Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk

Szemezgető

Zene füleinknek



PopUp MP3 lejátszó (Új ablak)

Üzenőfal

Legfrissebb üzenet:: 3 héttel, 6 nappal ezelőtt
  • Ardea : Például ma: szeptember 9 - én jelenik meg a következő DLC a TWII - höz, az "Echoes of the Dark Past II". :)
  • Ardea : Általában szoktam kapni hírlevelet, ha vmi történik a TW háza táján, de most csend van. Arra meg sajnos már nincs időm, hogy én magam olvasgassak utána, és kövessem vhol a weben.
  • Corleone : Sziasztok. Én nem rég telepítettem újra az egyes részt nekem az tetszik a legjobban. Lehet már valamit tudni a harmadik epizódról?
  • Ardea : Én azt sem tudtam, hogy van ilyen. : - ) De az biztos, hogy hasznos lenne.
  • iggi return : Hello mindenkinek.Lenne egy kérdésem.Tudja valaki hogy honnan lehet letölteni azt a módot tw1 - ez ami mutatja az npc - ék és más karakterek paramétereit.Én ujra letöltöttem két hete a tw1 - epic edition - t és ez a mód főleg multiban jött jól.teljesen legális és használható.ha megközelitettem egy karaktert mutatta a szintjét a fegyvere erejét és egyebeket.
  • iggi return : Bocsánat az előzöhöz szólok ismét mert félregépeltem.Nos a lényeg hogy minden sziget egy térképen volt az alapjátéktól a call of tenebrae - ig és mindent be tudtam járni.A cot - szigeten nem adott küldetést de az npc - ék ugyan azok voltak és mindent be lehetett járni.
  • iggi return : Hello mindenkinek.Egy érdekes dolgot osztanék meg veletek.Nekem az alapjáték tw2 - pc az összes dlc - steam.feltelepitettem a world merge - módot a steam - steammapp - common - two worlds2 - wdf - be.A steam - ba bejelenkezve a kalózt inditottam de ami ezután következett nem hittem a szememnek.alapból 40 - es szinről indult a játék walkmar kastélyából de a térképen megjelent a call of tenebrae sziget is ahová simán átusztam.küldetéseket nem adott ott mint ha alapból csak azzal játszanánk h
  • iggi return : Hello mindenkinek.Én még mindig játszok tw1 és tw2 - multiplayerben.Aki olvassa ezt az üzenetet és van egy kis ideje össze kéne jönni egyet multiban.Bár tudom megy az idő itt sokan már tiz éve valószinüleg családos ember és már rég nem gyerek de egy kis nosztalgia néha nem árt.
  • Ardea : Hát, én meg megvettem az összes DLC - t egyszerre, és fel is telepítettem, meg települ, ami kijön folyamatosan, de fikarcnyi időm sincs még játszani se vele, mióta a Dragon Age - et elkezdtem fordítani. :)
  • courage : Az igazat megvallva amiota kijott a kalozos kieg es a klaoz fejebe kellett kutakodni, elegge elvette a kedvem a TW2tol. Az alap jatek tetszett. Bar mostanaba inkabb az ido ami keves
  • kendykendy : WM módot megpróbáltam rárakni a Tenebrae kiadásra. Valami működik valami nem. Sajnos pont a nehézség nem változik. Így törlés és vissza a régi.
  • apoca07 : Nem akarom , hogy lemondj az oldalról azért is ajánlottam a hunósítók oldalra költőztetést.
  • Ardea : Aktivitás szempontjából pedig valóban "elhanyagolt" lett, mégis úgy gondolom, az itteni leírásokat attól még sokan használják. Csak kevesebb újdonság van, és nekem kevesebb időm.
  • Ardea : Azt mondod, adjam fel a 2worlds oldalt? Anyagi szempontból ez kisebb részét képezi, mert a legnagyobb ktg. mindhárom oldalt érinti.
  • apoca07 : Kedves Ardea. Mindennap rá nézek a honlapra de mivel az aktivitása igen visszafogott lett , így azt hiszem a piszkos anyagiak előtt fejet kéne hajtani és a hunosítókra költözni az érdeklődésnek megfelelő formában.akik most elküldenek melegebb helyre kérdezem hol voltatok eddig?
  • Ardea : Próbálom majd kimenteni az értékes információkat a fórumból, és igyekszem a lehető leghamarabb áthidalni a váltást.
  • Ardea : Sajnos nemsokára kénytelen leszek megújítani ezt az oldalt, ami azt jelenti, hogy ez a grafikai megjelenés biztosan eltűnik majd, ill. valószínűleg a fórum is ugrik.
  • Ardea : Boldog Újévet kívánok minden kedves játékosnak! : - )
  • Ardea : Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! : - )
  • Ron7 : Kiprobálom h Mágusom kap egy dizájnos páncélt, átfestem fehérre s remekül fog kinézni :) a mágus köpenyektől nem vagyok elájulva, kalapok meg abszolút nem tetszennek (mondjuk egyik sisak se)
  • Ron7 : Sziasztok, kiprobáltam Fraps - ot, kiválóan bevált :)Köszi tippet.
  • Ardea : Én a FRAPS - ot használom, az minden játéknál jó, és te adod meg a bill. kombinációt, amivel csinálod a képet.ú
  • Ron7 : Csak ismételni tudom magam :) Varázslóval legjobb kezdenni, vizmágiát felhuzni. Ha 4 vagy 5 - ös szintű, tudsz idézni, 5 - 6 kártyát betenni mellé, onnantol nem csak terminátor leszel, de zárakat is 1 mozdulattal kinyitod :)Idézésnél meg ugye azok a hal emberek kisérnek. Persze eleje döcögös kicsit, kevés manna+anyagiak miatt, na de hát attol kihivás. Én nem tudom melyik verzióm van meg, de beállitásoknál van h screen melyik gombbal legyen.
  • kendykendy : Az új kiadással jelenleg az a gondom hogy nem tudok képet csinálni. Már googléztam sokat de semmi. Az előző verzióval semmi baj nem volt.
