Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk

Szemezgető

Zene füleinknek



PopUp MP3 lejátszó (Új ablak)

Üzenőfal

Legfrissebb üzenet:: 3 héttel, 6 nappal ezelőtt
  • Ardea : Például ma: szeptember 9 - én jelenik meg a következő DLC a TWII - höz, az "Echoes of the Dark Past II". :)
  • Ardea : Általában szoktam kapni hírlevelet, ha vmi történik a TW háza táján, de most csend van. Arra meg sajnos már nincs időm, hogy én magam olvasgassak utána, és kövessem vhol a weben.
  • Corleone : Sziasztok. Én nem rég telepítettem újra az egyes részt nekem az tetszik a legjobban. Lehet már valamit tudni a harmadik epizódról?
  • Ardea : Én azt sem tudtam, hogy van ilyen. : - ) De az biztos, hogy hasznos lenne.
  • iggi return : Hello mindenkinek.Lenne egy kérdésem.Tudja valaki hogy honnan lehet letölteni azt a módot tw1 - ez ami mutatja az npc - ék és más karakterek paramétereit.Én ujra letöltöttem két hete a tw1 - epic edition - t és ez a mód főleg multiban jött jól.teljesen legális és használható.ha megközelitettem egy karaktert mutatta a szintjét a fegyvere erejét és egyebeket.
  • iggi return : Bocsánat az előzöhöz szólok ismét mert félregépeltem.Nos a lényeg hogy minden sziget egy térképen volt az alapjátéktól a call of tenebrae - ig és mindent be tudtam járni.A cot - szigeten nem adott küldetést de az npc - ék ugyan azok voltak és mindent be lehetett járni.
  • iggi return : Hello mindenkinek.Egy érdekes dolgot osztanék meg veletek.Nekem az alapjáték tw2 - pc az összes dlc - steam.feltelepitettem a world merge - módot a steam - steammapp - common - two worlds2 - wdf - be.A steam - ba bejelenkezve a kalózt inditottam de ami ezután következett nem hittem a szememnek.alapból 40 - es szinről indult a játék walkmar kastélyából de a térképen megjelent a call of tenebrae sziget is ahová simán átusztam.küldetéseket nem adott ott mint ha alapból csak azzal játszanánk h
  • iggi return : Hello mindenkinek.Én még mindig játszok tw1 és tw2 - multiplayerben.Aki olvassa ezt az üzenetet és van egy kis ideje össze kéne jönni egyet multiban.Bár tudom megy az idő itt sokan már tiz éve valószinüleg családos ember és már rég nem gyerek de egy kis nosztalgia néha nem árt.
  • Ardea : Hát, én meg megvettem az összes DLC - t egyszerre, és fel is telepítettem, meg települ, ami kijön folyamatosan, de fikarcnyi időm sincs még játszani se vele, mióta a Dragon Age - et elkezdtem fordítani. :)
  • courage : Az igazat megvallva amiota kijott a kalozos kieg es a klaoz fejebe kellett kutakodni, elegge elvette a kedvem a TW2tol. Az alap jatek tetszett. Bar mostanaba inkabb az ido ami keves
  • kendykendy : WM módot megpróbáltam rárakni a Tenebrae kiadásra. Valami működik valami nem. Sajnos pont a nehézség nem változik. Így törlés és vissza a régi.
  • apoca07 : Nem akarom , hogy lemondj az oldalról azért is ajánlottam a hunósítók oldalra költőztetést.
  • Ardea : Aktivitás szempontjából pedig valóban "elhanyagolt" lett, mégis úgy gondolom, az itteni leírásokat attól még sokan használják. Csak kevesebb újdonság van, és nekem kevesebb időm.
  • Ardea : Azt mondod, adjam fel a 2worlds oldalt? Anyagi szempontból ez kisebb részét képezi, mert a legnagyobb ktg. mindhárom oldalt érinti.
  • apoca07 : Kedves Ardea. Mindennap rá nézek a honlapra de mivel az aktivitása igen visszafogott lett , így azt hiszem a piszkos anyagiak előtt fejet kéne hajtani és a hunosítókra költözni az érdeklődésnek megfelelő formában.akik most elküldenek melegebb helyre kérdezem hol voltatok eddig?
  • Ardea : Próbálom majd kimenteni az értékes információkat a fórumból, és igyekszem a lehető leghamarabb áthidalni a váltást.
  • Ardea : Sajnos nemsokára kénytelen leszek megújítani ezt az oldalt, ami azt jelenti, hogy ez a grafikai megjelenés biztosan eltűnik majd, ill. valószínűleg a fórum is ugrik.
  • Ardea : Boldog Újévet kívánok minden kedves játékosnak! : - )
  • Ardea : Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! : - )
  • Ron7 : Kiprobálom h Mágusom kap egy dizájnos páncélt, átfestem fehérre s remekül fog kinézni :) a mágus köpenyektől nem vagyok elájulva, kalapok meg abszolút nem tetszennek (mondjuk egyik sisak se)
  • Ron7 : Sziasztok, kiprobáltam Fraps - ot, kiválóan bevált :)Köszi tippet.
  • Ardea : Én a FRAPS - ot használom, az minden játéknál jó, és te adod meg a bill. kombinációt, amivel csinálod a képet.ú
  • Ron7 : Csak ismételni tudom magam :) Varázslóval legjobb kezdenni, vizmágiát felhuzni. Ha 4 vagy 5 - ös szintű, tudsz idézni, 5 - 6 kártyát betenni mellé, onnantol nem csak terminátor leszel, de zárakat is 1 mozdulattal kinyitod :)Idézésnél meg ugye azok a hal emberek kisérnek. Persze eleje döcögös kicsit, kevés manna+anyagiak miatt, na de hát attol kihivás. Én nem tudom melyik verzióm van meg, de beállitásoknál van h screen melyik gombbal legyen.
  • kendykendy : Az új kiadással jelenleg az a gondom hogy nem tudok képet csinálni. Már googléztam sokat de semmi. Az előző verzióval semmi baj nem volt.
