Interjú a Reality Pump fejlesztő csapatával: Two Worlds II
Emlékeztek még, amikor márciusban kérdéseket gyűjtögettünk, hogy azt egy interjú keretében feltehessem a Reality Pump-nak?
Mostanra ért be a dolog. Egy kicsit megfeledkeztek rólunk, bár ezt a kiadás előtti lázas készülődés kontójára írták. Azonban fájdalomdíjul kaptunk két olyan screenshotot a játékból, melyet eddig még sehol sem publikáltak. :-) Azt hiszem, megbocsáthatunk nekik.
Akkor hát lássuk az interjút...
- Tudjuk, hogy több Mágia ágat is tanulhatunk egyszerre - akár az összeset. De mi a helyzet a frakciókkal? Elérhetünk magasabb rangot és nagyobb sikereket egyszerre több frakcióban is? És - ha erről szabad beszélnetek - mik lesznek ezek a céhek pontosan?
Természetesen a Two Worlds II-ben is van céhrendszer! Az ilyen dolgok rendkívül fontosak ahhoz, hogy hihető hangulatot teremtsünk egy RPG-ben. Antaloorban a játékos beléphet a Harcosok Céhébe, a Kereskedő Céhbe, a Tolvaj Céhbe, a Mágus Céhbe és a Nekromanta Céhbe. Ez utóbbi nem tekinthető a szó szoros értelmében céhnek, de erről majd nektek magatoknak kell többet megtudnotok. :-) A Two Worlds II Képesség rendszeréhez hasonlatosan a Céh rendszer is teljes mértékben nyílt. Ezt azt jelenti, hogy bármelyik céhhez csatlakozhatsz, és annyihoz, amennyihez szeretnél. Természetesen a logikai határokon belül. Például ha magasabb pozíciót kívánsz elérni a Tolvaj Céhben, akkor előbb meg kell ölnöd egy fontos személyt a Kereskedő Céhben. Miután ezt a feladatot elvégezted, természetesen a kereskedő karrierednek vége. Ezek az emberek ezután nem fognak repesni a boldogságtól, ha meglátnak téged. :-)
- Szerencsénk volt megismerni a Reality Pump néhány tagját az Antaloor Posta korábbi számaiból. Ez nagyon érdekes volt, mert így láthattuk "az embert a gépezet mögött". Tudnál nekünk kicsit többet mesélni arról, hány ember dolgozik (dolgozott) ezen a projekten, beleértve a külső "segítséget" is? És milyen területek érintettek egy ilyen RPG játék fejlesztése és készítése közben?
A Reality Pump magja körülbelül 40 főt számlál. De különösen a játék végső stádiumában rengeteg ember dolgozik a Two Worlds II-n. Összesen körülbelül 100 fő. Ha belevesszük a béta tesztereket is, akkor több száz emberről beszélhetünk! Ami pedig az érintett területeket illeti, egy RPG játék estében szó szerint mondhatjuk, hogy "minden" területre szükség van. Szükségünk van jó írókra, tervezőkre, technikusokra, szoftverfejlesztőkre, illusztrátorokra, pálya tervezőkre... és szimplán őrült emberekre, akik ötleteket adnak az egyedi játékélményhez. :-)
- Van némi információnk a rendszer követelményekre és operációs rendszerekre nézve, melyek a játék futtatásához szükségesek. Tudnál nekünk erről többet mondani? Például hogy milyen DirectX verziókat foglal magában a játék? Vagy lehet-e majd régebbi egy/kétmagos processzorral játszani a játékot, vagy legalább négymagosra lesz szükség? És mi a helyzet a videó kártyákkal...?
Szerencsétek van, mert mostanában adtuk ki a hivatalos Rendszerkövetelményeket:
Rendszerkövetelmény (minimális):
Processzor: | Intel vagy AMD egymagos processzor (2.0 GHz) |
Memória: | 1 GB (2 GB Windows Vista vagy Windows 7 operációs rendszerekhez) |
Operációs rendszer: | Windows XP vagy Snow Leopard |
Grafikus kártya: | Radeon HD sorozat, GeForce 8800 GT (Shader modell 3.0 és 512 MB) |
Tárhely: | 8 GB |
Egyéb: | egér, billentyűzet |
Meghajtó: | DVD |
Hangkártya: | igen |
Internet kapcsolat (Multiplayer-hez) |
DirectX 9.0c vagy OpenGL |
Rendszerkövetelmény (ajánlott):
Processzor: | Intel vagy AMD többmagos processzor (2.6 GHz+) |
Memória: | 4 GB vagy több |
Operációs rendszer: | Windows Vista, Windows 7, Snow Leopard |
Grafikus kártya: | Radeon HD 2900, GeForce 8800 GTX vagy jobb |
Tárhely: | 8 GB |
Egyéb: | egér, billentyűzet |
Meghajtó: | DVD |
Hangkártya: | 5.1-es hangkártya |
Internet kapcsolat (Multiplayer-hez) |
DirectX 11.0 vagy OpenGL |
- A Two Worlds-ben hozzájuthattunk néhány bonusz felszereléshez, ha regisztráltunk. Várhatunk hasonló finomságokat a Two Worlds II-ben is, vagy ez csak a Gyűjtői Változathoz jár majd?
A rajongóknak nagyon tetszett ez a lehetőség az első részben. Ezért néhány Extrát beépítettünk a játékba (speciális fegyvereket, páncélokat stb.) a regisztrált játékosok számára a Two Worlds II-ben is. Mi több, néhány extra DLC (letölthető tartalmat) is felkínálunk majd a játék piacra bocsátását követően. Meg akarjuk tölteni Antaloort annyi élettel, amennyivel csak lehet, hogy egy folyamatosan növekvő világgá váljon.
Köszönjük, hogy válaszoltál és minden jót a Csapatnak.
|