  • kendykendy : Csak azért csodálkoztam mert WM módban a legnehezebb szinten nem olyan könnyű. Én már többször végig játszottam
  • Ardea : Bár ilyenek csak a távolabbi szigeteken lesznek valszeg.
  • Ardea : Ha a WM modban még találkozol olyan szörnnyel, akinek CSUPA NAGYBETŰS a neve, jó lenne, ha tudnál róla screenshotot készíteni, mert azokat még nem "magyarítottam".
  • Ron7 : Persze, tudod repülő erőd - el inditasz s rögtön 42 - es lehet karid, de ugyanugy gyakorló pálya,szavanna. Viszont nem ajánlom igy, dög unalom lesz, arra jó hogy pl varázslatokat kiprobáld, melyik kombináció mire jó :) De sokkal jobb egy alapokrol kezdő karakter, megküzdenni mindenért,mindennel.
  • kendykendy : Ron7 Nem értelek. Már 42 karival kezdted a wm mód játékot?
  • Ron7 : Persze szavanna az vicces most igy :) 6 - 10 40 - es szintű testőr van körülöttem, akik mini térképen feltünnő ellenfélel rögtön végeznek, én pedig szökdécselek mögöttük virágokat szedve :)
  • Ron7 : DE jó h feleltél, már azt hittem trollkodás amit csinálok s haragszol, bűntudatom lett :) Nah de témához visszatérve, 42 - es karival elkezdtem,minden játék kezdésnél repülő erődőt inditsam, aztán töltsem be mentéseim? Attol függetlenül h 42 - es kari még pénzt gyűjtenni kell :) S mágus, vizmágia elsőnek, az a legjobb, mire elérni vizmágia immunins szörnyhöz úgyis lesz még egy mágia osztály kifejlesztve. Nekro - t ajánlanám, gyógyitás miatt.
  • Ardea : Én mindig könnyűn játszom mindent. A WM modot is Vanila módban tettem fel. :)
  • Ron7 : Ti ezt a worldmerge modot melyik nehézségi szinten telepitettétek? Én mester fokozaton telepitettem, de játék beállitásoknál könnyű, mondjuk igy is meglepően nagy pofonokat kapok,kaptam s hangyák lefujtak méreggel :D azon meglepődtem kissé)
  • Ron7 : Köszi szépen, nah majd keresgélek.
  • kendykendy : Csak kódok vannak.
  • Ron7 : Sziasztok, szeretnék segitséget kérni, nem tud valaki egy térképet, kiristályok helyével? Köszönöm előre is.
  • kendykendy : Frissítés után
  • Ron7 : Egyetlen dolog van ami odaver játék élménynek (nem bug) az órákon át tartó pénzgyűjtés, képesség könyvekre.Persze megtehetném hogy alapkönyvek árát őőő odaadományozzam karakternek :)
  • Ardea : Tudom. Erre írtam, hogy mi volt a gond? Vagy egyszer csak már sikerült? :)
  • kendykendy : ardea a sikert arra írtam hogy megint tudtam írni az üzifalra
  • Ron7 : Kiprobáltam h rögtön 42 - es szinten indul karakter a börtönben :) Első 35 percben tetszett is, aztán irtó unalmas kezdett lenni hogy félisten a karakterem) Mindenesetre ha valaki mágust kezd, kezdésnek viz mágia, az a legjobb kezdésnek. Mients tudsz idézni necro. Persze izlés dolga, de víz mágiával lehet zárat nyitni meg mintha elején sakálokon nagyobbat ütne mint a tűz sebzés.
  • Ron7 : Feltettem pl 1.3 patch - et GoG - os verziora, s rögtön kérte kodot, röviden megátkoztam drm védelmet s újra telepitettem, közben itt olvasgattam s mod feltűnt, ejj mondom kell ez aztán jött a hülyéskedés karakter importálással :) Megjegyz: Gog - os verzioval is szépen, jól működik minden.Picit kiszúrtak mondjuk varázslóval)
  • Ron7 : Elnézést, én voltam zseni, (ez ironia)szokás szerint :)Folyamat csináltam hülyeségeket tegnap játéknál, GoG verzio volt a kérdéses, 3 lehetőség volt importálásnál, s folyamatosan a rosszabbikat választottam)De megoldodott
  • Ardea : A sima TWII - ből importáltad a karaktert? Vagy hogy? Már nem igazán emléxem, hogy is volt ez. :)
  • Ron7 : Van egy kis problémám, vagy nem tudom jó e igy, feltettem worldmerge modot,inportáltam karaktert,első mentésnél rögtön, mégis 42 - es szintről indul.
  • Ron7 : Ardea tudod TW 2 - ben nagyon jól kivannak alakitva a varázslatok, vegyük pl viz alapút, hordozó kártyátol függően többféle képpen tudom használni, lehet, távolsági, zárnyitó, lehet idézni azokat hal embereket, testőrnek. (halállovagokig nagyon jók) terület sebző mágia van, (jégrobbanás megadott,fejleszthető területen karakter körül) s persze mind,mind csiszolható,finomitható, tudod több célt támadni, emelni varázslatok idejét,skillek közti idő csökkentés,
  • Ron7 : pl lóverseny után (örök hálám tanácsodért hogy csináljam meg) világitó toronyban a hölgy hozzám se tudott érni
  • Ron7 : Idézés,tűz,viz varázslat bőven elég kezdetnek, én nekromanciát is elkezdtem fejlesztenni (halál lovagok miatt) a tűz mágiánál van fellvillanás varázslat, az nagyon jó ha körbevesznek, viz mágia, nah igen, lehet azzal egyedül végig lehetne tolni :)azzal lehet megcsinálni zárnyitost, erős testőröket idézhetsz, támaadó mágiának se rossz
  • Ron7 : nem multizok, ez csak nagyképűűsködés tőlem :) idézek testőröket, s varázsló nem gyenge, legéletképesebb karakter szerintem :) zárat nyit pl mágiával,közelharcban se rossz
  • Ardea : Hali! Én sose megyek varázslóval, mert ált. az a leggyengébb. Én rendszerint harcos vagyok, kétkezes karddal. Multizol, azért van csapatod?

