Tulajdonságok PDF Nyomtatás E-mail

A hősnek - ahogy azt a Two Worldsben már megszokhattuk - négy tulajdonsága van, ezeket fejleszthetjük annak megfelelően, hogy milyen típusú karaktert szeretnénk kialakítani a játék során. Ezek a tulajdonságok: életerő, erő, pontosság, akaraterő.

Minden szintlépésnél 4 tulajdonságpontot kapunk, amit eloszthatunk az általunk kívánt mértékben az adott tulajdonságokra kattintva a bal egérgombbal. Mindaddig, amíg nem zárjuk be a Karakterlapot, a jobb egérgomb segítségével visszavehetjük egy tulajdonságra rátett pontunkat, ha meggondoljuk magunkat. Miután bezártuk a Karakterlapot, ez a módosítás már nem vihető végbe.

Nézzük akkor a tulajdonságok részletes leírását.

Életerő
Az egészségünk, vagyis az életerőnk szintjét mutatja.
Ez hatással van arra, hogy mennyi sebzést vagyunk képesek elviselni ha egy ellenfél megtámad minket, vagy leesünk egy magasabb helyről. Ennek fejlesztése gyakorlatilag bármely harcmodor esetén javasolt, bár a harcos karakternél kiemelten fontos, hiszen a közelharc során bizonyára több sérülés érhet minket, mintha távolból támadunk íjjal vagy mágiával.
Ezen kívül befolyásolja a teherbírási képességünket is!
Erő
Az erő - vagyis a testi erőnk - határozza meg a közelharci fegyverek sebzését, mivel összeadódik azok alap sebzés értékével. Ha valaki harcos karaktert kíván kialakítani, az erőre mindenképpen áldozzon sok tulajdonságpontot.
Pontosság
A pontosság határozza meg célzó képességünket, tehát kizárólag távolsági fegyverek (íjak, számszeríjak ["Repülő erőd kalózai"]) esetén számít ez a tulajdonság. Ha egyáltalán nem akarunk íjat használni, akkor a pontosságot szinte egyáltalán nem kell fejleszteni. Azonban Kósza típusú karakter esetén inkább ebbe kell pontokat fektetni, míg az erő hanyagolható.
Akaraterő
Az akaraterő mutatja varázserőnk szintjét, vagyis azt, hogy mennyi manával bírunk. Mana szükséges minden varázsige kimondásához, hogy mennyi azt az adott varázslat típusa és minősége határozza meg. Mágus karakter kifejlesztéséhez természetesen ezt a tulajdonságot kell az Életerővel együtt a leginkább fejleszteni, mivel erőre és pontosságra itt nincs akkora szükség. Azonban azt nem lehet kijelenteni, hogy más harcmodornál egyáltalán nincs szükség az akaraterő növelésére, hiszen ha csupán néhány támadó, vagy védelmi varázslatot használunk, már akkor is felemésztheti az összes manánkat, ha hadilábon állunk varázserő terén. Ezért ha már kellő szintre fejlesztettük az erőt vagy a pontosságot, fordítsunk az akaraterőre is egy kis gondot.

Oltárok - Antaloor világában lépten-nyomon belefutunk a 4 isten szentélyeibe. Ezek a szentélyek ideiglenesen megnöveli egy-egy tulajdonságunkat, így bánjunk velük okosan. Ha egy nagyobb csatára készülünk és a közelben egy számunkra hasznos oltár található, akkor imádkozzunk ott, s azután bocsátkozzunk harcba. Throglin, Maliel, Yatholen és Aziraal oltárainál nagy segítséget kaphatunk, azonban amíg a hatásuk el nem múlik, addig nem vehetjük újra igénybe ugyanannak az istennek a szentélyét. Azonban egymás után több különböző oltárnál is imádkozhatunk, s akkor több isten áldását is magunkon tudhatjuk egyszerre.

 

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information