Two Worlds - magyar rajongói oldal; hírek, leírások, végigjátszások, letöltések, tippek-trükkök, képek, információk

Szemezgető

Zene füleinknek



PopUp MP3 lejátszó (Új ablak)

Üzenőfal

Legfrissebb üzenet:: 1 hónappal, 1 héttel ezelőtt
  • iggi return : Hello mindenkinek.Azt szeretném kérdezni hogy ugye régebben tw2 - multiban működtek és össze lehetett rakni bug - spell - eket.Nos ha 1.3 - verzióban újratelepitem és megcsinálom a varázslatokat utánna felfrissitem 2.05 - re vagy 2.07 - re akkor is működni fog?
  • Ardea : De azt mindig kihangsúlyozzuk, hogy ez nem befolyásolja a munkatempónkat, vagy azt, hogy mikor mit fordítunk. Inkább magát a munkásságunkat, vagy akár az elkészült magyarításokat támogassák ily módon.
  • Ardea : Kedves, hogy eszedbe jutott ilyesmi. A HUNosítók Team oldalán bal oldalon van egy donate modul, és a Magyarítások Portálon, amikor letöltesz egy magyarítást (bárkiét), az oldal alján jelenik meg ilyen opció, ha vki támogatni szeretné a fordító(ka)t.
  • wolframm : Ez egy jó hír Ardea. Nem is gondoltam volna. Lehetne valahogyan ezt(is) meghálálni?
  • Ardea : Egészen biztosan lesz magyarítás a maradék DLC - khez (a multisokhoz is), de előbb befejezem a DDDA magyarítást. Aztán gyorsan megcsinálom ezeket, mert nagyon rég húzódik már...
  • iggi return : Sziasztok.Lesz valaha call of tenebrae és shattered embrace magyarositás?Bár sok reményt már nem fűzök ehhez a játékhoz mert gyakorlatilag max 5 - 6 játékos lézeng naponta multiban is.A játéktörténet nincs befejezve és talán ebben lehet bizni hogy talán lesz majd TW3.
  • wolframm : Boldog új évet!
  • wolframm : Mégis megvettem a G2A oldalon 209 Ft az ára... :) Akkor most kezdhetem előlről.
  • wolframm : Amúgy az 1.7b patch az már tartalmaz mindent? Vagy az Epic Edition az még több mindent ad?
  • Ardea : Ügyi vagy. : - ) Nekem a Two Wolrds első része nem akart elindulni. Kiderült, hogy annyira kicsi az igénye, hogy a prociban lévő chippel akarta kezelni. : - ) Át kellett állítani direktbe a videókarira, és úgy elindult.
  • wolframm : Sikerült.
  • wolframm : Mivel én 2007 - ben vettem meg még fel kell peccselni meg valahogy rávenni,hogy elinduljon. 10 eurót nem adok most ki a digitálisért...
  • wolframm : Köszönöm.Azt hiszem újra fel telepítem. Remélem nem lesz gond a hangokkal... Emlékszel Ardea? :)
  • Geralt : TW1 - et én 1,5 hét alatt kijátszottam, de Démon Reist - et a végén kóddal nyírtam ki, mert nem volt kedvem fejlődni :)
  • Ardea : Egyébként ha az egész térképet be akarod járni, azzal lehet nyújtani mindkét részen, mert egyébként hatalmas területek vannak, ahova egyébként küldetés nem visz. Rengeteg eldugott barlang...
  • Ardea : A TW1 rövidebb. A TW2 minden DLC - jével együtt elsőre talán hosszabb, mint a G3, főleg mert még keresgélsz. Ha már mindent tudsz a TWII - ről, akkor talán egyforma hosszú.
  • wolframm : Sziasztok. Be kell valjam megvan mind a kettő része a játéknak de csak az elsővel játszottam egy kevesset... Mostanában gondoltam rá,hogy végig játszom. Arra lennék kíváncsi,hogy mondjuk a Gothic 3 - hoz képest ha mindent megcsinálok milyen hosszú a TW 1 és 2? Lenne e rá időm. Valaki tud valamit írni(mondani)? :)
  • Ardea : Igen, azért én is nagyon hálás voltam. Ugyanis ezek nincsenek a TW saját grafikái között. Zseniális volt, aki készítette. : - )
  • Geralt : :)
  • Geralt : Kitartó volt, aki a TWII labirintus térképeket csinálta :)Sokszor csak rohangáltam, hogy majd csak kilyukadok a célpontnál.
  • Geralt : Sebaj, köszi :)
  • Ardea : Van néhány küldetés, aminek a jelölője akkor is megmarad, ha már elvégezted. : - ) Az első részében is volt ilyen, hát ebben is van. : - )
  • Geralt : És ki tudom kapcsolni egy meg nem csinált küldetés követését? Left behind még az elején. Kinyírtam a tulokot, de lehet, másképp csináltam valamit. Most mutatja, hány méterre van a küldi és a térkép is jelöli.
  • Geralt : Sajna nem mentettem, már Új - Ashosban vagyok. Próbáltam kilökni onnan pár kardcsapással, de semmi. Na mindegy, azért kőszi :)
  • Ardea : Remélem, mentettél előtte. Én ilyenkor mindig a legegyszerűbbet javaslom: töltsd vissza, és fusson neki még egyszer. Esetleg te magad állj be a gerenda mögé, és onnan próbáld meg feléleszteni, hogy kénytelen legyen kikerülni téged.
  • Geralt : TWII - ben, Hatmandorban gondban vagyok a Rotting Skeleton céhküldetéssel. A harcos céh épület kamrájában beleraktam Azhar fogát a csontvázba, de nem megy oda a ládához. Beakadt a textúrába, a gerendák mögött ácsorog. Mit tegyek? :)