Kizárólag regisztrált felhasználók küldhetnek üzenetet!

Belépés



FaceBook

Ki olvas minket

Oldalainkat 26 vendég böngészi
Two Worlds II WorldMerge Mod - Hosszú verzió PDF Nyomtatás E-mail
Olvasóink értékelése: / 19
ElégtelenKitűnő 
Írta: Ardea   
2015. január 16. péntek, 18:01
Tartalomjegyzék
Two Worlds II WorldMerge Mod
Bevezető
Azoknak, akik sietnek
Hosszú verzió
Követelmények
Telepítés, használat, letöltés
Ismert hibák, bugok
Köszönetek, Changelog
Kristályok lelőhelye, elérésük

  • A WorldMerge alapvető (CORE) változásai
    • Mind a tizenegy nagy kalandtérképet beépíti a multiplayerből az egyjátékos módba (beleértve a küldetéseket, ellenségeket, kincseket, stb.) - mostantól ezek is részei ennek az egy világtérképnek.
    • Egy nagyon hosszú küldetésszálat ad hozzá az alapjátékhoz, melynek során a világ legtávolabbi csücskébe is el kell utaznod, hogy összeszedd mind az 55 alaposan elrejtett, manuálisan beillesztett küldetéstárgyat. Ez a küldetésszál arra is magyarázatot ad, hogyan kerültek bele hirtelen ebbe a világba az új multiplayeres pályák, és egy újabb veszélyre hívja fel a figyelmedet. A küldetésszál a játék elején kezdődik, és csaknem a legvégéig fog tartani. A küldetésadót, a Kristályembert az Alsornát (a szigetet, ahová a Vakhmaar kastélyból való szökés után kerülsz) kettészelő szakadékon átívelő hídon fogod megtalálni.
    • Beépíti a Repülő Erőd Kalózai kiegészítőt is ugyanabba a játékvilágba, ahol az alapjáték játszódik (és az imént említett többjátékos térképek is megtalálhatók immár). Oda-vissza hajózhatsz a Kalóz-szigetek és Antaloor többi kontinense között. Ugyanez vonatkozik a teleportálásra is. A PotFF kiegészítő küldetésszála (és az intro videó) azzal veszi kezdetét, hogy beszélünk a hajókereskedővel Új-Ashosban (kérlek, mindenképpen beszélj a hajókereskedővel, mielőtt először elmész a Kalóz-szigetekre - ne ússz, vagy sétálj át a vízen az első alkalommal, mert néhány nagyon csúf buggal/következetlenséggel találkozhatsz!!!) Ha befejezed a kalózos kiegészítőt, most már nyugodtan játszhatsz tovább. A Kalóz-szigetek a világ északnyugati csücskében találhatók. A képromboló repülő erőd immár egész Antaloorban látható vált. Felhívják majd a figyelmedet rá, hogy alaposan fejleszd fel a karakteredet, mielőtt kijátszod a kiegészítőt - habár a hajókereskedőnél viszonylag hamar belefoghatsz ebbe a küldetésbe, s azután bármikor oda-vissza utazhatsz a kiegészítő Kalóz-szigetei és a főbb kontinensek között.
    • Több, mint 130 egyedi névvel ellátott mini-főellenséggel és a társaival (összesen több, mint 600 teremtménnyel) találkozhatsz Antaloorban. A nevük, a közösségben elfoglalt helyzetük és az élőhelyük sok történetet mesélhet neked, ha szabadjára engeded a fantáziádat... Álljon itt, amit ezekről hallottam:

