Szerintem sem kellene befolyásolja a küldiket az, hogy tört verzió, de akkor mi lehet az oka, és főleg mi lehet az ellenszere?
Próbáltad már, hogy visszatöltöd azt a mentést, mielőtt a szellemekkel szóba állsz? (Ugye van olyan mentésed???)
Mert ha nem megy a tükrös verzió, legfeljebb megcsinálod úgy, hogy felaprítod őket...
Sajnos ennél jobb ötletem nincs...
Most azt csináltam, hogy visszatöltöttem egy korábbi mentést, csak az a baj, hogy kb. 1 órányira vissza kellett mennem, mert miután felvettem a szellemes küldit és nem boldogultam vele neki fogtam a többi küldinek. És lám csoda, így engedte rendesen megcsinálni a tükrös verzióval a küldit.
Lassan az első szigettel készen is leszek.
akkor csak valami csúnya bug lehetett a bűnös..de azért én is ajánlom, hogy vedd meg a játékot:D
Az első részét is tört verzióban játszottam végig és az szépen ment, de ebben már a második bug is megtalált. Lexington, a befolyásos csávó ki akarja iktattatni velem Prescott Cormicot, elöször a parton kellene, de onnan elmenekül a csóka. Aztán a saját házában nem tudok kinyírni, az őrt simán lenyomom aztán amikor a csávóhoz közel megyek kérdezgeti, hogy ki küldött és ezután kicsit félre megy összehúzza magát és egy kevés marad az életéből és bármivel próbáltam sebezni az a kevés nem akar lemenni.
Most akkor ez is bug lenne?
Valami ötlet, mit tegyek, ettől tudom folytatni a nagy küldit remélem.
Nos, nem véletlenül mondtam, hogy majd össze fogom szedni az előző fórumban felmerült fontos kérdéeseket. Bár ezt egyenesen a végigjátszásban fogom leírni - a kérdések elkerülése végett. Addig is bemásolom ide:
Idézet: Ardea:Ha az Utolsó esély küldetésben elkapjuk Cormic grabancát, egyszerűen nem lehet megölni. Akkora BUG, mint egy ház!
Orovosság: Enter - twoworldscheats 1
Ezután a fegyverünk legyen előhúzva és a célkeresztben legyen Cormic.
Enter - kill
A csávó megmurdál. Durva megoldás, de megoldás...
A másik nagy BUG (erről is már volt szó): ha Cormicot a kis hídon öljük meg, akkor a küldetést a Naplóban teljesítettnek minősíti, azonban Lexingtonnak már azt mondjuk, nem sikerült megölni és megkapjuk a küldetést, amit egyértelműen nem tudunk majd teljesíteni...
Erre sajnos nem tudok orvosságot.
Azt hiszem, az a legjobb megoldás az egész küldetésre, ha Cormic a padon ücsörög, akkor próbáljuk meg a híd felől kikerülni és abból az irányból merőlegesen közelíteni. Akkor elálljuk az útját egy bizonyos mértékig. A szerencsésebb eset, ha a parton horgászik éppen (nekem mikor először játszottam, ott ült). Mert ekkor elég időnk van arra, hogy megakadályozzuk a futásban.
Köszi Ardea a segítséget. Megpróbálom a leírtak szerintem elintézni.
Azt láttátok már,hogy ha alkímázol és egyszerre több italt csinálsz akkor is a statisztika lapon csak 1 pontot kapsz. Így nem kapsz képesség pontot.
Idézet: kendykendy:Azt láttátok már,hogy ha alkímázol és egyszerre több italt csinálsz akkor is a statisztika lapon csak 1 pontot kapsz. Így nem kapsz képesség pontot.
Ezt én is észrevettem, és az a baj, hogy utólag és ez bosszantott.
Segítséget kérnénk, mert elakadtam. Van a múlt árnyai küldi és a mocsárban a régi egyetem pincéjében van egy lejárat amit víz lep el és azt a vizet valahogy el kellene tüntetni a küldetés szerint, de nincs ötletem hogyan.
Gondoltam valamilyen varázslatot kell használni, de eddig ilyenre nem jöttem rá.
Ha mágusköpenyt használok akkor sehogy sem lehet kesztyűt is felvenni, később sem? Számomra jó kesztyűket találok, ami az akaraterőre ad bónuszt, de a köpennyel nem megy.
A víz leeresztéssel kapcsolatban, körbemész van egy boltíves ajtó és mögötte egy kormánykerék szerű kapcsoló minek a működtetésével leereszted a vizet.
Sok sikert!
A gamepressure oldalt érdemes átnézni,Ardea végigjátszásáig talán némi segítséget nyújthat.
http://guides.gamepressure.com/twoworldsii/ a link chrome fordítással ellehet indulni egy irányba!
Sztem kell legyen kesztyű a mágusoknak. Én úgy emléxem, van olyan kesztyű is, ami kifejezetten vmely mágia osztályt erősíti...
Köszi a tippet Apoca, meglesem a gamepressure oldalát.
Érdeklődöm kinek milyen tapasztalata lett sárkányvadászat terén. Én ugyanis nem bírom cérnával,már több mint fél órát lövöldöztem de semmi!Segítség!!!
Idézet: Ardea végigjátszásából:A tetőn a fejünk felett megjelenik Cassara sárkány formában és tüzet okádva megtámad minket. Idefent találunk két katapult berendezést két fülkében. A sárkány körözve halad a torony körül, majd egyszer keresztbe repül felette. Amíg köröz, becélozhatjuk a katapulttal, ami inkább hasonlít egy hatalmas számszeríjhoz. A lényeg, hogy rendesen ki kell húzni, mielőtt kilőjük a dárdát. Ez azt jelenti, hogy tartsuk lenyomva a bal egérgombot, míg azt nem látjuk, hogy a dárda beilleszkedett a helyére. Ez kb. 1-2 másodpercet vesz igénybe. Ezután engedjük fel az egérgombot. Ha gyorsan nyomkodjuk (mint pl. harcnál lehet), akkor be sem töltődik a dárda, így természetesen nem sebezhetjük meg a sárkányt. Na, miután 2-3 alkalommal csúnyát sebzünk a rémségen, az a fejünk felett megáll egy pillanatra és egy magma őrszemet okád a placcra. Ez rögtön megtámad minket. Ezt még kétszer játsszuk el vele. Miután jobban megsebezzük, előbb 2, majd egy újabb roham után 3 magma őrszemet csinál nekünk a szórakoztatásunkra. Ha ezekkel végeztünk, már csak 2-3 jobb célzás kell és a sárkánynak annyi.
Nagyon szépen köszönöm, azt hiszem elképzelt kedves Ardea mert vadul csapkodtam az egeret. Kérném a varázslatokban elmerült szakértőket, néhány csodálatos mágia receptet szíveskedjenek a közszemlére bocsájtani.
Öhm... saját tapasztalat volt.
Kedves Kriszta barátnőm tajtékozva hívott fel még a magyarítás tesztelés közben, mert vért izzadt és ő már 1 órája szenvedett a sárkánnyal...
Nem véletlenül részleteztem ennyire a végigjátszásban. ;-)
Ardea a végigjátszás kb. mikorára várható?
Timothy könyvét megtaláltam, de elolvastam, és így nem veszi el tőlem. Ilyen létezhet? Vissza nem tudom sajna tölteni, mert már régóta nálam van.
Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu
Design by Next Level Design
Lizenztyp CC
Módosította: Ardea