígyó teker körbe-körbe, s nekünk irányítanunk kell a mancsot, a megfelelő időben pedig - a bal egérgomb megnyomásával - betolni a kígyók közti résen a középen lévő zsákmány felé. Ne próbálkozzunk sokszor, különben rajtakapnak a lopáson. Ha a képernyő jobb alsó sarkában látható idővonal a végéhez ér, akkor is rajtakapnak minket. Ha az első őrnél sikerrel játunk, folytassuk a következővel, végül a harmadik őrt is zsebeljük ki.
A zsákmány silány holmi, de a játék kedvéért megérte. Szóljunk a Kidobóembernek, ha ügyesek voltunk, s kivívjuk tiszteletét.


Szellemek vámja - Ghost's Toll

Küldetést adja: Kaszás

Ezt a küldetést akkor kapjuk Kaszástól, a tolvaj lánytól, ha nem öljük őt meg a "Régi sebek" küldetés során. Miután visszakaptuk tőle Gorlag lelkét, szólítsuk meg újra, s akkor előhozakodik egy érdekes problémával. Nemrég megjelent a csatornában három fickó és önkényesen vámot kezdtek el szedni mindazoktól, akik be akartak lépni a szennyvízcsatornába. Természetesen gondoskodtak róla, hogy felhagyjanak ezzel a szokásukkal, de holtukban szellemként visszatértek és most még rosszabbak. Állandóan azt hajtogatják, hogy ha nem fizetünk vámot, nem mehetünk át a folyón - ami ugye nincs. :-) Szóval valahogyan végleg meg kellene szabadulnunk tőlük, mert immár nem csak zaklatják, de ijesztgetik is a csatorna békés lakóit és ügyfeleiket. Tekeregjünk vissza a nagy csarnokba, ahol a Kidobóemberrel is találkoztunk, menjünk fel a galériára, és a terem átellenben lévő sarkában hagyjuk el a helyet. Itt egy kis kamrán át egy újabb csatornajáratba jutunk, melynek végén egy újabb kijárat előtt (vagy inkább alatt) ott ácsorog a három szellem. Amint meglátnak minket, előadják a vámos-folyós követelésüket. Rövid szóváltás után megállapítjuk, hogy hiszen ők már halottak, de nem hisznek nekünk és hajlamosak ezt a kifejezést fenyegetésnek venni.

1. megoldás
Ha gyorsan le akarjuk zárni az ügyet, akkor nemes egyszerűséggel közöljük, hogy "talán" valóban fenyegetésnek szántuk. Ekkor mindhárman megtámadnak minket és kénytelenek leszünk végezni velük. Ezután a kijárat szabaddá válik, visszamehetünk szólni Kaszásnak, hogy a vámszedőknek vége, amiért meg is kapjuk a jutalmunkat.

2. megoldás
Ez kissé cirkalmasabb, de kíméletesebb. Ha ezt az utat választjuk, akkor feleljük azt a kérdésükre, hogy "bebizonyítjuk" halotti mivoltukat. Ezután kocogjunk vissza Kaszáshoz és mondjuk el neki, ezek a szerencsétlenek fel sem fogták, hogy meghaltak, azért folytatják tovább tevékenységüket. Persze a nő nem sokat tud kezdeni a helyzettel, de mikor megkérdezzük, van-e egy tükör valahol, megemlíti, hogy véletlenül tényleg van egy tükör a régi raktárhelyiségben. Ez történetesen abban a kis kamrában van, amin áthaladva a szellemekhez jutunk. Menjünk most oda, a kamrában tőlünk balra lesz a tükör, mikor belépünk. Közelítsük meg, mire a képernyőn megjelenő felirat is megerősíti, hogy ide kell csalnunk a szellemeket. Tervünk a következő: idecsaljuk a tükörhöz a szellemeket, ahol megpillantják szellemalakjukat és a felismerést beismerés követ, majd távoznak a mi világunkból. Most menjünk oda hozzájuk és egy hatalmas cipó ígéretével csaljuk el őket a kijárat közeléből. Ekkor derül ki, hogy még azt se fogták fel, hogy négy fivérüket - mert hogy heten voltak testvérek - elveszítették Vahkmaarban, mikor az ottani hídnál próbáltak vámot szedni. Szóval elkalauzoljuk a hibbant szellemeket a tükörhöz, ahol rendre megtörténik, amit elterveztünk. Miután szépen eltűnnek, menjünk vissza Kaszáshoz és vegyük magunkhoz a jutalmunkat.