      "Csitt... Ne ébreszd fel a sebesült felderítőt, szüksége van az alvásra. Súlyos sebeket okozott neki a fekete tollas nyílvessző a vállában, és nézd a vágásokat a karján meg a hátán - olyan sötét és mély borzalmakban volt része, mint a koromfekete tinta. Még a lelke is vérzik.
      A hideg éjszakában pislákoló gyertyalángnál és egy pohár whiskey társaságában átkutatom a holmiját. Várjunk csak - egy feljegyzés:
      A sakál invázió... a végső csapásra készülnek... a tábornokaik megérkeztek, ó, Hatmandor, eljöttek végnapjaid... valószerűtlen, félelmetes szövetségesek gyülekeznek a táboraikban... óvakodj a rangjukat színnel jelző vezetőiktől... tarka, bukott, barna, szén, élénkpiros, karmazsinvörös, indigókék, türkiz, színtelen, jáde, csont, kármin, rézsárga, rézvörös, azúrkék, bronzbarna, ezüst és arany... ezeket sose feledd el, mert az életed múlhat rajta.
      A távoli szigeteken a vidon istenek felemelkednek. Élőként járják immár e földet. Ne bonts vitorlát ezekben a veszélyes időkben, hisz onnan nincs visszatérés. Áldozatokat keresnek, fiatalokat, merészeket. Máglyák világítják meg a csillagfényes éjszakákat... a Parancsnokok istene, mind közül a legnagyobb egy ősi templom közelében rejtőzik, a távoli Eikronas szigetén.
      A szkapulárik visszanyerték az uralmat Eikronas hatalmas és sziklás partjain... A fivéreket és nővéreket egy és élősködő féreg köti össze és a tenger mágiája... ne becsüld alá a sós lényeket... Sikoly nagytestvérnek nevezik a szörnyeteget, melynek zászlaja alatt most gyülekeznek...
      És mégsem ezek miatt a népek miatt - sakálok, vidonok és szkapulárik - aggódom a legjobban. Antaloorban történnek... dolgok. Még sose láttam ilyet azelőtt. Abból a párhuzamos, második világból jönnek, mely egyesült a miénkkel, és elpusztította Eikronas belterületeit - legalábbis ezt mondják.
      A tenger egyik kegyetlen hercegnője, a Hangyakirálynő és szörnyeteg udvartartása - mely tengernyi alattvalóból áll - költözött a sivatagba. Egy ork hadsereg bocsátkozott háborúba a legöregebb Sáskával... Többé már nem ismerem ezt a világot. Bővelkedik a veszélyben, a halál oly könnyen jön manapság... s mégis a legnagyobb gonoszt, melyeket én magam sajnos még nem láttam, csupán három név testesíti meg, miket elsuttognak, átkoznak, vagy kinyögnek a haldoklók, az őrültek vagy a széttépettek: Feodora, Beretva... és - csak mikor már egészen bizonyosak benne, hogy senki sem hallhatja meg, egész halkan kilehelve - Capsulath, az Árnykirály, a Hollómester, a Tükrök Ura és az Alkonyat Táncosa..."


