Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk
Tír Geal PDF Nyomtatás E-mail

Tír Geal mocsara

Tír Geal egy aprócska falu Inisith mocsárvidékének szívében. Ez egy rendkívül rejtélyes hely és veszélyes titok lappang körötte. Ide csak belépni lehet, a mocsarat elhagyni nem. Amikor ide megérkezünk, innen majd csak azután távozhatunk, hogy legyőztük azt a démont, aki miatt létrehozták a mezsgyét, és akinek életerejéből az táplálkozik. Ebben a szinte idegen világban minden halott. Halottak a láp mélyén ránk leselkedő zombik, a farkasémonok, és kihaltak a falvak. Kivéve az egy Tír Gealt.
Ezen a helyen igen kevés mellékküldetést lehet felvenni, de annál izgalmasabbak és két kisebb küldetés sorozatra tagolódnak.


A Krónika - The Chronicle

Küldetést adja: Garadel

Miután teljesítettük "A pap és az amulett" küldetést, Garadel mesél nekünk a falu krónikájáról, melyet sikerült megőriznie a kocsmában található ládában. Azt javasolja, olvassuk el, mert érdekes dolgokat találhatunk benne. És ez így is van. Menjünk be a kocsmába és a bejárattól balra a sarokban lévő ládát (ez korábban zárva volt) nyissuk ki. Vegyük ki belőle a Falu krónikája mindkét kötetét. Olvassuk el az első kötetet - vagy legalábbis kukkantsunk bele (a felszerelés megnyitása után kattintsunk a könyvre) -, ami igen hosszú és sok információt tartalmaz a falu korábbi életéről.


A Krónika - II. kötet - The Chronicle - Vol. II

Küldetést adja: Garadel

A Falu krónikájának van egy második kötete is. Ezt is olvassuk el - vagy legalábbis kukkantsunk bele (a felszerelés megnyitása után kattintsunk a könyvre). Ebből a kötetből megtudhatjuk, miként pusztult el Tír Caillte, a szomszédos kis település, és hogyan szállták meg a mocsarat az élőhalottak. De az nem derül ki, mi okozta ezt az inváziót. A Krónika második kötetét Garadel szavai zárják le, ami korántsem bizalomgerjesztő...


Rég elveszett arany - Long-lost Gold

Küldetést adja: A Krónika

A Krónikából tudomást szerzünk arról, hogy az egyik polgármester egy tolvaj volt, és adószedés címén kizsigerelte az egész falut. Aztán egy elborult pillanatában megölte feleségét, és eltűnt a mocsárban az összes pénzzel együtt. Az elhullott zsákmány helyét a térképen dél-nyugati sarokként jelölik, ide kell majd elzarándokolnunk. Nyugodtan ráérünk ide akkor eljönni, mikor már a "Boszorkány vadászat" küldetésen vagyunk és el kell mennünk Naliahoz. A fára épített kunyhót elhagyva menjünk tovább egyenesen. Egyszercsak megérkezünk a térkép széléhez, ahol már magas sziklafalak veszik körül a tájat. Itt figyelmesen járjuk be a terepet, mert a piciny tavacska tele van szétszóródott arannyal. A tolvaj sikertelen menekülési kísérletéről egy csontváz árulkodik...


Samara kérése - Samara's Plea

Küldetést adja: Samara

Ezt a küldetést - és innentől kezdve az összes többit! - csak akkor vehetjük fel, ha a "Boszorkány vadászat" küldetés során úgy döntünk, nem öljük meg Naliat (ha megöljük, nem lenne már kitől felvenni a küldiket), vagy még nem mentünk el Naliahoz.
Keressünk meg egy Samara nevű asszonyt, aki most hajlandó lesz nekünk egy feladatot adni. Egy ideig áradozik kedvenc nyakláncáról, amit az ex-férje magával vitt, mikor megszökött egy másik nővel Tír Caillteba. Minden bizonnyal még mindig ott van a nyaklánc a régi házukban, de valószínűleg a férfi ottpusztult, mikor jöttek az élőhalottak. Legyünk oly kedvesek és merészek és hozzuk már neki azt a nyakláncot, ha már úgyis arrafelé kell mennünk. Hát, leszünk olyan kedvesek, tényleg útba esik. Úton a másik település felé számos ilyen-olyan zombi támad majd meg minket, de ilyen az élet - kaszabolnunk kell. Amikor elérjük Tír Cailltet, térjünk le a bal oldali első háznál és kutassuk át az ott lévő ládát. Ebben lesz a nyaklánc. Ezt vigyük vissza az asszonynak.


Az özvegy nyaklánca - Widow's Necklace

Küldetést adja: Samara

Amikor megkapja hőn áhított ékszerét, a nő teljesen meggárgyul, elkezdi becézgetni, babusgatni a darabot. Aztán a lelkünkre köti, hogy erről ne szóljunk senkinek, főleg ne a fivérének, Feskelnek...