  • Geralt : Üdv! Rég írtam már ide :) Ncore - on megtaláltam a TW2 Epic Edition - t, benne a Castle Defence - el és a Repülő erőddel, csak pár giga az egész. Öröm és boldogság :)
  • Ardea : :D De cukik vagytok! :D Ez a sztori megmelengette a szívemet ma reggel! :D
  • stewe2 : Szóval, Ardea: türelemmel kivárom a DAI fordításodat is, és a támogatás is megy természetesen. :)
  • stewe2 : Sziasztok! A HUNosítókon olvasagattam a DAI fóumot (mint minden héten szokás szerint), és eszembe jutott a TW2. A mai napig nem fejeztem be a játékot, de türelemmel kivárom míg eljön az ideje. És képzeljétek, egyszer csak a nagyobbik fiamat (11) látom vele játszani. Kérdem: mit csinálsz??? Erre: nem tudja milyen játék, de a steam könyvtárban találta, és megtetszett neki, és milyen szuper, hogy ez végre egy MAGYAR játék! Majdnem elsírtam magam :) Ardea: türelemmel k
  • stewe2 : Sziasztok!
  • apoca07 : «link» - Network/53190
  • iggi return : Sziasztok.Valaki nézze meg nekem ha régebben játszott vagy játszik még tw2 - multiban hogy be tud e lépni mert engem nem enged vagy az is lehet hogy lekapcsolták a szervert.Előre is köszönöm ha valaki válaszol itt.
  • iggi return : A játéktörténet nincs befejezve.Ebben lehet bizni hogy még lesz folytatás.Például a Thief - et(Garreta mestertolvaj) befejezték de ott ráadásul kiadták a forráskódot és a mai napig jelennek meg mind a három részhez fan küldetések.A two worlds - nek is ez lehetne a jövője hogy elérhetővé teszik a játék forráskodjait igy maguk a rajongók készithetnének saját küldetéseket.Na persze már akik értenek hozzá és azokat le lehetne tölteni az alapjátékra.
  • Ardea : És tudod, mi a legszomorúbb ebben? Hogy ha nézted a közel 10 éves multi videókat, láthattad, hogy azoknak a DLC - knek a grafikája, amiket nemrég adtak ki, pont ugyanolyan. :D Nagyon meglepődnék, ha előhozakodnának valami olyan újdonsággal, ami megfelel a jelen kor minőségi elvárásainak. A történet megérné a munkát, mert az valóban remek.
  • iggi return : Sziasztok.Épp a yutubon nézegettem multiplayer videokat 2011 - 2012 - ből.Hát kár volt megnéznem mert azóta ugye eltelt 10 - év.Jelenleg a multi halottnak tekinthetö.Hamarosan pont 10 - éves lesz a TW2.Én remélem a Játéktulajdonos készül valami meglepetéssel mert kár lenne ezért a többre hivatott nagy multu játékért.
  • iggi return : Sziasztok.Azt tudtátok hogy call of tenebrae - ban mikor felvesszük a horgászbotot a fa stégen és horgászunk(a zöld pont helyén a hogászbotra kattintva) akkor mindig hozzáad egy kis xp - pontot és gyakorlatilag bármennyi szintet léphetünk.Csak arra figyeljünk hogy a halak száma ne érje el a 999 - et mer akkor nem ad többet.Időnként főzzük meg alkimiában.
  • iggi return : Sziasztok.Én is nagyon várom a forditást a shattered embrance és a call of tenebrae - ét is.
  • Ardea : Azt mondod, bugos a játék? Neee, nem hiszem el. : - )
  • kendykendy : Mivel találkoztam 1 - 2 dologgal ami vagy hiba vagy csak ilyen szarul sikerült megcsinálni.
  • Ardea : Öhm... meg kellett néznem, mi is az az SE DLC. : - ) A lényeg, hogy még egy DLC - vel sem játszottam, de mind megvan, és fel is telepítettem a gépre. Csak most DAI projekt van, meg a DDDA fordítást csinálom. Aztán vagy közben a TWII DLC - ivel is fogok foglalkozni. : - )
  • kendykendy : Ardea, te játszottál már a SE dlc - vel?
  • Ardea : Na, igen. : - ) Miután végeztem a Dragon's Dogma Dark Arisen fordításával, a TWII új (tavalyi) DLC - i következnek soron a fordításban. : - )
  • kendykendy : Ja erre gondoltam: Shattered Embrace
  • kendykendy : Csak most láttam a decemberi új DlC - t. Lassan el is kezdem csak kedvet kaptam a legelejétől játszani.
  • wolframm : Ha a Gothicokkal végzek akkor a Two World részek lesz a terítéken. Milyen kár,hogy dolgozni is kell...
  • Ardea : Ha végeztem a mostani és a következő fordításommal, akkor ezt veszem sorra, és egyúttal betervezem az oldal frissítését is. Ez azt fogja jelenteni, hogy elveszítjük - megint - a mostani fórumot, de igyekszem majd kimenteni a hasznos hsz - eket!
  • Ardea : A hétvégén nosztalgiából elkezdtem játszani a TWII - vel, amihez már minden mostani DLC megvan. Elég sok a változás benne. Pl. a cheat aktiválás is változott, meg egy rakás új kód lett.
  • Ardea : Sziasztok! Itt is írom, hogy üdv az oldalon! : - )
  • Rodmen : Sziasztok.Köszönöm a befogadást.