  • kendykendy : Csak azért csodálkoztam mert WM módban a legnehezebb szinten nem olyan könnyű. Én már többször végig játszottam
  • Ardea : Bár ilyenek csak a távolabbi szigeteken lesznek valszeg.
  • Ardea : Ha a WM modban még találkozol olyan szörnnyel, akinek CSUPA NAGYBETŰS a neve, jó lenne, ha tudnál róla screenshotot készíteni, mert azokat még nem "magyarítottam".
  • Ron7 : Persze, tudod repülő erőd - el inditasz s rögtön 42 - es lehet karid, de ugyanugy gyakorló pálya,szavanna. Viszont nem ajánlom igy, dög unalom lesz, arra jó hogy pl varázslatokat kiprobáld, melyik kombináció mire jó :) De sokkal jobb egy alapokrol kezdő karakter, megküzdenni mindenért,mindennel.
  • kendykendy : Ron7 Nem értelek. Már 42 karival kezdted a wm mód játékot?
  • Ron7 : Persze szavanna az vicces most igy :) 6 - 10 40 - es szintű testőr van körülöttem, akik mini térképen feltünnő ellenfélel rögtön végeznek, én pedig szökdécselek mögöttük virágokat szedve :)
  • Ron7 : DE jó h feleltél, már azt hittem trollkodás amit csinálok s haragszol, bűntudatom lett :) Nah de témához visszatérve, 42 - es karival elkezdtem,minden játék kezdésnél repülő erődőt inditsam, aztán töltsem be mentéseim? Attol függetlenül h 42 - es kari még pénzt gyűjtenni kell :) S mágus, vizmágia elsőnek, az a legjobb, mire elérni vizmágia immunins szörnyhöz úgyis lesz még egy mágia osztály kifejlesztve. Nekro - t ajánlanám, gyógyitás miatt.
  • Ardea : Én mindig könnyűn játszom mindent. A WM modot is Vanila módban tettem fel. :)
  • Ron7 : Ti ezt a worldmerge modot melyik nehézségi szinten telepitettétek? Én mester fokozaton telepitettem, de játék beállitásoknál könnyű, mondjuk igy is meglepően nagy pofonokat kapok,kaptam s hangyák lefujtak méreggel :D azon meglepődtem kissé)
  • Ron7 : Köszi szépen, nah majd keresgélek.
  • kendykendy : Csak kódok vannak.
  • Ron7 : Sziasztok, szeretnék segitséget kérni, nem tud valaki egy térképet, kiristályok helyével? Köszönöm előre is.
  • kendykendy : Frissítés után
  • Ron7 : Egyetlen dolog van ami odaver játék élménynek (nem bug) az órákon át tartó pénzgyűjtés, képesség könyvekre.Persze megtehetném hogy alapkönyvek árát őőő odaadományozzam karakternek :)
  • Ardea : Tudom. Erre írtam, hogy mi volt a gond? Vagy egyszer csak már sikerült? :)
  • kendykendy : ardea a sikert arra írtam hogy megint tudtam írni az üzifalra
  • Ron7 : Kiprobáltam h rögtön 42 - es szinten indul karakter a börtönben :) Első 35 percben tetszett is, aztán irtó unalmas kezdett lenni hogy félisten a karakterem) Mindenesetre ha valaki mágust kezd, kezdésnek viz mágia, az a legjobb kezdésnek. Mients tudsz idézni necro. Persze izlés dolga, de víz mágiával lehet zárat nyitni meg mintha elején sakálokon nagyobbat ütne mint a tűz sebzés.
  • Ron7 : Feltettem pl 1.3 patch - et GoG - os verziora, s rögtön kérte kodot, röviden megátkoztam drm védelmet s újra telepitettem, közben itt olvasgattam s mod feltűnt, ejj mondom kell ez aztán jött a hülyéskedés karakter importálással :) Megjegyz: Gog - os verzioval is szépen, jól működik minden.Picit kiszúrtak mondjuk varázslóval)
  • Ron7 : Elnézést, én voltam zseni, (ez ironia)szokás szerint :)Folyamat csináltam hülyeségeket tegnap játéknál, GoG verzio volt a kérdéses, 3 lehetőség volt importálásnál, s folyamatosan a rosszabbikat választottam)De megoldodott
  • Ardea : A sima TWII - ből importáltad a karaktert? Vagy hogy? Már nem igazán emléxem, hogy is volt ez. :)
  • Ron7 : Van egy kis problémám, vagy nem tudom jó e igy, feltettem worldmerge modot,inportáltam karaktert,első mentésnél rögtön, mégis 42 - es szintről indul.
  • Ron7 : Ardea tudod TW 2 - ben nagyon jól kivannak alakitva a varázslatok, vegyük pl viz alapút, hordozó kártyátol függően többféle képpen tudom használni, lehet, távolsági, zárnyitó, lehet idézni azokat hal embereket, testőrnek. (halállovagokig nagyon jók) terület sebző mágia van, (jégrobbanás megadott,fejleszthető területen karakter körül) s persze mind,mind csiszolható,finomitható, tudod több célt támadni, emelni varázslatok idejét,skillek közti idő csökkentés,
  • Ron7 : pl lóverseny után (örök hálám tanácsodért hogy csináljam meg) világitó toronyban a hölgy hozzám se tudott érni
  • Ron7 : Idézés,tűz,viz varázslat bőven elég kezdetnek, én nekromanciát is elkezdtem fejlesztenni (halál lovagok miatt) a tűz mágiánál van fellvillanás varázslat, az nagyon jó ha körbevesznek, viz mágia, nah igen, lehet azzal egyedül végig lehetne tolni :)azzal lehet megcsinálni zárnyitost, erős testőröket idézhetsz, támaadó mágiának se rossz
  • Ron7 : nem multizok, ez csak nagyképűűsködés tőlem :) idézek testőröket, s varázsló nem gyenge, legéletképesebb karakter szerintem :) zárat nyit pl mágiával,közelharcban se rossz
  • Ardea : Hali! Én sose megyek varázslóval, mert ált. az a leggyengébb. Én rendszerint harcos vagyok, kétkezes karddal. Multizol, azért van csapatod?

