Képességek PDF Nyomtatás E-mail
Tartalomjegyzék
Képességek
Közelharc (Harcos képességek)
Íjászat (Kósza képességek)
Mágia (Mágus képességek)
Orvgyilkos képességek
Kézműves képességek
Általános képességek

A hősnek - ahogy azt a Two Worldsben már megszokhattuk - számos képesség elsajátítására van lehetősége, hogy a lehető legjobban alkalmazkodjon az általunk választott harcmodorhoz, legyen az harcos, kósza vagy mágus. A képességeket a Karakterlapon a harcmodoroknak megfelelően külön csoportosítva vehetjük sorra - az alábbiakban is így kerülnek felsorolásra és részletezésre. A hős minden szintlépéskor kap 4 képességpontot, melyeket tetszés szerint oszthatunk el a rendelkezésünkre álló 51 képesség között!

Bizonyos képességeket már a játék elején elsajátítunk (pl. Dar Phatól megtanuljuk a Zárnyitást és a Lopakodást), de a képességek zöméhez szükségünk van egy úgynevezett Képességkönyvre. Ezeket a játék különböző helyszínein találhatjuk meg, melyekről egy takaros kis listát olvashatsz a "Képességkönyvek" menüpontban.

Azt már mondanom sem kellene, hogy mivel nem vet fel minket a sok képességpont, próbáljunk meg minél inkább a karakterünk alkatához és harcmodorához igazodni a különböző képességek fejlesztésekor. Így egy kifejezetten közelharcos karakter esetében ne fecséreljük el a nehezen megkeresett pontjainkat pl. az ilyen-olyan mágia osztályok fejlesztésére, hanem inkább spóroljunk és őrizzük meg a pontokat a harcos képességekre, melyeket rögtön azután fel is turbózhatunk, hogy megtaláltuk és elolvastuk a vonatozó Képességkönyvet.

Lélekfoltozó - jó tudni, hogy vannak a játékban Lélekfoltozók, akik - egy bizonyos összeg ellenében - segítenek nekünk "elfelejteni" néhány dolgot, s így visszanyerhetünk 10 képességpontot, amelyet újra eloszthatunk. Az ő szolgáltatásukat akkor célszerű igénybe venni, ha rájöttünk, hogy bizonyos képességekre még sincs szükségünk, hanem helyette mást szeretnénk fejleszteni. Őket elég sok helyen meg lehet találni, ezek közül néhány: Hatmandor - Társaság Mágus céh - földszinten, Új-Ashos - Egyetem - földszinten, Új-Ashos - Az Oroszlán játékteremben, Tír Geal - A Kocsmában.

A Two Worldsnél már megszokhattuk, hogy a képességek között akadnak passzív képességek, melyek a fejlesztés során automatikusan kifejtik hatásukat, illetve vannak az aktív képességek, melyeket egy-egy gyorsgomb segítségével aktiválhatunk.

Fontos megjegyzés: vannak bizonyos küldetések, melyekhez egy-egy adott képesség magasabb szintű ismerete szükséges (pl. "Kivásárlás", vagy "Nagy durranás!"). Ezek miatt célszerű néhány képességpontot mindig tartalékolni, miután túl vagyunk a játék eleji nehézségeken és nagyjából "elindítottuk a karaktert a fejlődés útján".

Miután a fejlesztés során elértük a maximális szintet, azok már egyéb tárgyakkal (pl. speciális gyűrűk), vagy képességkristályokkal NEM növelhetők, hiába viseljük azokat!

A továbbiakban az X és az Y változó értékeket képvisel, melyek az adott képesség fejlesztésével értelemszerűen nőnek, vagy csökkennek.

Közelharc - Harcos képességek
Közelharc - Harcos képességek
Íjászat - Kósza képességek
Íjászat - Kósza képességek
Mágia - Mágus képességek
Mágia - Mágus képességek
Orvgyilkos képességek
Orvgyilkos képességek
Kézműves képességek
Kézműves képességek
Általános képességek
Általános képességek


 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information