Kizárólag regisztrált felhasználók küldhetnek üzenetet!

Belépés



FaceBook

Ki olvas minket

Oldalainkat 18 vendég böngészi
Two Worlds II WorldMerge Mod - Ismert hibák, bugok PDF Nyomtatás E-mail
Olvasóink értékelése: / 22
ElégtelenKitűnő 
Írta: Ardea   
2015. január 16. péntek, 18:01
Tartalomjegyzék
Two Worlds II WorldMerge Mod
Bevezető
Azoknak, akik sietnek
Hosszú verzió
Követelmények
Telepítés, használat, letöltés
Ismert hibák, bugok
Köszönetek, Changelog
Kristályok lelőhelye, elérésük

A mod természetesen nem hibamentes, amint azt az alcím is mutatja. Kérlek, vegyétek figyelembe az alábbi ismert hibákat:

  • A távoli horizont fájl eltávolítása
    Mivel nem tudom, hogy lehet megfelelő horizontot csinálni az újonnan összefércelt világtérképhez, el kellett távolítanom a régi, mostanra megtévesztővé vált horizont fájlt. Ezzel elvesznek a távoli földek a látóhatárról. Mindazonáltal a renderelt távolság elég nagy, és már elég messziről meg fogod őket látni (pl. csónakkal). És a gyönyörű Repülő erőd most már mindenütt jelen van, és előre vetíti a kalózos kiegészítő eseményeit már az alapjáték kezdetétől.
  • Néha furcsa a kameraállás
    Mivel az új kamera rendszert eredetileg nem a régi alapjátékhoz tervezték, néha nem megfelelő kamera perspektívával találkozhatsz a párbeszédek során. De mindent összevetve egész jól működik. A párbeszédekben néhány gesztus sem a helyzetnek megfelelő. Néha előfordul, hogy a párbeszédek első sorát nem hallani a beszédben. Illetve megesik, hogy a beszélő a talaj fölött egy méterrel lebeg.
  • Eikronas északi partjának egy nagyon kis részén (az eredetiben és a tükörnél egyaránt) nagyon csúnya grafikus bugokkal találkozhatsz (mert egy kicsit északabbra kellett helyeznem Tir Gealt).
  • Eikronas partján néhány helyen a mini-térkép és a világtérkép nincs összhangban a 3D-s valódi tájjal.
  • Lehajózhatsz a világ pereméről
  • Rejtélyes, hibás lebegő szigetek
    Az északnyugati tengeren elrejtett szigeteket (resource fájlok; ezek a korábbi multiplayer térképek, vagy a hozzájuk használt adatok a perspektívától függően) soha nem fogod megtalálni, hacsak nem hajózol bele a nagy kékségbe.
  • Minden játék mentés elején szerepel a Prológus szó (ez csak szépséghiba, nincs különösebb hatása)
  • Eikronas belseje még mindig katyvasz
    Kizárólag a hozzá tartozó küldetések során, vagy a teleportok segítségével lépj be a korábbi multiplayeres pályákra. Ezt a hibát nem fogod észrevenni, csak ha felerőlteted a karaktert a hegyek tetejére, vagy konzol segítségével ugrasz oda.
  • A tükör Eikronas nincs kifejlesztve - csak a négy korábbi multiplayeres térkép van benne.
  • Néhány kisebb hiba a világtérképen
    A görgetés egy kicsit akadozhat a világtérképen, és az újonnan beépített ex-többjátékos térképeknek még mindig látszik egy kicsit a négyzet alakú kerete (nem úgy, mintha odarajzolták volna, de a domborzat utal rá).
  • A net_m_7 mp térkép mini-térképe elcsúszott
    A Mocsárvidék (most map_19_a1) térképe egy kissé elcsúszott valós helyzetétől - ez ne zavarjon téged.
  • Toccatta több modja is csak az alapjátékban működik
    Toccatta több modja (újratermelődés, páncél színezés, íj korlátozások megszűnése stb.) csak az alapjátékban működik. Így pl. a kalózos kiegészítőben nem lehet használni a hozzáadott színezőanyagokat, vagy a korábbi mp térképeken nem fognak újratermelődni a teremtmények.