Kizárólag regisztrált felhasználók küldhetnek üzenetet!

Belépés



FaceBook

Ki olvas minket

Oldalainkat 20 vendég böngészi
Two Worlds II WorldMerge Mod - Ismert hibák, bugok PDF Nyomtatás E-mail
Olvasóink értékelése: / 19
ElégtelenKitűnő 
Írta: Ardea   
2015. január 16. péntek, 18:01
Tartalomjegyzék
Two Worlds II WorldMerge Mod
Bevezető
Azoknak, akik sietnek
Hosszú verzió
Követelmények
Telepítés, használat, letöltés
Ismert hibák, bugok
Köszönetek, Changelog
Kristályok lelőhelye, elérésük

A mod természetesen nem hibamentes, amint azt az alcím is mutatja. Kérlek, vegyétek figyelembe az alábbi ismert hibákat:

  • A távoli horizont fájl eltávolítása
    Mivel nem tudom, hogy lehet megfelelő horizontot csinálni az újonnan összefércelt világtérképhez, el kellett távolítanom a régi, mostanra megtévesztővé vált horizont fájlt. Ezzel elvesznek a távoli földek a látóhatárról. Mindazonáltal a renderelt távolság elég nagy, és már elég messziről meg fogod őket látni (pl. csónakkal). És a gyönyörű Repülő erőd most már mindenütt jelen van, és előre vetíti a kalózos kiegészítő eseményeit már az alapjáték kezdetétől.
  • Néha furcsa a kameraállás
    Mivel az új kamera rendszert eredetileg nem a régi alapjátékhoz tervezték, néha nem megfelelő kamera perspektívával találkozhatsz a párbeszédek során. De mindent összevetve egész jól működik. A párbeszédekben néhány gesztus sem a helyzetnek megfelelő. Néha előfordul, hogy a párbeszédek első sorát nem hallani a beszédben. Illetve megesik, hogy a beszélő a talaj fölött egy méterrel lebeg.
  • Eikronas északi partjának egy nagyon kis részén (az eredetiben és a tükörnél egyaránt) nagyon csúnya grafikus bugokkal találkozhatsz (mert egy kicsit északabbra kellett helyeznem Tir Gealt).
  • Eikronas partján néhány helyen a mini-térkép és a világtérkép nincs összhangban a 3D-s valódi tájjal.
  • Lehajózhatsz a világ pereméről
  • Rejtélyes, hibás lebegő szigetek
    Az északnyugati tengeren elrejtett szigeteket (resource fájlok; ezek a korábbi multiplayer térképek, vagy a hozzájuk használt adatok a perspektívától függően) soha nem fogod megtalálni, hacsak nem hajózol bele a nagy kékségbe.
  • Minden játék mentés elején szerepel a Prológus szó (ez csak szépséghiba, nincs különösebb hatása)
  • Eikronas belseje még mindig katyvasz
    Kizárólag a hozzá tartozó küldetések során, vagy a teleportok segítségével lépj be a korábbi multiplayeres pályákra. Ezt a hibát nem fogod észrevenni, csak ha felerőlteted a karaktert a hegyek tetejére, vagy konzol segítségével ugrasz oda.
  • A tükör Eikronas nincs kifejlesztve - csak a négy korábbi multiplayeres térkép van benne.
  • Néhány kisebb hiba a világtérképen
    A görgetés egy kicsit akadozhat a világtérképen, és az újonnan beépített ex-többjátékos térképeknek még mindig látszik egy kicsit a négyzet alakú kerete (nem úgy, mintha odarajzolták volna, de a domborzat utal rá).
  • A net_m_7 mp térkép mini-térképe elcsúszott
    A Mocsárvidék (most map_19_a1) térképe egy kissé elcsúszott valós helyzetétől - ez ne zavarjon téged.
  • Toccatta több modja is csak az alapjátékban működik
    Toccatta több modja (újratermelődés, páncél színezés, íj korlátozások megszűnése stb.) csak az alapjátékban működik. Így pl. a kalózos kiegészítőben nem lehet használni a hozzáadott színezőanyagokat, vagy a korábbi mp térképeken nem fognak újratermelődni a teremtmények.