Megjegyzés: előfordul, hogy ez a küldetés bebugosodik és nem lehet megoldani, miután beszéltünk Kaszással. Viszont egy mentés visszatöltése után simán megoldható. Ezért mindenképpen mentsünk, mielőtt nekikezdünk ennek a feladatnak!


Új-Ashos környéke


Nagy durranás! - Kaboom!

Küldetés felvehető: új-ashosi hirdetőtábláról (Des Mon)

Ez egy többlépcsős küldetés, melyhez legalább 8. szintű csapdaállítás szükséges. A szerződés szerint arra vállalkozunk, hogy kipróbálunk néhány erős bombát, amit nemrég kísérleteztek ki. Ezeket azonban a legjobb élő célpontokon tesztelni, s meg is van az alkalmas terep. Először is magunkhoz kell vennünk a bombákat az új-ashosi temető egyik sírjánál. Az 5 db bomba birtokában menjünk fel északra, egy elhagyatott épülethez. Készüljünk fel a küldetésre: a bombát tegyük ki a gyorsgomb sorra egy számunkra megfelelő foglalatba, és készítsünk egy mentést. Ezután közelítsük meg a célterületet. Messziről már láthatjuk, hogy egy őrszem viszonylag hosszú utat jár be fel-alá. Egy nagy szikla, vagy a nagy fa mögött várjuk meg, míg eltávolodik - mondjuk befordul a sarkon. Ekkor közelítsük meg az ösvényt, majd lopakodó módban helyezzük el a bombát azon az útvonalon, ahol az őr jár. Vonuljunk vissza rejtekünkbe. Ha ügyesek voltunk s az őr nem vesz észre minket, akkor rálép a bombára és neki annyi.
Menjünk tovább az úton. A sarkon befordulva már gyorsabban kell cselekednünk. Itt elég rövid az őr által bejárt út, igen valószínű, hogy észrevesz minket, akárhogy sunnyogunk. A legegyszerűbb, ha a következő sarok után a kijárt útra lepottyantjuk a bombát és csendben visszavonulunk. Ekkor már hiába vesz észre az őr, mikor felénk fut, rálép a bombára és kampec.
Az utolsó bomba elhelyezése igazi kihívás. Be kell mennünk a szekérkészítő műhely udvarára, s a másik végében fel-alá teperő őrszemet kell kivonnunk a forgalomból. Ez elég nehéz lesz. Osonjunk oda a falak védelmében. Amikor éppen nyugati irányban bemegy a sarokba, akkor tudunk sebtében kiosonni és leejteni a bombát. Itt is valószínű, hogy észrevesz, de egyenesen bele fog rohanni a bombába. Ezzel készen is vagyunk. A minket megillető jutalmat az új-ashosi hirdetőtábla melletti ládában találjuk.

Megjegyzés: bemehetünk az épületbe zárnyitással, és az odabent posztoló őrök csak akkor támadnak meg minket, ha megpiszkáljuk a ládákat. Vigyázat! Nagyon nehéz harc lesz ez! Sok taktikázással jár, mert a két őr magas szintű ellenfél, erős fegyverekkel és sok életerővel. A sikeres harc után tőlük szerzett fegyvereket pedig csak még jó sokára szerelhetjük fel a szint követelése miatt!


A Sas feje - Aquila's Head

Küldetés felvehető: új-ashosi hirdetőtábláról (Des Mon)

A szerződés szerint vérdíjat tűztek ki egy Auila, a Sas nevű illető fejére. Ha őt megöljük, mienk a jutalom. Méltányolják továbbá azt is, ha végzünk az összes testőrével is. Először is menjünk fel északra, csaknem Eollas észak-nyugati csücskéig. Itt lesz Aquila nyári lakja, ahol jelenleg is tartózkodik. A küldetés egyszerűnek tűnik, de azért meggyűlhet a bajunk a testőrökkel, mivel elég szívósak és ha egyszerre támadnak, könnyen otthagyhatjuk a fogunkat. Néhányat megkísérelhetünk hátbadöféssel megölni, néhány pedig kitűnő célpontot nyújt távolsági fegyver vagy mágia számára. Nem túl vegyes társaság: vannak köztük íjászok és harcosok, de mágus egy sincs. Ha az utolsó testőrtől is megszabadultunk, a nyári lakban megjelenik maga Aquila is. Nem túl nehéz ellenfél. Miután vele is végeztünk, vegyük magunkhoz a jutalmunkat az új-ashosi hirdetőtábla melletti ládából.