Samara titka - Samara's Secret

Küldetést adja: Feskel

Nosza, több se kell nekünk, irány Feskel. Egy kis bájcsevegés után a tárgyra térünk és Feskel azon nyomban lekap minket a tíz körmünkről. Hogy nekünk elment az eszünk, hiszen ez egy elátkozott ékszer, meg minek kellett nekünk ebbe beleavatkozni...


A nyaklánc visszalopása - Stealing the Necklace

Küldetést adja: Feskel

Miután lenyugszik, megállapodunk vele, hogy visszalopjuk a nyakláncot. Most menjünk Samara házához, és az ágya melletti ládából vegyük ki az elátkozott csecsebecsét. Adjuk oda Feskelnek, s ő megerősíti, hogy tényleg ez az.


Elátkozott nyaklánc - Cursed Neckalce

Küldetést adja: Feskel

Elmesél nekünk egy kis történetet. Azt mondták erre a nyakláncra annak idején, hogy megáldották, de az a képessége, hogy segítségével tudunk beszélni a holtakkal inkább átok, mintsem áldás és csakis bajt hozhat az ember fejére ilyen körülmények között. Ezért meg kell semmisítenünk. Vigyük el Culainnek, a kovácsnak és kérjük meg őt, hogy olvassza be a kovácstűzhelyén. Elég pocsék hangulatban van a fickó. Mint kiderül azért, mert amikor eszébe jut a kislánya - akit az élőhalottak öltek meg nemrég -, akkor ilyen hangulatba szokott kerülni és magányra vágyik. Mindenesetre átveszi tőlünk a nyakláncot és megígéri, hogy beolvasztja. Menjünk vissza Feskelhez, mondjuk meg neki a jó hírt.


Az őrült kovács - The Mad Blacksmith

Küldetést adja: Feskel

Most egy ravasz lépés jön. Ne menjünk el innen messzire. Kolbászoljunk a környéken, öljünk le egy-két zombit, ilyesmi. A lényeg, hogy kb. 1 perc múlva menjünk vissza újra Feskelhez. Akkor ő leordít minket, mert hogy lehettünk olyan őrültek, hogy csak úgy otthagytuk Culainnál azt az elátkozott holmit. Mint kiderült, a kovács fogta a nyakláncot és félőrülten elrohant Tír Caillte irányába. Ha meg akarjuk menteni, akkor rohanjunk utána, mert oda fog ő is veszni a mocsárba. Igaza van. Megyünk. De nem kell elmenni a másik faluig. Az első balra vivő leágazásnál térjünk le az útról. Néhány romos fal között találjuk meg Culainnt, aki - úgy tűnik - magában beszél. Valójában ő a nyaklánc segítségével kapcsolatot teremtett a halott lányával, aki fel akarja falni a lelkét. Amikor észrevesz minket, kissé mintha magához térne: könyörögni kezd, hogy ne öljük meg.

1. megoldás
Ha eszünkben sincs megölni, akkor feleljünk neki ehhez mérten és utána kaszaboljuk le a megjelenő zombikat egytől-egyig, mielőtt végeznek a kováccsal. Ezután vagy visszakísérjük Culainnt a faluba, vagy csak simán visszakocogunk és értesítjük a jó hírről Feskelt.

2. megoldás
Ha már úgy gondoljuk, nincs mit tenni, mert elment az esze, akkor feleljük azt, hogy "Sajnálom." és a "Kovács, távozz!" mini-küldetés keretein belül végezzünk vele. Ezután térjünk vissza Feskelhez és mondjuk el neki, mi történt.


Kovács, távozz! - Blacksmith, Begone

Küldetést adja: Culainn

Ez a feladat abból áll, hogy az általunk megmenthetetlenül őrültnek titulált kovácsot meg kell szabadítani a szenvedéseitől. Tehát öljük meg és ezzel vége is.


A kovács megmentése - Saving the Blacksmith

Küldetést adja: Culainn

Ha "Az őrült kovács" azt választottuk, hogy megkíméljük Culainn életét, akkor - miután végeztünk az összes ránk támadó élőhalottal - megkér minket, hogy kísérjük már vissza a faluba. Persze előbb még elhajítja a mocsárba a nyakláncot, hogy így már soha senki se találja meg. Ezután felteszi a kérdést: visszakísérjük-e őt.

1. megoldás
Ha azt válaszoljuk, hogy nem, akkor nyugodtan visszateperhetünk Tír Gealba, nem lesz vele semmi gond. Szóljunk Feskelnek, meséljük el, mi történt és nyugtassuk meg, hogy Culainn él. Ekkor kapunk tőle néhány aurát.

2. megoldás
Ha készségesen vállaljuk, hogy pesztráljuk a visszafelé vezető úton, akkor már tulajdonképpen nem lesz semmi gond. Talán egy-két zombi még megjelenhet, de nem valószínű, ha már megtisztítottuk az ösvényt. A falu határában Culainn megköszöni a segítséget és máris megy a műhelyéhez. Szóljunk Feskelnek, hogy meghoztuk Culainnt, s boldogságában ad nekünk néhány aurát. Ezután még látogassuk meg Culainnt és most, hogy kiheverte ezt a "kis kalandot", hálából kapunk tőle egy kis ajándékot.

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information