  • Ne használd a Lélekfoltozókat! Valószínűleg meg fogod szívni az új képességpont rendszer miatt.
  • A játékban a képességleírások nem mutatják a képességekhez tartozó speciális lehetőségeket, ha az egeret föléjük viszed.
  • Ne fogyassz el két képesség főzetet (Geminus elixírje) közvetlenül egymás után (katt-katt)! A biztonság kedvéért miután megittál egyet, lépj ki a felszerelésből, mielőtt a következőt is elfogyasztod.
  • Regenerációs képesség
    Ha a Regenerációs képességet fejleszted, nem vonhatod vissza a rá adott képességpontot még akkor sem, ha nem hagytad el a karakterlapot. Valamint az ehhez kapcsolódó tulajdonságpont növekedés is csak akkor fog látszani, ha egy másik képességet is fejlesztesz.
  • Tárgy leírás
    A tulajdonságokat véglegesen növelő főzetek (pl. Geminus Robur az erőhöz) egy kicsit hibásan jelennek meg: a leírás szerint 1%-os növekedést adnak, de valójában az +1 pont lesz.
  • Védelem áttörése
    A Védelem áttörése képesség ikonja a gyorsgombsor elején nem szürkül ki - még akkor sem, ha nincs elég állóképességed a kivitelezéséhez. A legjobb, ha figyelsz a hangos szívdobogásra, ami jelzi az alacsony állóképesség szintet.
  • Nagyon ritkán előfordulhat, hogy a hős életerő regenerációja nem működik. Kerülj távolabb attól a helytől, ahol utoljára harcoltál, vagy még jobb, ha elteleportálsz egy másik helyre. Ha ez sem használ, igyál meg egy életerő italt.
  • Még ritkábban az is megeshet, hogy az ellenfelek életereje visszatöltődik 100%-ra, miközben le vannak ütve. Próbáld meg újra megtámadni az ilyen ellenfeleket, miután felálltak öt másodpercen belül, és nem fognak regenerálódni. Végső esetben próbáld elkerülni a leütéseket az ilyen ritka helyzetekben.
  • A korábban ököllel megütendő karaktereket fegyverrel kell megcsapni!
  • Esetleg olyan is megtörténhet, hogy ha egy képességre egyszerre több pontot teszel, akkor egy ideig úgy marad, de aztán "elfelejti" a játék. Ha egy képességre akarsz több pontot tenni egymás után, akkor az egyes szintemelések között lépj ki a Karakterlapról, majd újra vissza. Így biztosabb.
  • Egy furcsa jelenséggel is találkozhatsz játék közben. Az volt a megfigyelésünk, hogy ha valamilyen támadó varázslat hatása alatt állsz, és közben valamely mozdulatot végzel (arra nem jöttünk rá, hogy melyik okozza), indokolatlanul plusz tulajdonságpontokat kapsz. A mennyisége változó. Ha valakit ez nagyon zavar, annak csak azt lehet tanácsolni, hogy mentsen sűrűn, és töltse vissza, ha ilyen történik. Nálunk többször is előfordult, tehát nem nevezhető ritkának.
  • Szintén nem ritkán előfordulhat, hogy az ex-multiplayeres pályákon található szörnyek, melyeket védőburok vesz körül, nem veszítik el a védőpajzsukat a körülöttük található kisebb rangú szörnyek halála után sem. Ez sajnos olyan szörnyeknél is előfordul, melyek megölése a játékban való továbbhaladáshoz szükséges. Ilyen esetben az alábbi csalást kell alkalmazni:
    1. Enter-rel előhívod a konzolt, majd beírod ezt: TwoWorldsCheats
    2. Miután aktiválódik a cheat, ismét előhívod a konzolt, miközben a kurzor az adott szörnyre mutat, és beírod ezt: Kill
    Ezzel a paranccsal kikényszerítjük a bestia halálát.