    • Ezek a mini-főellenségek tulajdonságnövelő drágaköveket őriznek, illetve újfajta főzeteket is, melyek véglegesen megnövelik a tulajdonságokat egy ponttal (Geminus Robur, Geminus Vigor, Geminus Dexteritas és Geminus Voluntas) vagy egy képességpontot adnak (Geminus elixírje). Ezeken kívül kb. 90 ilyen ital és drágakő van alaposan elrejtve távoli, nehezen hozzáférhető, vagy könnyen figyelmen kívül hagyható helyeken. Herrbasan remek grafikát készített az új kincsekhez (és az új WorldMerge betöltő képernyő is az ő keze munkája)! Tartsd nyitva a szemed! Végül: egy hangyányi esély van rá, hogy a ládában lévő bármely ládában is ráakadhatsz egy-egy ilyen főzetre.
    • Mostantól szintenként csak 3 tulajdonságpontot kapsz (a 4 helyett), és minél fejlettebb egy képességed, annál több pontba kerül a fejlesztése (5-ös szinttől kezdve 2 pontba, 10-es szinttől kezdve pedig 3 képességpontba kerül). Enyhén csökkentettem a kezdő tulajdonságpontokat (ez könnyen orvosolható az első tömlöcben eldugott kincsekkel, ezért hát járj nyitott szemmel már a legelejétől, és tartsd is meg ezt a szokásodat!).
    • A képességeket a 7-es szinttől kezdve csak akkor fejlesztheted tovább, ha elvállalsz egy új küldetést, és szép kis summát költesz képességenként egy igen gyanús "tanárnál" (tehát 6. szintig emelheted te magad) - keresd őt az író leégett házánál a Szavannán, hogy többet is megtudj erről... már ha van merszed hozzá...
    • Az állóképesség rendszert teljesen újraalkottam: a különleges támadások és az ellentámadások immár állóképességet igényelnek. Ezenkívül az állóképesség többé nem töltődik vissza védekezés közben. Hangos szívdobogást fogsz hallani, ha túl alacsony az állóképességed, hogy kivitelezhess egy különleges támadást. Hagyj fel a védekezéssel, hogy visszanyerhesd - és csak akkor háríts, amikor látod, hogy az ellenfél támadásba lendül, így rövidebb időn belül visszanyered az állóképességedet, mialatt az ellenség a csapásra készül. Mostantól kulcsfontosságú az időzített hárítás.
    • A Lopakodás képesség kb. 2% esélyt ad képességszintenként, hogy teljes mértékben elkerüld a támadásokat. Lopakodás módban ez az esély megnégyszereződik. A "Lopakodó kitérés" felirat jelenik meg a képernyőn, ha erre sor kerül.
    • A Hátbadöfés képességnél szintenként 10% esély van arra, hogy extra sebzést okozz az elkábított, megvakított, leütött stb. ellenfélnek a többi különleges támadás, vagy bármilyen fegyver sebzésén felül. Tőrrel még nagyobb sebzést okozhatsz: például a tőr sebzésének képességszintenként 1,8%-kal növekszik az értéke, s így akár egyetlen csapással a tőr normál sebzésének 18-szorosát is beviheted 10. szinten (megjegyzés: ez nem látszik a képernyőn megjelenített sebzés értékében, de egyértelműen látszik az ellenfél életcsíkján). Ha lehetőséged van ilyen támadásra, egy felirat jelenik meg a képernyőn ("Gyilkos csapás" vagy - tőr esetén - "Halálos tőr").
    • A Zsebmetszés képesség birtokában lehetőséged van extra zsákmányhoz jutni - nem csak a zsebmetszés közben, hanem általában lootolás közben is (pl. ládákból, elesett ellenfelektől is). A "Tolvajok szerencséje" felirat jelenik meg a képernyőn, ha a képesség segítségével több zsákmányhoz jutottál. A játék során ez igazi pénzcsináló is lehet!
    • A Kitartás sokkal erőteljesebb hatással van az állóképességre, és befolyásolja a futásnál / rohanásnál másodpercenként felhasznált állóképességet is.
    • A Hárítás képesség 50%-kal kezd, és szintenként 4%-kal emelkedik az 56%-os kezdés helyett. Végül a hárítás létfontosságú, de most több sebzést enged át (főleg ha nálad magasabb szintű ellenfélről van szó).
    • A harcban többé nem regenerálódik az életerő. Cserébe szintenként többel növekszik a regeneráció, és 2 ponttal nő az életerő (jelenleg egy kicsit bugos, mert csak akkor látszik ez meg, ha valami mást is fejlesztesz később, de azért előbb-utóbb meglátszik).
    • A Zárnyitás mini-játékot megnehezítettem (kevesebb idő áll rendelkezésre, gyorsabban mozog a kulcs), különösen a Mesteri záraknál (ide még egy plusz reteszt is betettem).
    • Új csapdarendszer a ládákban: a zárnyitás képességed szintjétől függően kioldhatsz csapdákat, melyeket a ládákban helyeztek el. Ha ez történik, felrobban - megsebződsz (egy szép kis effekt kíséretében), és a ládában lévő zsákmány egy része megsemmisül (ld. kevesebb tárgyhoz jutsz, mintha nem robbant volna fel).
    • Relatív szintkülönbségtől függő kábító támadás (kábítás, leütés stb.) ellenállás a szörnyek részére: ha a játékos sokkal alacsonyabb szintű, mint a szörny, igen valószínű, hogy egy sikeres kábító támadást indíthat. Viszont a saját esélyeidet jelentősen megnövelheted a "Pajzs elrántása" képesség fejlesztésével, mely csökkenti ezt a bizonyos ellenállást. Ez automatikusan működik - nem kell fejszét használnod, hogy életbe lépjen. Előnyt jelent a varázslók (csökkenti az ellenfél mentális védekezését), vagy az íjászok számára is.
    • Új trükkök az ellenfeleknek: minden ellenfél (kivéve néhány kiválasztott főellenséget és különleges ellenfelet) életereje regenerálódik visszavonuláskor ("Ellenfél regenerálódott" felirat jelenik meg). Ha legalább 5 szinttel fejlettebbek a hősnél (a nevük mostantól sárga színű; ha 10 szinttel fejlettebbek, akkor piros színű), átállhatnak "Végső erőfeszítés" módba, ha súlyosan megsebesültek (az életerejük 15% alá csökken), amely regenerálja az életerejüket harc közben (15%-os szintre), és akár a közeledbe is teleportálhatnak, hogy meglepetésszerűen rád támadjanak ("Hatalmas meglepetés" felirat jelenik meg). Ez a mechanizmus többek között segítik az ellenség MI-jét a túlélésben, ugyanakkor viszont könnyebben beleragadnak a környezeti tárgyakba (bug). Valamint megvédi a magasabb szintű ellenfeleket, hogy egy nagyon alacsony szintű játékos legyőzze őket.
    • Kijavítottam a Marvintól kapott jutalmat a hosszú, "Két világ ütközik" küldetés végén. Ezenkívül plusz jutalom jár még a 7-es képességszintet feloldó tekercsek vásárlásával kapcsolatos küldetés végén. Azt is beszélik, hogy Capsulath megöléséért (Figyelem! Már ha megtalálod...) szemérmetlenül sok tapasztalati pontot kap jutalomként az elkövető...
    • Az ellenfelek életerejének és sebzésének szorzóját is módosítottam az alábbiak szerint (az oktató részben még nem):
      Mester nehézségi szinten:
      11. szint alatti szörnyek:*1,50
      16. szint alatti szörnyek:*1,75
      36. szint alatti szörnyek:*2,00
      36. szintű vagy erősebb szörnyek:*2,50
      Szakértő nehézségi szinten:
      11. szint alatti szörnyek:*1,25
      16. szint alatti szörnyek:*1,50
      36. szint alatti szörnyek:*1,75
      36. szintű vagy erősebb szörnyek:*2,25
      Kezdő nehézségi szinten:
      11. szint alatti szörnyek:*1,00
      16. szint alatti szörnyek:*1,00
      36. szint alatti szörnyek:*1,25
      36. szintű vagy erősebb szörnyek:*1,75