Mocsár


Kivégzés - Execution

Küldetés felvehető: új-ashosi hirdetőtábláról (Des Mon)

A szerződésben egy kétségbeesett asszony kéri a segítségünket, mert a férjét elrabolták és meg fogják ölni, ha nem fizeti ki az emberrablóknak a követelt váltságdíjat. Az emberrablók levelét kell először megvizsgálnunk, ezt az új-ashosi temetőben találjuk az egyik sírnál. Olvassuk el a levelet. Mivel 1.000.000 aurát senki sem tud kifizetni, minden valószínűség szerint meg fogják ölni a foglyot. Azonban a levélen találunk valami szagnyomot, ami elvezet minket a Mocsárba. A következő állomásunk tehát a Mocsár, ott is annak egészen a déli részén, egy eldugott kis zugban található ajtó. Törjük fel a zárat és MENTSÜNK! Abban a pillanatban, mikor belépünk, egy ellenvarázslat lép életbe, amely megidéz 4×2 csontvázat egymás után, amelyek mind arra törekednek, hogy kivégezzék a helyiség közepén álló cellában rostokoló foglyot. 2 perc és 15 másodperc áll a rendelkezésünkre, hogy mind a 8 csontvázat összeroppantsuk, mielőtt a foglyot megölnék. Az első két csonti a lépcsővel szembeni kis beugróban jelenik meg. Miután velük végeztünk, robogjunk a jobb oldali folyosóra, ahol a következő két csontvázat kell ledöntenünk. Ezután az átellenes oldalon nyílik ki az ajtó és jelenik meg a két csonti. Ha nekik is annyi, akkor marad a lépcsőtől legtávolabbi járat, ahol a maradék két csontvázzal is le kell számolnunk. Ha mind megvan, egy villanást látunk középen és a képernyőn értesítést kapunk arról, hogy a fogoly sikeresen kiteleportált a börtönből. (Hogy miért nem tudott eddig kiteleportálni? Valószínűleg a varázslat akadályozta meg ebben.) Ezután mi is elhagyhatjuk a börtönt és visszamehetünk Új-Ashosba a hirdetőtáblához, hogy a ládácskából kivegyük, ami nekünk jár.


Kiképző terem - Training Hall

Küldetés felvehető: ashosi hirdetőtábláról (a Mocsárban)

Ezt a szerződést a régi Ashos romvárosában lévő hirdetőtábláról vesszük le. Jutalmat nem fogunk kapni érte, inkább a kaland és a tapasztalati pont a cél. A szerződésből megtudhatjuk, hogy az Ashostól nem messze lévő titkos tolvaj kiképző központban elszabadultak a kiképzés céljából tartott szörnyek. Elszakították béklyóikat és a kiképzőik ellen fordultak. A mi dolgunk természetesen az lesz, hogy rendet teremtsünk újra a kiképző telepen. Azért nem könnyítik meg a dolgunkat, mert elég nehéz már a bejutás is, és akkor még nem találkoztunk az elszabadult szörnyekkel.
Tolvajok kiképző termeElőször is Ashosból kiérve térjünk le az útról mindjárt jobbra és haladjunk a sziklafal felé. Itt megtaláljuk a kiképző terem bejáratát. Alighogy belépünk, egy kanyar után találunk egy zárt ajtót. Ezen átjutni csak úgy lehet, ha a falon lévő három kapcsolókart megfelelő sorrendben aktiváljuk. A sorrend: középső, középső, jobb oldali kapcsolókar. Alig néhány lépés után konstatáljuk, hogy a barlangot elöntötte a víz. A lábunk előtti sziklából kilógó kapcsolókarral engedjük le a vizet a csarnokból, így máris tovább mehetünk. Ezután két zárt ajtót kell feltörnünk, hogy végre eljussunk a kiképző terembe. Itt még a lépcső alján szembesülünk azzal, hogy nem csak elszabadultak a kiképzés céljából tartott szörnyek, hanem szaporodni is kezdtek fene nagy szabadságukban. Egyébként a szörnyek rettentő kolosszusok. Ha megtisztítottuk a kiképző termet tőlük, szusszanjunk egyet. Jutalmat sajnos ugye nem kaphatunk már.

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information