Hiányok a magyarításban

  • A modban megjelenő új képernyőfeliratokat sajnos nem tudtam beépíteni a játékba, mert nem találtam meg a „helyét”. Ezért az alábbiakban felsorolom az új figyelmeztető feliratok jelentését, melyek harc közben, vagy ládák kinyitásakor megjelenhetnek:
    Enemy refreshed: Ellenfél regenerálódott
    Assassin strike: Gyilkos csapás
    Deadly Dagger: Halálos tör
    Sneaky Dodge: Lopakodó kitérés
    Luck of Thieves: Tolvajok szerencséje
  • A játékban az új szörnyek nevét csak úgy lehetett lefordítani, ha srceenshotot készítettünk róluk. Eddig több, mint 200 szörnyet találtunk meg, de egészen biztos, hogy akad még olyan, aminek angolul maradt a neve. Ezeket onnan lehet megismerni, hogy csupa nagybetűs a neve. Pl.: BIGBROTHER. Ha ilyet találsz a játékban, kérlek, készíts róla screenshotot és küldd el nekem e-mailben. Fontos, hogy képernyőkép készüljön a szörnyről, mert ha hibásan adom meg a nevét, nem lesz változás a játékban.
  • A játékban maradt néhány ex-multis térkép, melyek még nem kaptak megfelelő nevet. Ha van ötleted, melyiknek milyen megnevezést adhatnánk (ld. többi kristály-küldis térkép), várom az ötleteidet.




 
Kérjük, hogy regisztrálj vagy jelentkezz be, ha hozzá kívánsz szólni ehhez a cikkhez.

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information