    • A többjátékos mód vanília főellenségeit és egyéb szörnyeit áthoztam a (korábbi) multiplayeres pályákra, melyek Marvin küldetéséhez tartoznak.
    • Mivel a játéknak immár jelentősen megnövekedett a tartalma, jócskán megnöveltem a régi főküldetés utolsó két fejezetének (Mocsár és Oswaroth) nehézségét (kb. 65. szinten érdemes belefogni). Mielőtt ide mész, érdemes végigtolni a korábbi multiplayeres pályákat, valamint a kalózos kiegészítőt (megpróbálhatod persze - még az alapjáték normál befejezése is megengedi, hogy tovább játszhass utána). Ezenkívül minden jutalom mértékét, mely a küldetések megoldásáért és a szörnyek megöléséért jár, az egész játékban (kivéve az oktató részben) csökkentettem 30%-kal, hogy kompenzáljam az extra tartalmakat. Magát a fejlődési ívet is ehhez igazítottam, hogy jobban elnyelje az extra xp-t.
    • Hogy legyen elég helyem a korábbi hatalmas multiplayeres pályáknak, lemásoltam az Eikronas kontinenst. Egy második, "tükör" Eikronast is fogsz látni a Déli-tengereken. A fent említett küldetésszál magyarázatot ad erre is. A Tükör-Eikronasban megvan a lehetőség a játék jövőbeni moddolására - egyelőre csak a négy előző többjátékos pályát foglalja magában.
    • Egy kis kiegészítésként megjavítottam az Erimoson (Szavannán) található börtönt, ami csapdába ejthette a játékost. A hős most már nem viseli a kezdő ruháit a játék legelején, hanem egy ládából kell kiszedni (az első, vízzel elárasztott elágazásnál fordulj balra, egy kis beugróban lesz). Ez a fejlesztett karakter létrehozása menü miatt vált szükségessé (részleteket ld. később). Ezenkívül megjavítottam egy kinyithatatlan ajtót a Szavannán, s végül van rá egy kis esély, hogy az alsóbb szinteken is találj zsákmányt még egy magas szintű hőssel is. Ezeket a módosításokat valójában Toccatta végezte - hálás köszönet érte.
    • Az új küldetésekhez kapcsolódó szövegeket és könyveket Dark-Dragon-X kitűnő nyelvismeretének köszönhetjük!
    • Rogdor, Dar Pha és Ghortarius új szövegeket kapott az oktató részben, melyek megmagyarázzák a WorldMerge módosításait a játékmenetben.


  • A WorldMerge alapvető (CORE) nehézségi szintjei
    Mindegyiket érdemes nehéz nehézségi szinten beállítani (+50% a szörnyek sebzése) az alapjáték karakter létrehozásakor (de használható normál vagy könnyű fokozaton is):
    • MÉG TÖBB VANÍLIA: ez olyan, mint az alább felsorolt KEZDŐ fokozat, csak nincsenek benne az állóképesség rendszerben, a hős regenerációjában és a szörnyek új trükkjeiben (regenerálódás, végső erőfeszítés, meglepetésszerű teleportálás) bevezetett módosítások. Ez a játékmenet sokkal közelebb áll a vaníliához (értsd az alapjáték lájtos harcrendszeréhez), mint az összes többi verzió.
    • KEZDŐ: ez tulajdonképpen most az alap, melyekről eddig írtam, a legkisebb szorzókkal a szörnyek életerejére és sebzésére vonatkozóan.
    • SZAKÉRTŐ: jelentősen megnövelt módosítók az ellenfelek életerejére és sebzésére vonatkozóan. Ezenkívül itt lép életbe a "Vigyázz, mert visszaütnek!" mod (a legtöbb ellenfelet sokkal nehezebb megzavarni vagy elkábítani a szokásos támadásokkal), és az MI mod (az ellenfelek tovább üldöznek téged, és jobban figyelnek a távolsági támadásaidra). Mindkét modot ki lehet hagyni a telepítőben, de én javaslom a használatukat.
    • MESTER: még tovább növelt módosítók az ellenfelek életerejére és sebzésére vonatkozóan. A KEZDŐ és SZAKÉRTŐ nehézségi szintekben lévő módosítások mellett ez: a.) kb. 25%-kal növeli a legtöbb ellenfél mozgási és támadási sebességét; b.) megtízszerezi a legtöbb gyógyital árát; c.) sok szörny számára lehetővé teszi, hogy csapatosan rád rontsanak (pl. több, mint kettő, vagy három támadó legyen egyszerre); d.) sok varázslónak sokkal fejlettebb gyógyító képességet ad a játékban; e.) további különleges képességeket ad a hangyáknak és az orrszarvúaknak. Ez nem anyámasszony katonáinak való!