  • Ne használd a Lélekfoltozókat! Valószínűleg meg fogod szívni az új képességpont rendszer miatt.
  • A játékban a képességleírások nem mutatják a képességekhez tartozó speciális lehetőségeket, ha az egeret föléjük viszed.
  • Ne fogyassz el két képesség főzetet (Geminus elixírje) közvetlenül egymás után (katt-katt)! A biztonság kedvéért miután megittál egyet, lépj ki a felszerelésből, mielőtt a következőt is elfogyasztod.
  • Regenerációs képesség
    Ha a Regenerációs képességet fejleszted, nem vonhatod vissza a rá adott képességpontot még akkor sem, ha nem hagytad el a karakterlapot. Valamint az ehhez kapcsolódó tulajdonságpont növekedés is csak akkor fog látszani, ha egy másik képességet is fejlesztesz.
  • Tárgy leírás
    A tulajdonságokat véglegesen növelő főzetek (pl. Geminus Robur az erőhöz) egy kicsit hibásan jelennek meg: a leírás szerint 1%-os növekedést adnak, de valójában az +1 pont lesz.
  • Védelem áttörése
    A Védelem áttörése képesség ikonja a gyorsgombsor elején nem szürkül ki - még akkor sem, ha nincs elég állóképességed a kivitelezéséhez. A legjobb, ha figyelsz a hangos szívdobogásra, ami jelzi az alacsony állóképesség szintet.
  • Nagyon ritkán előfordulhat, hogy a hős életerő regenerációja nem működik. Kerülj távolabb attól a helytől, ahol utoljára harcoltál, vagy még jobb, ha elteleportálsz egy másik helyre. Ha ez sem használ, igyál meg egy életerő italt.
  • Még ritkábban az is megeshet, hogy az ellenfelek életereje visszatöltődik 100%-ra, miközben le vannak ütve. Próbáld meg újra megtámadni az ilyen ellenfeleket, miután felálltak öt másodpercen belül, és nem fognak regenerálódni. Végső esetben próbáld elkerülni a leütéseket az ilyen ritka helyzetekben.
  • A korábban ököllel megütendő karaktereket fegyverrel kell megcsapni!
  • Esetleg olyan is megtörténhet, hogy ha egy képességre egyszerre több pontot teszel, akkor egy ideig úgy marad, de aztán "elfelejti" a játék. Ha egy képességre akarsz több pontot tenni egymás után, akkor az egyes szintemelések között lépj ki a Karakterlapról, majd újra vissza. Így biztosabb.
  • Egy furcsa jelenséggel is találkozhatsz játék közben. Az volt a megfigyelésünk, hogy ha valamilyen támadó varázslat hatása alatt állsz, és közben valamely mozdulatot végzel (arra nem jöttünk rá, hogy melyik okozza), indokolatlanul plusz tulajdonságpontokat kapsz. A mennyisége változó. Ha valakit ez nagyon zavar, annak csak azt lehet tanácsolni, hogy mentsen sűrűn, és töltse vissza, ha ilyen történik. Nálunk többször is előfordult, tehát nem nevezhető ritkának.
  • Szintén nem ritkán előfordulhat, hogy az ex-multiplayeres pályákon található szörnyek, melyeket védőburok vesz körül, nem veszítik el a védőpajzsukat a körülöttük található kisebb rangú szörnyek halála után sem. Ez sajnos olyan szörnyeknél is előfordul, melyek megölése a játékban való továbbhaladáshoz szükséges. Ilyen esetben az alábbi csalást kell alkalmazni:
    1. Enter-rel előhívod a konzolt, majd beírod ezt: TwoWorldsCheats
    2. Miután aktiválódik a cheat, ismét előhívod a konzolt, miközben a kurzor az adott szörnyre mutat, és beírod ezt: Kill
    Ezzel a paranccsal kikényszerítjük a bestia halálát.


