Kérdések a Multiplayer (többjátékos) móddal kapcsolatban Nyomtatás

K: Nem tudsz kapcsolódni az Online Szerverhez!
V: Ezt okozhatja a Microsoft ;-) (egyszerre több TCP/IP csatlakozás korlátozása [féreg aktivitás csökkentése]). Egy lehetséges megoldás található itt: Vistához, XP-hez és mindkettőhöz egy Eszköz részeként.

K: Problémáid vannak, ha hosztolsz egy játékot, vagy csatlakozni szeretnél egy játékhoz?
V: Ebben az esetben töltsd le ezt az archívot, amely tartalmaz egy Regkulcsot. Csomagold ki és kattints a .reg fájlra. Ekkorra a hoszt, vagy a csatlakozási problémáid megoldódnak.

K: Router és/vagy tűzfal mögött van a gépem, és csatlakozási problémáim vannak, amikor a Multiplayer módban akarok játszani. Mit tehetnék?
V: Ha router és/vagy tűzfal mögött van a géped, amelyek ellenőrzik a csatlakozásaidat, akkor több teendőd is van, hogy problémamentesen játszhasd az Interneten a "Two Worlds"-öt.

A Two Worlds-nek legalább egy UDP portra van szüksége, amelyen keresztül a PC-d elérhető. Elméletileg bármelyiket választhatod mindaddig, amíg nem akad össze egy másik emberrel, aki ugyanazon routeren van - ha ez nem az az eset, akkor ajánljuk a 17771-es portot. Aktiváld ezt a portot a tűzfal vezérlőjében (engedélyezve a bejövő és kimenő csatlakozásokat!), vagy ha alkalmazásfüggő tűzfalad van, engedélyezd, hogy a "Two Worlds" csatlakozhasson az Internethez.

A routerban továbbítsd a kiválasztott portot a saját számítógépedbe (az erre szolgáló lehetőségek többnyire "Forward" (továbbítás) vagy DNAT néven található meg). Vidd be a portot és a géped IP címét a helyi hálózatba. Ha választhatsz logfájlt, akkor válassz UDP-t vagy Datagramot.

Most indítsd el a "Two Worlds"öt, nyisd meg a Beállításokat és ellenőrizd az "Egyéni Port"-ot az Internet lapon.

Most pedig vidd be a kiválasztott portot, pl. 17771. Ha routered van és hosztolni akarsz egy játékot, általában ki kell pipálnod a "NAT Resolver" jelölőnégyzetet is. A mellette lévő szövegmezők beállításai az alapbeállításon kell legyenek.

Ugyanez az eljárás a 17171 pot esetében is!

Ha elvégzed ezeket a lépéseket, nem lehet több problémád a Multiplayer módban a WarNet szerveren. Próbálj meg hosztolni egy játékot és kérj meg valakit, hogy csatlakozzon. Ha ez működik, minden rendben van.


Hibaelhárítás

  • Ha senki sem csatlakozik a játékodhoz - annak ellenére, hogy a fent leírt összes lépést végigjártad, próbáld meg bekapcsolni a "NAT Resolver"-t és győződj meg róla, hogy a te NAT címed megegyezik a szerver címével, amihez csatlakoztál. Ha még mindig nem sikerül, adj egy portot a NAT cím végéhez, amely már továbbításra került, mint például hawk.2-worlds-us.com:17171
    Ha MÉG MINDIG nem működik, próbáld meg aktiválni a 17172 UDP portot a tűzfal vezérlődben, vagy akár továbbíthatod is a számítógépedhez.
  • Ha semmi sem segít, megpróbálhatod az UPnP funkciót a routeren. Aktiváld és kapcsold ki a NAT funkciót a játékban.
  • És akkor már csak pár fogas kérdés maradt a játékhoz való csatlakozással kapcsolatban. Ha többnyire sikerül csatlakoznod egy játékhoz, de néha nem sikerül, te semmit sem tehetsz - nem a te hibád! Csak emlékezz rá, hogy minden játékosnak megfelelően kell beállítani a routerüket és a tűzfalukat - eszerint az útmutató szerint.


Forrás: www.2-worlds.com

 

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information