  • NŐ és FÉRFI változat
    Az összes verzióhoz elérhető a női opció is. Ezer hála HeliX666-nak, hogy kiderítette, hogyan lehet női játékos karaktert beépíteni, és Azraledarknak a sok kiegészítő konfigurációért a női modellhez. A hősnő női hangon mondja a magáét (pl. egy barlangba belépve stb.), de a normál párbeszédek továbbra is a férfi hős hangján folynak. Az alapjáték páncélzatát is hozzáigazították a női modellhez.

  • Verzió variációk
    Jelen pillanatban hét különböző verzió telepíthető:
    MESTER FÉRFI
    SZAKÉRTŐ FÉRFI
    KEZDŐ FÉRFI
    MESTER NŐI
    SZAKÉRTŐ NŐI
    KEZDŐ NŐI
    MÉG TÖBB VANÍLIA

  • Az alábbiakban felsorolásra kerülnek azok a modok, melyeket beépítettem az alapvető (CORE) verzióba (ezeket a modokat nem lehet külön eltávolítani)
    (Sok helyen nem fordítottam le a teljes leírást, hanem csak egy rövid bemutatót írtam, de a modok megnevezésére kattintva eljuthatsz az eredeti helyükre! - Ardea)
    • Kézműves fejlesztési mod - Toccatta
      Szétszedhetők lettek a gyűrűk és az amulettek, s az így kinyert nyers aranyból más gyűrűk és amulettek fejleszthetők.
    • Több színezőanyag, több hely V2 - Toccatta és JackBaldy
      Ez 11-ről 48-ra növeli a színezőanyagok számát, és a színek sokkal élénkebbek. Ez lehetővé teszi a színes páncélok átszínezését is, melyekre korábban nem volt lehetőség. A V2-es verziótól kezdve új ikonok kerültek hozzáadásra a felszerelésbe, hogy a színeket jobban meg lehessen különböztetni.
    • NPC-k/szörnyek (és még sok más dolog) látótávolsága - HeliX666
      Immár sokkal hamarabb megláthatod az ellenfeleket és objektumokat.
    • Felszerelés szint csökkentése - Ambrose
      Az alapjátékban olyan magas szintű fegyvereket és páncélokat is találhattunk, melyeket nem lehetett felszerelni, mert olyan magas szintkövetelménye volt, amit egyszerűen nem lehetett elérni a játékban. Ezért csökkentették a fegyverek szintjét, hogy ezt kiküszöbölhessék, ugyanakkor csökkentették a sebzés és védelmi értékeket is az egyensúly megőrzése érdekében. Mindez az alapjátékban anno elérhető 1-44. szinten történik, és nem vonatkozik a kalózos dlc-re, így szépen beilleszkedik a mostani komplex játékmenetbe.
    • Újratermelődő szörnyek - Toccatta
      Egy idő múlva a szörnyek újratermelődnek a világban. Így többet lehet tápolni a karaktert.
    • Íj korlátozások eltávolítása - Toccatta és SlackerLX
      Mostantól minden páncéllal lehet használni íjakat, bár a nehéz páncél továbbra is negatív hatással van a Pontosságra, és a könnyű páncél akár elő is segítheti azt.
    • Nehéz páncélon viselhető köpenyek - Toccatta
      Ezen mod segítségével az egész játék során, bárhol vásárolhatsz nehéz páncél fölött viselhető köpenyeket. A vanília játékban csupán egy bizonyos szint intervallumban lehetett ezekhez hozzájutni. Mostantól nincsenek ilyen megkötések.
    • Új-Ashos-i páncél - youngneil1
      Mostantól te is megvásárolhatod az Új-Ashos-i őrök japán stílusú páncélját. 30-as szintű páncél és 26. karakterszinttől elérhető.
    • Halandó NPC-k - Toccatta, Amrose és Gandohar
      Az NPC-k halhatatlanságának vége! Mostantól akár halállal is büntetheted a nem játékos karaktereket, ha úgy látod jónak. De vigyázz! A halálukkal akaratlanul is megszakíthatsz egy küldetés láncolatot! Ezért ments gyakran, különböző foglalatokba.
    • Főzet animáció v1.1 - Toccatta
      Ez ismét aktivál egy korábban inaktívvá tett funkciót: mostantól láthatod, ahogy a hős megiszik egy főzetet, ha az "N", "M" vagy gyorsbillentyű segítségével fogyasztod azt el.
    • Misztikus Ikrek - Varázslás fegyverekkel - youngneil1
      Ez a mod egy új fegyverkategóriát teremt: a Misztikus Ikerét. Ezek a fegyverek szakasztott úgy néznek ki, mint az átlagos párjuk, de a segítségükkel ugyanúgy lehet varázsolni, mint a varázsbotokkal (csak nem adják azokat a bónuszokat, melyeket a botok). Amikor védekezel velük, ugyanúgy működnek, mint egy átlagos fegyver, ám a támadó mozdulatokkal varázsolni lehet vele. Részletes leírást a használatukról és mibenlétükről ld. a játékban ("A mágia természete Antaloorban" - a pincében, ahová Ghortarius küld).
    • Geminus V5 - youngneil1 és MRG
      Ez egy történeti hátteret nyújt az újonnan beépített tartalmakhoz, s egy UNUS - Az Egy című könyvvel kezdhető meg a küldetésszál (Ghortarius szobájában találjuk meg a földön). Ez a könyv mesél nekünk Geminus főmágusról és arról, hogyan vette őt üldözőbe "23", a Tenebrae máguspenge mesterei orgyilkos. Miközben Geminus kisebb kincseket próbál eljuttatni a hős számára, hogy segítsen neki, "23"-as folyamatosan próbál gáncsot vetni a hősünknek. Legalábbis Geminus ezt állítja az UNUS-ban.
      A V3-as verziótól kezdve egy egyszerű Misztikus Iker és annak használatáról egy könyv található a pincében, az oktató részben, ahová Ghortarius küld le minket.
      A V4-es verzióban új leszámolásokat és új kincseket adtam hozzá a Labirintus küldetéssorozat első sírjában - vigyázz az új szörnyekre, a Labirintusjárókra, melyek kísérteties fényben sejlenek fel a klausztrofóbiás folyosókon.
      A V5-ös frissítés életre keltette az Ogrilopszot - egy lángoló, rúnákkal borított küklopszot, mely a "23"-as kegyetlen billogját viseli magán. Egy hihetetlenül erős varázstárgyat őriz, melyet Geminus küldött: a legendás kétkezes kardot, a Whiskeyfényt. Ez egy arannyal bevont, whiskey színű kard, melybe apró betűkkel belevésték Geminus nevét. Azt beszélik, erősebbé teszi a viselőjét, halálosan éles a pengéje és nagyon fürgén forgatható. Ezenkívül nála van még ennek a Misztikus Ikre is, ami a pletykák szerint megnöveli a viselője akaraterejét. Az Ogrilopszot Bayantól délre egy domb tetején találod. Az Ogrilopsz lesz az első egy egész sor mini-főellenség láncolatban. Amellett, hogy csodás közelharcos, egész falkányi farkasokat is meg tud idézni, és ha súlyosan megsérült, meg is gyógyítja magát - nagyon erős a túlélő ösztöne, mint azt néhány Hatmandorból ideküldött elit őr már megtapasztalhatta a saját kárán... Nagy árat kell fizetned, hogy legyőzhesd őt (meg se próbálkozz ezzel 30-as szint alatt!), de a jutalom is nagy lesz. Megjegyzés: az Ogrilopsz MESTER nehézségi szinten megfélemlíti még a félisteneket is!
    • Noinvbarrier_V2 - HeliX666
      Az alapjátékban volt néhány "láthatatlan fal", melynek elérésekor a játék visszateleportált téged egy korábbi helyre. Ezek most már megszűntek.