Hiányok a magyarításban

  • A modban megjelenő új képernyőfeliratokat sajnos nem tudtam beépíteni a játékba, mert nem találtam meg a „helyét”. Ezért az alábbiakban felsorolom az új figyelmeztető feliratok jelentését, melyek harc közben, vagy ládák kinyitásakor megjelenhetnek:
    Enemy refreshed: Ellenfél regenerálódott
    Assassin strike: Gyilkos csapás
    Deadly Dagger: Halálos tör
    Sneaky Dodge: Lopakodó kitérés
    Luck of Thieves: Tolvajok szerencséje
  • A játékban az új szörnyek nevét csak úgy lehetett lefordítani, ha srceenshotot készítettünk róluk. Eddig több, mint 200 szörnyet találtunk meg, de egészen biztos, hogy akad még olyan, aminek angolul maradt a neve. Ezeket onnan lehet megismerni, hogy csupa nagybetűs a neve. Pl.: BIGBROTHER. Ha ilyet találsz a játékban, kérlek, készíts róla screenshotot és küldd el nekem e-mailben. Fontos, hogy képernyőkép készüljön a szörnyről, mert ha hibásan adom meg a nevét, nem lesz változás a játékban.
  • A játékban maradt néhány ex-multis térkép, melyek még nem kaptak megfelelő nevet. Ha van ötleted, melyiknek milyen megnevezést adhatnánk (ld. többi kristály-küldis térkép), várom az ötleteidet.




 
Kérjük, hogy regisztrálj vagy jelentkezz be, ha hozzá kívánsz szólni ehhez a cikkhez.

Minden jog fenntartva © 2008 - 2015 2worlds.hu

Lap tetejére

Design by Next Level Design
Lizenztyp CC

Módosította: Ardea

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. . Részletek.

.

EU Cookie Directive Plugin Information