  • Az alábbiakban felsorolásra kerülnek azok a modok, melyek minden változatnál telepítésre kerülnek (ezeket a modokat külön is el lehet távolítani a saját .wd fájljuk törlésével)
    • Kisebb felhasználó felületi ikonok - Toccatta
      Sok képernyőn megjelenő ikon méretét csökkentette a 2/3-ára, hogy kevésbé zavarja a játékvilágot.
    • Láthatatlan grafikus célkereszt - Tranit
      Ez láthatatlanná teszi az állandóan látható célkeresztet. Micsoda megkönnyebbülés (legalábbis nekem). Ne aggódj, e nélkül is tökéletesen tudsz célozni az íjaddal/mágiáddal, és manőverezni a harcban. Vannak variánsok arra is, hogy a célkeresztnek csak a méretét csökkentsék. (A linkje hibás, nem tettem be.)
    • Karakter létrehozás v1.5 - Azraeldark
      Ez a lélegzetelállító mod kiegészítő opciók miriádjait kínálja fel a karakterünk létrehozásakor (új arcok, tetoválások, frizurák, izomszerkezetek stb.). A vanília játékban csupán a jéghegy csúcsát láthattátok a testreszabási lehetőségeknek. Az 1.5-ös verzióban tucatnyi különböző szörny-modellel is játszadozhattok, és különleges bőr effektusokkal is szolgál. Megjegyzés: a normál emberi fej a menüben az "Arcberendezés"-nél található. A furcsa testek, karok, lábak, lábfejek mindig a 2-es számtól kezdődnek. A normál fejek használatához csak válaszd az 1-es opciót a "Fejek"-nél, és ezt az "Arcberendezés" pontnál módosíthatod.




 
Kérjük, hogy regisztrálj vagy jelentkezz be, ha hozzá kívánsz szólni ehhez a cikkhez.

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information